Jos tiedät jonkun naisen olevan naisiin päin suuntautunut, niin harrastatko ns. pelaamista? Eli toisen koukuttamista ja perässä roikuttamista ilman, että toiminnan olisi aikomuskaan johtaa mihinkään muuhun? Ja jos harrastat, niin miksi?
Tämä ei ole provo. Kysyn vaan, koska olen törmännyt tuollaisiin tapauksiin elämäni aikana useaan otteeseen, enkä tosiaan ymmärrä motiivia. Ei ole koskaan itselle tullut mieleen harrastaa samaa miesten kanssa, kun en jaksa tuhlata aikaani ihmisiin, jotka eivät oikeasti kiinnosta.
Kysymys heteronaisille
26
190
Vastaukset
- en harrasta
jostain syystä vain useinkin huomaan, että naiset ovat minusta kiinnostuneet ja usein näissä vuorovaikutustilanteissa otan etäisyyttä. Naiset eivät kuitenkaan onneksi ala roikkumaan perässä eli tilanteet ovat nopeasti ohi.
Tämä minun tilanteeni ei taida kuitenkaan olla ihan sitä, mitä tässä haettiin. ;)- ed.
x 3. :DD
- ei-hetero
ed. kirjoitti:
x 3. :DD
Joo, siis en tarkoita tuota, että herättää tahattomasti toisen kiinnostuksen. Kyllä minuakin on vuosien aikana aika moni mies yrittänyt ja tullut kauniisti torjutuksi (en siis ole tyypillinen "rekkis", vaan ihan naisen näköinen nainen). Tuollaiset tapaukset kyllä unohtuukin nopeasti, kun ei saa mitään vastakaikua.
Välillä vaan törmää naisiin, jotka rupeaa leikkimään kiinnostunutta, kun saa tietää toisen naisen pitävän naisista. Mietin, että hakevatko nämä naiset jotain itsetunnon kohotusta, ihailua vai onko kyse puhtaasti kiusaamisesta? Tai syvällä kaapissa elämisestä? Miksi aikuiset naiset alentuvat tuohon?
Seuraavan kerran, kun joku päättää esittää kiinnostunutta, niin prkl vieköön, otan korvista kiinni ja suutelen :D
- Ota selvää
Minulla on naisiin suuntautunut ystävätär.Aina onhänelle ihan itsestään selvinnyt, että minun kanssa, kyse on vain ystävyydestä.Hän tietää, että olen hetero, niin näin ollen emme kumpikaan ajattelekaan mitään muuta suhteemme olevan, kuin ystävyyttä.
Jos tälläistä epätietoisuutta suhteenlaadusta ilmenee hetero ja lesbonaisen välillä, kannatta keskustella asia selväksi.- ei-hetero
Noin sen kuuluukin olla. Itselläni myös lukuisia heteroystävättäriä, eikä tosiaan ole tullut mieleen muuta kuin ystävyys. Sama myös lesbo- ja bi-ystävien kanssa :)
- suvaitsevainen heter
itselläni on bi, lesbo ystäviä mutta kohtelen niitä kuin hetero ystäviänikin. Käytökseni ei poikkea mitenkään.. Tietenkin jos saan tietää että joku kaveri on muhun ihastunut niin sitten tilanne muuttuu ja alan hiukan varoon käytöstäni. sille en voi mitään jos joku sitten tulkitsee mun tavallisen käytöksen jotenkin pelaamiseksi tai koukuttamiseksi tai alkaa toivoa päässään että josko sittenkin tuo olisi edes bi.
- Kysymällä selviää
Väärinkäsityksiä ei synny, jos asiat puhutaan selviksi.Väärikäsitykset on vaan seurausta siitä, että ihmiset on niin arkoja ottamaan selvää asioista.Mielummin tehdään vaan omia päätelmiä, eikä selvästi halutakaan selvittää epäselviä juttuja.
- yks hetero vastaa
En harrasta koukuttamista. Eipä naisetkaan ole olleet minusta sillä tavalla kiinnostuneita. Eikä mua häirinnyt vaikka toinen onkin naisiin päin suuntautunut, ei sillä ole mulle mitään merkitystä. Ei ole edes tullut mieleen että joku nainen vois yrittää iskeä mua ;). Tuskin kukaan heistäkään niin epätoivoinen on, ett mun näköisestä naisesta kiinnostuisivat sillä tavalla ;).
