Istuttii kaverin kanssa eilen iltaa. Sit se ehdotti et otanko suihi, ku oon joskus sano
Sille et olis kiva joskus kokeilla. Mut joo se olis tänää taas tulos saunaa,
Ja kiinnostus olis mut mitähä jatkossa tapahtuu?
Onko muilla vastaavaa kokemusta! Fiksuja vastauksia kiitos.
Kaveri kysy et otanko suihin. Mitä tehä?
11
5526
Vastaukset
Onko hyväkin kaveri, siis luotatko siihin? Jos on kaljoja pohjalla ja kysyy tollasia, voi olla vaan heitto. Mut jos on luotettava kaveri, ota saunassa puheeks ja katotte mihin johtaa... ;-)
- Mietiskelijä
Näin tein. Ja luotan kaverii täysin yks parhaimmista kavereista.
Siinä sitten saunan jälkee kaveri rupes ehdottelee ja kaivo seisokissa olevan kalun esii. Ensi siinä hetken emmin mut sit otin kalun kätee ja aloin runkkaamaan,
Sitten otin kalun suuhun ja aloin imee ja se tuntu molemmista hyvältä;)
Kaveri kysy tehtäskö joskus uusiks eli tais tykätä ja aijotaa tehä uusiks.- Kuulostaa tutulta ;)
Minkä ikänen oot ja kiinnostaaks vielä?
- yks
Jee, kannatti olla rohkee :)
- Mietiskelijä
Kyllä kannatti:)
Olis kiva kokeilla jonku muunki kans. Jos semmonen tilaisuus tulis?- yks
Eiköhän niitä tilaisuuksia tuu vielä, avoimin mielin vaan :P
- Anonyymi
Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.
Mä voisin ottaa sulta mikä ikä?
Vau! :-)
- Anonyymi
Kaikista epähygienisin tapa harrastaa seksiä. Joten kai sellainenkin jollekkin sopii
- Anonyymi
Oletatko tosissasi saavasi täällä asiallisia vastauksia? Jos olet sinkku, tottakai imet ihan homona.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838