Istuttii kaverin kanssa eilen iltaa. Sit se ehdotti et otanko suihi, ku oon joskus sano
Sille et olis kiva joskus kokeilla. Mut joo se olis tänää taas tulos saunaa,
Ja kiinnostus olis mut mitähä jatkossa tapahtuu?
Onko muilla vastaavaa kokemusta! Fiksuja vastauksia kiitos.
Kaveri kysy et otanko suihin. Mitä tehä?
11
5276
Vastaukset
Onko hyväkin kaveri, siis luotatko siihin? Jos on kaljoja pohjalla ja kysyy tollasia, voi olla vaan heitto. Mut jos on luotettava kaveri, ota saunassa puheeks ja katotte mihin johtaa... ;-)
- Mietiskelijä
Näin tein. Ja luotan kaverii täysin yks parhaimmista kavereista.
Siinä sitten saunan jälkee kaveri rupes ehdottelee ja kaivo seisokissa olevan kalun esii. Ensi siinä hetken emmin mut sit otin kalun kätee ja aloin runkkaamaan,
Sitten otin kalun suuhun ja aloin imee ja se tuntu molemmista hyvältä;)
Kaveri kysy tehtäskö joskus uusiks eli tais tykätä ja aijotaa tehä uusiks.- Kuulostaa tutulta ;)
Minkä ikänen oot ja kiinnostaaks vielä?
- yks
Jee, kannatti olla rohkee :)
- Mietiskelijä
Kyllä kannatti:)
Olis kiva kokeilla jonku muunki kans. Jos semmonen tilaisuus tulis?- yks
Eiköhän niitä tilaisuuksia tuu vielä, avoimin mielin vaan :P
- Anonyymi
Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.
Mä voisin ottaa sulta mikä ikä?
Vau! :-)
- Anonyymi
Kaikista epähygienisin tapa harrastaa seksiä. Joten kai sellainenkin jollekkin sopii
- Anonyymi
Oletatko tosissasi saavasi täällä asiallisia vastauksia? Jos olet sinkku, tottakai imet ihan homona.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289