Jotkut ihmiset vaan käyttävät toisia hyväkseen, kun huomaavat sun olevan kiinnostuneen hänestä, roikuttavat perässä aikansa ja kun eivät enää hyödy susta, jättävät sut etsiäkseen toisen kusetettavan. Sellaiset ihmiset nauttivat vallasta hallita toista tunnetasolla. Aloittajalla on ollut huono tuuri törmättyään sellaisiin tapauksiin, toivottavasti löydät naisen, joka aidosti vastaa sun tunteisiin. - *Been-there*
Jos niin kävisi, että ei-hetero nainen, ihastuisi ystäväänsä heteronaiseen, kannattaisi heti suoraan sanoa miten asia on. Ilman kiertelyä ja kauniita sanoja, ihan vaan suoraan: "olen hetero". Ymmärrän aloittajaa koska olen ollut tuossa tilanteessa myös että toinen on tehnyt asioita jotka on voinut tulkita monella tavalla, jopa niin että ulkopuolisetkin ovat sanoneet, etten ole kuvitellut tai yrittänyt vääntää asioita omaksi edukseni. Että teki asioita joita ei pelkästään ystävä olisi tehnyt, kun tiesi toisen olevan ihastunut ja naisiin päin kallellaan.
Ei koskaan kannata myöskään olettaa että nyt sen tunteet on varmaan menneet jo ohi. Sen saa tietää vaan kysymällä.
Oppia ikä kaikki. Enää en lähtisi tuollaiseen mukaan. Arvostan itseäni enemmän. Ehkä omassa tilanteessani tyyppi ei ollut ihan hetero, mutta peloissaan siihen sanaan on helppo paeta, jos ei olekaan valmis etenemään. Jos vaikka lähipiirin suvaitsematon ilmapiiri olisi liian vaikea kohdata tai jotain.
Onhan noita.... - olen itse
hetero, nutta yleensä käyttäydyn miesten, niinkuin naistenkin kanssa samalla lailla, kuitenkaan, kukaan nainen ei ole tullut ehdotuksia tekemään, niinkuin miehet tekee,kait minusta aistii kuitenkin sen, että olen hetero,toisaalta loukkaantuisin, jos nainen tekisi minulle ehdotuyksen,,
- zazzza
Kerään miinuksia nyt oikein roppakaupalla, mutta tää on niin hyvä fraasi että pakko laittaa:
-Ei ole olemassa heteronaisia, on vaan liian vähän viinaa!
: - DDDD - olen itse
en laita piruuttanikaan minuksia, olen täysin hetero,ei viinakaan vaikuta
- Täyshetero
Tiedän mitä ap tarkoittaa. En itse toimisi koskaan niin. Toiset vaan on luusereita, joiden ihan oikeesti pakko testata viehätysvoimaansa.
Ite täyshetero - ei edes villejä fantasioita koskaan ollut. Eräs ehkä jopa jollakin tapaa ystäväksi luettava bi kysyi suoraan, et mikä on suuntaus mulla. Se oli tosi kiva kun kysyi, sillä hetkittäin oli vähän sellaista fiilistä, että hän saattoi olla kiinnostunut sillai - se vaivaannutti. Asia sillä selvä ja tullaan toimeen kuin ennenkin. Onneks kysyi. Ei ollu vaikee eikä liian henkilökohtainen kysymys. - nainen naiselle
En tietenkään. Suhtaudun kuin kaikkiin naisiin yleensä.
- normaali N
mitä ihmettä ap edes tarkoittaa kysymyksellään? Kukaan hetero ei halua roikottaa inhottavia lepakoita perässään. Lepakko ja bi-naisten huomio olisi vain kuvotusta aiheuttavaa ja jos tiedän jonkun poikkeavaksi, pysyn hänestä niin kaukana kuin mahdollista. Tietysti.
- KamalaLepakko
Ah-niin ihanan normaalia! Kyllä, lepakot ja bisset on just niin epätoivoisia, että roikkuvat sinussa kuin takiaiset..... NOT!! Jos tiedät jonkun poikkeavan... joo, no minä huomaan että sinä olet poikkeava kun poikkeat tähän keskusteluun vaikka sinulla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa. Poikkea muualle olemaan normaali ettei lepakot syö sinua.
