Mihin kuoli?
Jossain luki että nicoretteen?
Oliko vahinko?
Idols Mia Permanto
32
915
Vastaukset
- Naapurin Make
No siis kuulemma vahingos veti överit tupakanvieroituslääkjeellä
- yeah right
Niin varmaann.
No ehkä tuo selitys helpompi hyväksyä.
- dfgdgdfgdd
ootte te sairaita.
antakaa sen levätä rauhassa, oli mukava ihminen.
samaa ei voi sanoa teistä.. - Herää rauhassa
Meinaatko, että herää jos tänne kirjoittaa siitä?
- Jotain rajaa
Ei mutta kyllä kuolleen muistoa pitäisi kunnioittaa ja jättää nämä typerät spekulaatiot hänen kuolinsyystään.
- Varsinkin kun
Äidin haastattelussa jo vuosia sitten syyn kertoi julkisesti. Milä lie ilta-sanomat se oli.
- kysyn.vaan.
Saako niillä hengen pois? Kiinnostaa aiheena todella paljon. Haluaisin itsekin lähteä.
- häh hä hää
En tiijä näin sanoivat että käytti jotain toista lääkettä ja sit otti toista lääkettä ja ol kanttuvei
Tais olla itsemurha kylläkin
- kapteeni kikkeli
- Hän oli ottanut selkävaivaan liittyvää lääkettä ja tupakanvieroituslääkettä. Kyseessä oli puhtaasti kahden lääkkeen miksaus.
Mian äiti uskoo, ettei lääkkeiden yliannostus ollut harkittua.
- Sen minä tiedän, että se oli pelkästään vahinko.
Näin aina eihän ny kukaa tahallaan eihän - Kai niin
Eikö tämän nuoren äiti antanut joskus myöhemmin haastattelun jollekin lehdelle, jossa käytiin läpi myös aihetta?
- kai...
se oli sen mandin äiti
- En tuntenut
kai... kirjoitti:
se oli sen mandin äiti
Kuka on Mandi?
- se oli
En tuntenut kirjoitti:
Kuka on Mandi?
Eräs nuori laulaja-näyttelijä, joka menehtyi äkillisesti suunnilleen samoihin aikoihin kuin tämä Mia Permanto. Mandi oli näyttelijä Jussi Lammen tytär.
Asia nousi ip-lehtien otsikoihin ja internetin ihmeellisessä maailmassa kirjoiteltiin myös. Olisiko ollut reilu vuosi myöhemmin äitinsä kertoi jonkun lehden haastattelussa asiasta. - näin kävi !
se oli kirjoitti:
Eräs nuori laulaja-näyttelijä, joka menehtyi äkillisesti suunnilleen samoihin aikoihin kuin tämä Mia Permanto. Mandi oli näyttelijä Jussi Lammen tytär.
Asia nousi ip-lehtien otsikoihin ja internetin ihmeellisessä maailmassa kirjoiteltiin myös. Olisiko ollut reilu vuosi myöhemmin äitinsä kertoi jonkun lehden haastattelussa asiasta.Tämän jälkeen Jussi Lampi, Mandin isä, alkoi seurustella laulaja-Jipun kanssa joka siis kuolleen tyttärensä ikäinen.
- mitä väliä?
näin kävi ! kirjoitti:
Tämän jälkeen Jussi Lampi, Mandin isä, alkoi seurustella laulaja-Jipun kanssa joka siis kuolleen tyttärensä ikäinen.
Ja tämä liittyy aiheeseen miten?
- siten ?
mitä väliä? kirjoitti:
Ja tämä liittyy aiheeseen miten?
No siis näin sivusta seuranneena, minussa on ehkä vähän sellaista sohvatuolipsykologin vikaa..
minun teoriani olisi, että yritti korvata kuolleen tyttärensä ? - elämä on ihmeellistä
siten ? kirjoitti:
No siis näin sivusta seuranneena, minussa on ehkä vähän sellaista sohvatuolipsykologin vikaa..
minun teoriani olisi, että yritti korvata kuolleen tyttärensä ?Tai sitten sattui vain ihastumaan juuri tuolloin ja juuri siihen naiseen? Ja kuitenkin erosivat myöhemmin.
