Istuttii kaverin kanssa eilen iltaa. Sit se ehdotti et otanko suihi, ku oon joskus sano
Sille et olis kiva joskus kokeilla. Mut joo se olis tänää taas tulos saunaa,
Ja kiinnostus olis mut mitähä jatkossa tapahtuu?
Onko muilla vastaavaa kokemusta! Fiksuja vastauksia kiitos.
Kaveri kysy et otanko suihin. Mitä tehä?
11
5734
Vastaukset
Onko hyväkin kaveri, siis luotatko siihin? Jos on kaljoja pohjalla ja kysyy tollasia, voi olla vaan heitto. Mut jos on luotettava kaveri, ota saunassa puheeks ja katotte mihin johtaa... ;-)
- Mietiskelijä
Näin tein. Ja luotan kaverii täysin yks parhaimmista kavereista.
Siinä sitten saunan jälkee kaveri rupes ehdottelee ja kaivo seisokissa olevan kalun esii. Ensi siinä hetken emmin mut sit otin kalun kätee ja aloin runkkaamaan,
Sitten otin kalun suuhun ja aloin imee ja se tuntu molemmista hyvältä;)
Kaveri kysy tehtäskö joskus uusiks eli tais tykätä ja aijotaa tehä uusiks.- Kuulostaa tutulta ;)
Minkä ikänen oot ja kiinnostaaks vielä?
- yks
Jee, kannatti olla rohkee :)
- Mietiskelijä
Kyllä kannatti:)
Olis kiva kokeilla jonku muunki kans. Jos semmonen tilaisuus tulis?- yks
Eiköhän niitä tilaisuuksia tuu vielä, avoimin mielin vaan :P
- Anonyymi
Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko multa? On 10 cm pitkä. Tekis mieli ottaa itsekkin suihin joltain.
Mä voisin ottaa sulta mikä ikä?
Vau! :-)
- Anonyymi
Kaikista epähygienisin tapa harrastaa seksiä. Joten kai sellainenkin jollekkin sopii
- Anonyymi
Oletatko tosissasi saavasi täällä asiallisia vastauksia? Jos olet sinkku, tottakai imet ihan homona.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281