- mieti vähän
KamalaLepakko kirjoitti:
Ah-niin ihanan normaalia! Kyllä, lepakot ja bisset on just niin epätoivoisia, että roikkuvat sinussa kuin takiaiset..... NOT!! Jos tiedät jonkun poikkeavan... joo, no minä huomaan että sinä olet poikkeava kun poikkeat tähän keskusteluun vaikka sinulla ei ole mitään rakentavaa sanottavaa. Poikkea muualle olemaan normaali ettei lepakot syö sinua.
Ja sun mielestä muut on poikkeavia jos ne ei jaa sun ajatusmaailmaasi....
Raasu...
- -----------
En tee ikinä noin. Kerran on ollut semmonen tilanne että yksi bi(?)-nainen oli selvästi musta kiinnostunut, vihjailemalla tein hänelle selväksi etten itse ole hänestä kiinnostunut. Aloitin keskusteluja joista kävi selväksi että pidän miehistä, mulla ei ollut pokkaa ihan suoraan päin naamaa sanoa. Mutta näytti tepsivän kun ei ole enää tuijotellut tai mitään muutakaan ja ei ole enää mitään vaivaantuneisuutta meidän välillä.
- jlkjkg
En harrasta. Jos huomaisin kiinnostusta itseäni kohtaan, niin tuntisin oloni tosi kiusalliseksi ja pistäisin välit poikki, mikäli mahdollista.
- ei-hetero
En usko, että kovin moni lepakko sua edes lähtis lähestymään. Etköhän sä jo ihan olemuksellas osaa näyttää, että ei kiinnosta ja yleensä lesbot omaa jonkunlaisen arviointikyvyn kaltaistesi joukossa.
Minunkaan suuntautumiseni ei ole kaikkien tiedossa. Tai en ole itse alkanut kertoilemaan sitä. Jos joku on kysynyt poikaystävästä, niin korjaan poika-sanan tyttö-muotoon ja asia selvä. Osa hämmentyy eikä osaa suhtautua asiaan (ei, en kiinnostu kaikista naisista...itse asiassa olen äärettömän nirso) ja osalle asia on ok, eikä sen enempää.
Aloitukseni olikin suunnattu heteronaisille, jotka ihan näkyvästi flirttailevat, lähentelevät ja näyttävät suoria kiinnostuksen merkkejä (myös sivustaseuraajien mielestä). En ymmärrä, mikä ihme siinä on, että pitää leikkiä? Vähän sama, kun minä päättäisin ruveta hiplailemaan miestä ja esittäisin, että sen jutut ja elämä kiinnostaa minua. Ei minusta kovin kypsää käytöstä.
Kiva huomata näistä vastauksista, että heteronaisissa on myös täyspäisiä yksilöitä, jotka osaa suhtautua erilaisuuteen neutraalisti. - jlkjkg
ei-hetero kirjoitti:
En usko, että kovin moni lepakko sua edes lähtis lähestymään. Etköhän sä jo ihan olemuksellas osaa näyttää, että ei kiinnosta ja yleensä lesbot omaa jonkunlaisen arviointikyvyn kaltaistesi joukossa.
Minunkaan suuntautumiseni ei ole kaikkien tiedossa. Tai en ole itse alkanut kertoilemaan sitä. Jos joku on kysynyt poikaystävästä, niin korjaan poika-sanan tyttö-muotoon ja asia selvä. Osa hämmentyy eikä osaa suhtautua asiaan (ei, en kiinnostu kaikista naisista...itse asiassa olen äärettömän nirso) ja osalle asia on ok, eikä sen enempää.
Aloitukseni olikin suunnattu heteronaisille, jotka ihan näkyvästi flirttailevat, lähentelevät ja näyttävät suoria kiinnostuksen merkkejä (myös sivustaseuraajien mielestä). En ymmärrä, mikä ihme siinä on, että pitää leikkiä? Vähän sama, kun minä päättäisin ruveta hiplailemaan miestä ja esittäisin, että sen jutut ja elämä kiinnostaa minua. Ei minusta kovin kypsää käytöstä.
Kiva huomata näistä vastauksista, että heteronaisissa on myös täyspäisiä yksilöitä, jotka osaa suhtautua erilaisuuteen neutraalisti.Tarkoitatko siis, että kaikki, jotka eivät suhtaudu homoihin neutraalisti, eivät ole täyspäisiä? Aika ylimielistä.