- vai missä vika
elämä on ihmeellistä kirjoitti:
Tai sitten sattui vain ihastumaan juuri tuolloin ja juuri siihen naiseen? Ja kuitenkin erosivat myöhemmin.
Oletko pedofiili ?
- ikäeroista
vai missä vika kirjoitti:
Oletko pedofiili ?
Kyllähän 25v. ja 50v. kahden täysivaltaisen ihmisen suhde käsittääkseni ihan laillinen on.
- Kyllä joo
Niin se oli.
Saman vuoden syksynä
- Faktat faktoina
Särkylääke ja joku nikotiinivalmiste yhdessä jos aiheuttaa kuoleman asiasta olisi noussut todella iso haloo.
- vaadimne totuutta
Eli syytät äitiä valehtelusta niin minäkin.
- puhuu sontoo
vaadimne totuutta kirjoitti:
Eli syytät äitiä valehtelusta niin minäkin.
kyllä
- y4y34y34y34
En ole syyttäjä.
Voi ne silloin aiheuttaa jos vetää kovia särkylääkkeitä muutaman kourallisen ja sitten puhdasta nikotiinia yliannoksen. Nikotiinihan on tappava myrkky liikaa nautittuna.- kumi vasara
Erästä mielialalääkettä käytetään myös tupakasta vieroittamiseen
Ehkä äidistä kivempi ajatella että söi sitä siihen tarkoitukseen eikä mt-ongelmiin. - truth hurts
kumi vasara kirjoitti:
Erästä mielialalääkettä käytetään myös tupakasta vieroittamiseen
Ehkä äidistä kivempi ajatella että söi sitä siihen tarkoitukseen eikä mt-ongelmiin.Olet oikeassa. Itse asiassa niitä on parikin eri mielialalääkettä jota käytetään myös tupakan vieroitukseen..
Kyllä on vaarallista tuo tupakoinnin lopetus, ei voi muuta sanoa. - Polttamisen puolesta
truth hurts kirjoitti:
Olet oikeassa. Itse asiassa niitä on parikin eri mielialalääkettä jota käytetään myös tupakan vieroitukseen..
Kyllä on vaarallista tuo tupakoinnin lopetus, ei voi muuta sanoa.Jos ei ole selkärankaa lopettaa tupakointia puhtaasti ilman uskomuslääkkeitä, ei kannata lopettaa ollenkaan.
Minulla ei ole selkärankaa siksi poltan. Mutta jos alan lopettamaan, en kyllä laita elimistööni korvikkeita, en edes laastaria. - mä en haluu kuolla
Polttamisen puolesta kirjoitti:
Jos ei ole selkärankaa lopettaa tupakointia puhtaasti ilman uskomuslääkkeitä, ei kannata lopettaa ollenkaan.
Minulla ei ole selkärankaa siksi poltan. Mutta jos alan lopettamaan, en kyllä laita elimistööni korvikkeita, en edes laastaria.En mäkään, koska en halua kuolla kuten Mia Spermanto.
- khylä nöin on
mä en haluu kuolla kirjoitti:
En mäkään, koska en halua kuolla kuten Mia Spermanto.
Mä en haluu kuola
Tänä yönä
J. Vartti Tiainen - persettä naamaan
khylä nöin on kirjoitti:
Mä en haluu kuola
Tänä yönä
J. Vartti TiainenMuiden edessä runkataan
Älä sinä toisten katseista välitä
- Miten oli
Oliko muuten tämän Mian veli viimeisimmässä Idolsissa mukana?
- luonnon valintaa
Tää Mia oli kyllä tuhti siinä idolsissa..ei minkäänlaisia laulutaitoja eikä ulkonäköä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443047Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132108Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935