Olen vakavasti alkanut harkita minoksidiilin käyttöä, koska minulla on ohimoilla (varsinkin toisella puolella lähinnä) selkeää hiusten ohenemista ja olen nainen. Minoksidiilia kuulemma täytyy käyttää niin kauan kuin haluaa tulosten säilyvän. Kun sen käytön lopettaa, hiustenlähtö alkaa taas muutaman viikon kuluessa.
Mutta lähteekö minoksidiilin lopettamisen jälkeen hiuksia enemmän kuin mitä olisi lähtenyt ilman että olisi koskaan alkanutkaan sitä käyttää vai pelkästään sen verran kuin mitä minoksidiili on vaikuttanut? Lähtevätkö tyyliin kaikki hiukset siltä alueelta pois, jolla minoksidiilia on käyttänyt vai palautuvatko hiukset käytön lopettamisen jälkeen siihen samaan tilaan, jossa ne olivat ennen minoksidiilia?
Minoksidiili on kallista, mutta eihän minun tarvitsisi käyttää sitä muutoin kuin niille harventuneille alueille, eli yksi puteli säilyisi pitempään.
Mutta lähteekö minoksidiilin lopettamisen jälkeen hiuksia enemmän kuin mitä olisi lähtenyt ilman että olisi koskaan alkanutkaan sitä käyttää vai pelkästään sen verran kuin mitä minoksidiili on vaikuttanut? Lähtevätkö tyyliin kaikki hiukset siltä alueelta pois, jolla minoksidiilia on käyttänyt vai palautuvatko hiukset käytön lopettamisen jälkeen siihen samaan tilaan, jossa ne olivat ennen minoksidiilia?
Minoksidiili on kallista, mutta eihän minun tarvitsisi käyttää sitä muutoin kuin niille harventuneille alueille, eli yksi puteli säilyisi pitempään.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Miksi tuhlaisit rahasi moiseen käärmeöljyyn?
Sitä paitsi olet nainen joten hiustenlähtösi ei ole lopullista.
Ota löysin rantein, älä jännitä ota vastaan mitä tarjoo elämä.
Eihän suremalla maailmasta
mitään saa
päivä päivältä vaan lähestyypi maa.
Ota löysin rantein, älä jännitä,
ota vastaan elämä!
...okei... joo...
lol
Onko muita, jotka haluaisivat kommentoida?
Minä voin kommentoida.
Ensiksi tietenkin kannattaa ottaa selvää miksi naisella lähtee hiukset, eli löytyykö joku syy.
Jos miestyyppisessä kaljuuntumisessa on käyttänyt minoksidiilia ja saanut tukkaa pysymään päässä niin kyllä luultavimmin käytön lopettaessa tukka harvenee nopeastikkin..
Käytön lopetettaessa tilanne palautuu tilanteeseen mikä olisi jos minoksiidia ei olisi käyttänyt ollenkaan.Näin ainakin oletain.
minoksidiilin käytön loputtua tipu yhtään sen enemäpää hiuksia kuin olisi tuossa ajassa luontaisesti lähtenyt.
Tosin jos sen käytön lopettaa lähtö voi tuntua juuri siltä että NYT KAIKKI LÄHTEE. Tämä johtuu vain sen vaikutuksesta, kun se on tuonut n. 10% hiuksia takaisin ja pitänyt ne päässä esim. 3 vuotta. Sitten kun sen lopetat tuo 10% ja ne 20-40% mitkä olisivat lähteneet tuona aikana ilman minoksidiiliä lähtevät muutamassa kuukaudessa.
Aloitan huomenna Rogainen. Pitkän harkitsemisen jälkeen. Olen nainen ja minulla on hiusraja aavistuksen vetäytynyt ja hiusten ohenemista näen itse, mutta se ei ole niin pahaa, että kukaan muu sitä huomaisi.
Ostin 20% Rogainea. Luin netistä lääkärin kirjoittaman artikkelin, jossa hän sanoi, että siitäkin on hyötyä, jos käyttää Rogainea vain kerran pävässä eikä kahdesti niin kuin Rogainen valmistaja neuvoo.
Kun käytän tuotetta vain kerran, eli 1 ml päivässä, kolmen kuukauden satsi kestää minulla kuusi kuukautta. 70 euroa puolessa vuodessa ei ole tähtitieteellinen summa.
Sinuna olisin mieluiten valinnut plantur 39 hoitonesteen ei vaadi jatkuvaa käyttöä ja lopettaa hiustenlähdön tuote on suunnattu nimenomaan naisille.