Minä suhtaudun muuten ihan neutraalisti homoihin, mutta siinä vaiheessa, jos minua lähestytään, koen ällötystä. En todellakaan halua, että kukaan nainen edes katselisi mua "sillä silmällä" , saati että yrittäisi jotain. Jos tämä loukkaa sinua tai jotain toista lepakkoa, niin ei voi mitään. - ei-hetero
jlkjkg kirjoitti:
Tarkoitatko siis, että kaikki, jotka eivät suhtaudu homoihin neutraalisti, eivät ole täyspäisiä? Aika ylimielistä.
Minä suhtaudun muuten ihan neutraalisti homoihin, mutta siinä vaiheessa, jos minua lähestytään, koen ällötystä. En todellakaan halua, että kukaan nainen edes katselisi mua "sillä silmällä" , saati että yrittäisi jotain. Jos tämä loukkaa sinua tai jotain toista lepakkoa, niin ei voi mitään.En. Tarkoitan tuota vihamielisyyttä. En minäkään vihaa miehiä, vaikka en niiden katseista pidäkään. Joskus ne pällit yrittää lähestyäkin, mutta minkäs sille mahtaa. Onneksi voi aina sanoa "Ei kiitos" ;) Lesbot käsittääkseni lähestyy hyvin harvoin heteronaista...? En ainakaan itse ole kertaakaan lähestynyt.
Ja ei, et loukannut. Olet tuntematon ihminen palstalla, jonka mielipiteellä ei ole vaikutusta minun henk. koht. elämääni. Kaikkea hyvää sulle. Pelko pois, tuskin kukaan lepakko keksii ruveta vainoamaan sua. - jlkjkg
ei-hetero kirjoitti:
En. Tarkoitan tuota vihamielisyyttä. En minäkään vihaa miehiä, vaikka en niiden katseista pidäkään. Joskus ne pällit yrittää lähestyäkin, mutta minkäs sille mahtaa. Onneksi voi aina sanoa "Ei kiitos" ;) Lesbot käsittääkseni lähestyy hyvin harvoin heteronaista...? En ainakaan itse ole kertaakaan lähestynyt.
Ja ei, et loukannut. Olet tuntematon ihminen palstalla, jonka mielipiteellä ei ole vaikutusta minun henk. koht. elämääni. Kaikkea hyvää sulle. Pelko pois, tuskin kukaan lepakko keksii ruveta vainoamaan sua.Teet koko ajan omia tulkintojasi omien yleistystesi pohjalta. En ole vihamielinen, vaan tunnen vain vastenmielisyyttä ajatusta kohtaan, että joku nainen lähestyisi minua tai olisi seksuaalisia ajatuksia minua kohtaan.
Kerran alkanutta ihastusta tai mielenkiintoa ei pysty tuosta vain katkaisemaan heti, joten turha kuvitella, että sen jälkeen voitaisiin olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Siksi pistäisin välit poikki.
- Urho31
Onneksi on kärpäslätkä jos lepakot tulevat liian lähelle
- harrasta en
En harrasta kiusaamista ja jos sen käsityksen saa, pyydän anteeksi. Mua ei haittaa, ei ällötä kenenkään suuntautumiset. En ehkä osaa ajatella asiaa tarpeeksi hyvin, kun toinen kertoo olevansa naisiin suuntautunut. Sillä tavalla ajatella, että osaisin varoa toisen tunteita. En ole tottunut. Ja käyttäydyn, kuten yleensä käyttäydyn.
Ihmisenä voin yhtälailla olla kiinnostunut hänestä ja siksi ehkä saa väärän vaikutelman, vaikka en ole seksuaalisesti kiinnostunut. - HeteroDaami
Jos joku kauniisti minua kauniisti lähestyy, myös pakit annetaan kauniisti (jos ne haluaa antaa), ja siihen mielestäni sisältyy myös se, ettei johda harhaan.
Luulisin, että jos joku hetero tai "hetero" naishenkilö vedättää, hän itse asiassa kokeilee omia rajojaan, leikkii omilla kielletyillä ajatuksillaan, kokeilee, mihin asti voi mennä.
Itse olen jostain syystä viime aikoina saanut muutaman lähestymisen ei-hetero naisilta. Olen ollut melko hämmentynyt, mutta lähestyminen on ollut asiallista, ja ystävällisesti olen torjunut.
Kuitenkin olen ollut otettu, naiset olleet todella viehättäviä kaikin tavoin, en ymmärrä, kuka sellaisesta loukkaantuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3211566Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa614151Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1393410Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2272715Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1302432Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061909Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3491286- 711115
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san21038Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta20977