Olen vakavasti alkanut harkita minoksidiilin käyttöä, koska minulla on ohimoilla (varsinkin toisella puolella lähinnä) selkeää hiusten ohenemista ja olen nainen. Minoksidiilia kuulemma täytyy käyttää niin kauan kuin haluaa tulosten säilyvän. Kun sen käytön lopettaa, hiustenlähtö alkaa taas muutaman viikon kuluessa.
Mutta lähteekö minoksidiilin lopettamisen jälkeen hiuksia enemmän kuin mitä olisi lähtenyt ilman että olisi koskaan alkanutkaan sitä käyttää vai pelkästään sen verran kuin mitä minoksidiili on vaikuttanut? Lähtevätkö tyyliin kaikki hiukset siltä alueelta pois, jolla minoksidiilia on käyttänyt vai palautuvatko hiukset käytön lopettamisen jälkeen siihen samaan tilaan, jossa ne olivat ennen minoksidiilia?
Minoksidiili on kallista, mutta eihän minun tarvitsisi käyttää sitä muutoin kuin niille harventuneille alueille, eli yksi puteli säilyisi pitempään.
Minoksidiili ja sen lopettaminen?
6
1196
Vastaukset
- ota iisisti
Miksi tuhlaisit rahasi moiseen käärmeöljyyn?
Sitä paitsi olet nainen joten hiustenlähtösi ei ole lopullista.
Ota löysin rantein, älä jännitä ota vastaan mitä tarjoo elämä.
Eihän suremalla maailmasta
mitään saa
päivä päivältä vaan lähestyypi maa.
Ota löysin rantein, älä jännitä,
ota vastaan elämä!- minoksidiilille?
...okei... joo...
lol
Onko muita, jotka haluaisivat kommentoida?
- näinhän täällä käy.
Minä voin kommentoida.
Ensiksi tietenkin kannattaa ottaa selvää miksi naisella lähtee hiukset, eli löytyykö joku syy.
Jos miestyyppisessä kaljuuntumisessa on käyttänyt minoksidiilia ja saanut tukkaa pysymään päässä niin kyllä luultavimmin käytön lopettaessa tukka harvenee nopeastikkin..
Käytön lopetettaessa tilanne palautuu tilanteeseen mikä olisi jos minoksiidia ei olisi käyttänyt ollenkaan.Näin ainakin oletain.- joo ei
minoksidiilin käytön loputtua tipu yhtään sen enemäpää hiuksia kuin olisi tuossa ajassa luontaisesti lähtenyt.
Tosin jos sen käytön lopettaa lähtö voi tuntua juuri siltä että NYT KAIKKI LÄHTEE. Tämä johtuu vain sen vaikutuksesta, kun se on tuonut n. 10% hiuksia takaisin ja pitänyt ne päässä esim. 3 vuotta. Sitten kun sen lopetat tuo 10% ja ne 20-40% mitkä olisivat lähteneet tuona aikana ilman minoksidiiliä lähtevät muutamassa kuukaudessa.
- kaunotar.
Aloitan huomenna Rogainen. Pitkän harkitsemisen jälkeen. Olen nainen ja minulla on hiusraja aavistuksen vetäytynyt ja hiusten ohenemista näen itse, mutta se ei ole niin pahaa, että kukaan muu sitä huomaisi.
Ostin 20% Rogainea. Luin netistä lääkärin kirjoittaman artikkelin, jossa hän sanoi, että siitäkin on hyötyä, jos käyttää Rogainea vain kerran pävässä eikä kahdesti niin kuin Rogainen valmistaja neuvoo.
Kun käytän tuotetta vain kerran, eli 1 ml päivässä, kolmen kuukauden satsi kestää minulla kuusi kuukautta. 70 euroa puolessa vuodessa ei ole tähtitieteellinen summa.- nainen täällä..
Sinuna olisin mieluiten valinnut plantur 39 hoitonesteen ei vaadi jatkuvaa käyttöä ja lopettaa hiustenlähdön tuote on suunnattu nimenomaan naisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22718