Olen 16 vuotias tyttö ja pari päivää sitten löysin kaulastani varsiluomen, jota sitten näpräsin koko illan sormillani, ei ollut kipeä tai mitään. No seuraavana päivänä sitten aamulla kun koskin siihen niin tunsin vähän epämiellyttävää kipua ja se oli muuttunut punaiseksi, mutta ei ollut muuttanut kokoa tai mitään! minua on jäänyt nyt sitten vaivaamaan, että voiko tosta kehittyä nyt jonkinlainen ihosyöpä kun näpräsin sitä silloin koko illan ja se on nyt hieman kipeä. Mitä pitää tehdä, lähteekö itestään pois? ja onko se syöpä tosiaan mahdollinen näiden varsiluomien kanssa ja varsinkin jos sen itse poistaa esimerkiksi kuristamalla hiuksella sen niin onko syöpäriski olemassa?
varsiluomesta syöpä? mahdollista?
syöpääpelkäävä
1
158
Vastaukset
- huoli pois
Olen itse hirttänyt muutamia tuollaisia kannuksessaan olevia pankuroita. Jos jutun haluaa pois niin pitää sitoa niin lujaa, että varmasti verenkiero kudokseen lakkaa. Putoaa muutaman päivän jälkeen pois ja jää siisti iho jäljelle.
Ei siihen vielä syöpää vielä tulee, mutta jos asia huolettaa niin kannattaa positaa tai lakata hiplaamasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083