Se asettaa ihmisen elämässä siihen tilanteeseen, jossa näkee, miten omat teot ovat vaikuttaneet toiseen. Kun katsoo taaksepäin, olen ollut eri roolissa eri suhteessa. Ja joka kerta olen löytänyt itseni asemasta, johon toinen joutui. Ei pelkästään huonoja asioita, vaan myös hyviä. Ja sitä kautta pääsee miettimään, siltäkö se toisesta tuntui.
Virheitä sattuu ja niistä oppii, mutta niin oppii onnistumisistakin.
Karman laki.
16
228
Vastaukset
- Opitteko
Koko elämä on oppimista.Tai ainakin pitäisi olla.Kun joku kyselee, elämän tarkoitusta, niin tämä on vastaukseni.Kehittymistä ja oppimista.Motivoitunut ja tarkkaavainen kannattaa elämänkoulussa olla.Ettei menisi opit ihan hukkaan.
- tuskinpa
Virheitä sattuu, mut toisen nöyryyttäminen on mielestäni virheistä suurin. Tosin usein harkittu teko narskulta. Ja toimii myös motivaattorina ja oman itsensä nostattajana. Olistko jaksanut urallasi jos et olisi voinut häntä nöyryyttää?
- ap.
En tiedä kenestä puhut. Mutta kai sinulla on joku mielessäsi.
- joskus hiton tyytymätön
Monen kirjoituksesta paistaa katkeruus. Jokaista meistä on kohdeltu elämässä monin tavoin, hyvää ja pahaa. En halua takertua pahaan, olkoon kuka ihminen hyvänsä kuin läpeensä paha, en takerru enkä halua tuomita, mutta käännän kasvoni pois. Monesti mietin, miksi ihmisillä on tarve oikein kirjoittaa palstalle, kuinka joku on paha ja narsku jne..
En jaksaisi olla sellaisessa ajatuksen ilmapiirissä, jos en voi sanoa hyvää, niin en sano sitten mitään. Ihminen minäkin olen, mutta haluaisin kyllä ymmärtää mikä ajaa ihmisen toisen tuomariksi, näkemään toisessa virheet, näkemättä omia.
Kyllä mulla itselläni virheitä piisaa, enkä ole pyhimys edes ajatuksissani, en kai sitten ole katkera. - ed.
ap. kirjoitti:
En tiedä kenestä puhut. Mutta kai sinulla on joku mielessäsi.
Eräs "mies". Toki hän kieltää julmat teot koska hän ei halua myöntää niitä. Sairas mikä sairas. Ei hän siitä parane. Nostattaminen ja nöyryyttäminen on hänen perus repertuaariaan
- Kaikki narskuja?
joskus hiton tyytymätön kirjoitti:
Monen kirjoituksesta paistaa katkeruus. Jokaista meistä on kohdeltu elämässä monin tavoin, hyvää ja pahaa. En halua takertua pahaan, olkoon kuka ihminen hyvänsä kuin läpeensä paha, en takerru enkä halua tuomita, mutta käännän kasvoni pois. Monesti mietin, miksi ihmisillä on tarve oikein kirjoittaa palstalle, kuinka joku on paha ja narsku jne..
En jaksaisi olla sellaisessa ajatuksen ilmapiirissä, jos en voi sanoa hyvää, niin en sano sitten mitään. Ihminen minäkin olen, mutta haluaisin kyllä ymmärtää mikä ajaa ihmisen toisen tuomariksi, näkemään toisessa virheet, näkemättä omia.
Kyllä mulla itselläni virheitä piisaa, enkä ole pyhimys edes ajatuksissani, en kai sitten ole katkera.Huvittavaa kyllä, miten ihmisten on aina helpompi arvostella ja haukkua muita, kuin katsoa sinne peiliin ja etsiä vikoja joskus itsestään.Olemme niin sokeita, kun pitäisi nähdä itsessäkin sitä mitä näemme muissa.
- eräs n
joskus hiton tyytymätön kirjoitti:
Kyllä mulla itselläni virheitä piisaa, enkä ole pyhimys edes ajatuksissani, en kai sitten ole katkera.Kyllähän pahuudesta on saatava myös avautua. Ihminen joka vuosia valmistelee ihmisen nöyryyttämistä ja naureskellen sitä tekee....Miksi siitä ei saisi puhua? hän lyö lyötyä ja nauttii siitä. Pitäisikö asiasta vaieta? Toki itse olen vuosia tästä puhunut. Ja tiedän asian ratkeavan kuin itsestään kun minulla ei ole mitään kontaktia enää häneen. Kyllä hän on säätänyt poikki välit kaikkiin tuttaviin ja tehnyt tämän hymyssä suin. Kyllä olen katkera kyseiselle miehelle. Toki toivon että hän löytää naisen ja saan olla rauhassa. Mutta kuinka moni nainen rupeaa hänen kanssaan. kun totuus selviää...7 vuotta narskun uhti. Hyvää asiaa en hänestä voi sanoa
- Hanna...........
