Kaveri kysy et otanko suihin. Mitä tehä?

Mietiskelijä

Istuttii kaverin kanssa eilen iltaa. Sit se ehdotti et otanko suihi, ku oon joskus sano
Sille et olis kiva joskus kokeilla. Mut joo se olis tänää taas tulos saunaa,
Ja kiinnostus olis mut mitähä jatkossa tapahtuu?
Onko muilla vastaavaa kokemusta! Fiksuja vastauksia kiitos.

11

5660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko hyväkin kaveri, siis luotatko siihin? Jos on kaljoja pohjalla ja kysyy tollasia, voi olla vaan heitto. Mut jos on luotettava kaveri, ota saunassa puheeks ja katotte mihin johtaa... ;-)

• Mietiskelijä

Näin tein. Ja luotan kaverii täysin yks parhaimmista kavereista.
      Siinä sitten saunan jälkee kaveri rupes ehdottelee ja kaivo seisokissa olevan kalun esii. Ensi siinä hetken emmin mut sit otin kalun kätee ja aloin runkkaamaan,
      Sitten otin kalun suuhun ja aloin imee ja se tuntu molemmista hyvältä;)
      Kaveri kysy tehtäskö joskus uusiks eli tais tykätä ja aijotaa tehä uusiks.

• Kuulostaa tutulta ;)

Minkä ikänen oot ja kiinnostaaks vielä?

• yks

Jee, kannatti olla rohkee :)

• Mietiskelijä

Kyllä kannatti:)
      Olis kiva kokeilla jonku muunki kans. Jos semmonen tilaisuus tulis?

• yks

Eiköhän niitä tilaisuuksia tuu vielä, avoimin mielin vaan :P

• Anonyymi

Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.

Mä voisin ottaa sulta mikä ikä?

• Vau! :-)

• Anonyymi

Kaikista epähygienisin tapa harrastaa seksiä. Joten kai sellainenkin jollekkin sopii

• Anonyymi

Oletatko tosissasi saavasi täällä asiallisia vastauksia? Jos olet sinkku, tottakai imet ihan homona.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      2194
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1435
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      257
      1432
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      232
      1326
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1050
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      983
    Aihe