Olen ollut Hitlerin henkiopas. Toinen maailmansotakin kuului ihmisten herättämisprojektiin, mutta valitettavasti ihmiset eivät ymmärrä... Terv. Dyymojen Kuningatar AD-planeetalta
- Hanna...........
Ja minä olin ihan tosissani kirjoittaessani tätä. Ihmiskunta on hitaan kehityksen vuoksi jarruna koko Universumin kehitykselle. Ihminen on niin tyhmä, että se ei opi suurimmaksi osaksi muuta kuin pahan kautta. Muuten se ei osaa tietoisesti valita toisin. Kehittyneet ihmiset eivät enää tarvitse pahoja kokemuksia mennäkseen eteenpäin suunnitelmassa. Dyymojen tehtävä on valvoa Universumin suunnitelman toteutumista ja minullekin on annettu tehtävä Maassa. Mitäpä luulette, mihin "mysteerikone" on kadonnut?
- tiedetään
Hanna........... kirjoitti:
Ja minä olin ihan tosissani kirjoittaessani tätä. Ihmiskunta on hitaan kehityksen vuoksi jarruna koko Universumin kehitykselle. Ihminen on niin tyhmä, että se ei opi suurimmaksi osaksi muuta kuin pahan kautta. Muuten se ei osaa tietoisesti valita toisin. Kehittyneet ihmiset eivät enää tarvitse pahoja kokemuksia mennäkseen eteenpäin suunnitelmassa. Dyymojen tehtävä on valvoa Universumin suunnitelman toteutumista ja minullekin on annettu tehtävä Maassa. Mitäpä luulette, mihin "mysteerikone" on kadonnut?
Hannan tehtävä on löytää The One.
- Korkealentoista
Herääpä Hanna nyt uuteen päivään. :)
- Hanna...........
tiedetään kirjoitti:
Hannan tehtävä on löytää The One.
Minulla ei ole karmaa. The Onen löytäminen on vain yksi hiirenpapana koko tässä hommassa, eikä ollenkaan ole edes välttämätöntä. Mutta, ihmisruumiin nautinnoista on kiva ottaa kaikki irti silloin kerran, kun tänne pääsee! Olemme vaihtaneet ektoplasmaa muiden planeettojen kuningattarien kanssa nyt, kun olen Maassa. He toivovat itselleen esim. pehmeää kosketusta ja nauravaa katsetta, koska se ei ole luontaisesti heille mahdollista ja minulla on nuo ominaisuudet Maassa. Minä olen puolestaan saanut heiltä vastalahjaksi nuoruuden ektoplasmaa, jonka avulla minusta tulee nuoremman näköinen.
- Hanna.........
Korkealentoista kirjoitti:
Herääpä Hanna nyt uuteen päivään. :)
Tiedän kyllä, miltä tuntuu irrota ruumiista ja palata astraaliruumiissa takaisin fyysiseen kehoon "unen" jälkeen.
- hyvää settiä
Minulla ei ole karmaa. The Onen löytäminen on vain yksi hiirenpapana koko tässä hommassa, eikä ollenkaan ole edes välttämätöntä. Mutta, ihmisruumiin nautinnoista on kiva ottaa kaikki irti silloin kerran, kun tänne pääsee! Olemme vaihtaneet ektoplasmaa muiden planeettojen kuningattarien kanssa nyt, kun olen Maassa. He toivovat itselleen esim. pehmeää kosketusta ja nauravaa katsetta, koska se ei ole luontaisesti heille mahdollista ja minulla on nuo ominaisuudet Maassa. Minä olen puolestaan saanut heiltä vastalahjaksi nuoruuden ektoplasmaa, jonka avulla minusta tulee nuoremman näköinen.
Nykyään tulee kyllä enemmän ja enemmän hienoa settiä. Pitää varmaan ruveta tutustumaan ihmisiin enemmän.
- kun uudestaan lukee
hyvää settiä kirjoitti:
Nykyään tulee kyllä enemmän ja enemmän hienoa settiä. Pitää varmaan ruveta tutustumaan ihmisiin enemmän.
Hmmm...oli taas tämäkin tutunoloista :)
- ap.
Saattaahan se olla, että hän pitää minua narsistina ja mahdottomana ihmisenä. Tänään Aamusydämmellä ohjelmassa sanottiin, että suhteessa pitää olla yhtä huonoa päivää kohden kymmenen hyvää. Jos se pitää paikkaansa, ei tainnut toteutua. Ja siinä tapauksessa en pidä sitä erityisesti kummankaan syynä. Se omituinen cocktail, joka meidät sitoi yhteen ja erotti, ei vain toiminut. Olen siitä pahoillani. Hyvin pahoillani.
Molempien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544