Sairastan, sairasteluni peittelyä, vihaan itseäni : (

Epätoivoinen

Vihaan itseäni, sillä sorrun jatkuvasti siihen, että teen todella sairaana töitä, enkä pidä minulle määrättyjä sairauslomia. En edes sano työnantajalle, että minulle on määrätty sairauslomaa. En voi sille mitään ja olen oikeasti sitä mieltä, että niin ei saisi missään tapauksessa toimia.
En tiedä mitä voisin tehdä, että saisin itseni muutettua, sillä ei tässä ole mitään järkeä, sillä terveyteni on toimintani vuoksi rapautunut oleellisesti ja kohta tulee täysi toppi eteen, jollen muuta tapojani.
Olen kuin alkoholisiti, joka päättää korjata tapansa, mutta aina sortuu ( NYYH ! )
Joku voisi luulla tätä pilaksi, mutta kunpa olisikin sillä kärsin tästä kovasti.
Saan jotenkuten työni tehdyksi ja kotona kaikki on mullin mallin ja poden sairauttani koko vapaa ajan. Säryt on kamalia ja valvon öisin kipujen vuoksi.

8

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parantunut 31v

      Viet joltakin terveeltä työpaikan josta hän olisi kiitollinen.
      Koeta muistaa että emme ole korvaamattomia, eikä saada mitään kruunua tyhmästä sinnittellystä.
      Johan työsikin kärsii.
      Anna paikkasi terveelle.

      • Onko penkkejä?

        Ahdistaa, en tiedä millä jatkossa ostan lääkkeet? Hallitus kehysriihi 25.3.2014

        Onko siellä ruokajonossa istumapaikkoja sairaille ja heikko kuntoisille?


      • Ylös ja ulos
        Onko penkkejä? kirjoitti:

        Ahdistaa, en tiedä millä jatkossa ostan lääkkeet? Hallitus kehysriihi 25.3.2014

        Onko siellä ruokajonossa istumapaikkoja sairaille ja heikko kuntoisille?

        Älkääs nyt menkö masentumaan yhteistoimin tästä selvitään.


      • Työtä haluava
        Ylös ja ulos kirjoitti:

        Älkääs nyt menkö masentumaan yhteistoimin tästä selvitään.

        Taitaa pahimmat lintsari olla todellisuudessa työpaikoillla, Nämä työttömät ovat usein omaa syyttään työttömänä, mutta heitä usein paheksutaan työtä vieroksiviksi, mikä ei kyllä pääsääntisesti pidä paikkaansa.


      • Lopeta!
        Työtä haluava kirjoitti:

        Taitaa pahimmat lintsari olla todellisuudessa työpaikoillla, Nämä työttömät ovat usein omaa syyttään työttömänä, mutta heitä usein paheksutaan työtä vieroksiviksi, mikä ei kyllä pääsääntisesti pidä paikkaansa.

        Nyt lakkaat tuon pelleilyn ja otat itseäsi niskasta kiinni, ja marssit lääkäriin hakien sairaslomaa.
        Oletko työnantajan p.....n nuolia? onko kieli ruskeena ?


    • jannakka

      Kyllä Epätoivoisen mielestäni pitäisi todellakin miettiä mitä elämältään tahtoo/toivoo.
      Eihän ole mitään järkeä menettää terveyttään lopullisesti vain työn vuoksi.

      Aloittajan pitäisi pysähtyä miettimään syvällisesti, miksi näin toimii.

      Sillä inhimillisesti ajatellen tuossa ei ole mitään järkeä.

      Epäilen peräti psyykkistä puolta. Liiallinen kiltteys työnantajaa kohtaan luokitellaan mielenterveyden häiriöksi,jossa ihminen ei osaa kieltäytyä hänelle osoitetuista
      töistä.
      Tämä kyllä ilmenee usein myös kotimaailmassakin pyrkimyksenä
      täydellisyyteen perheenäitinä ja puolisona.

      Mutta jos koti ei täytä kriteereitä,voi täydellisyydentavoittelu ulottua
      työmaailmaan.
      Sinkuilla tämä voi saavuttaa aivan infernaaliset mittasuhteet työpaikan ja työn
      mitoituksena suhteessa omaan elämään.
      Jos mitään muuta ei ole,työllä yritetään täyttää jokin tyhjiö omassa elämässä.

      Aloittajan tehtäväväksi annan sen,että istuu jokin päivä alas,kirjaimellisesti, ja
      miettii mikä on oikeasti tärkeää elämässä.
      Kumpi on tärkeää?? Terveys vai tilinauha? Elämä vai työ?
      Ja tarkoitan todella sitä,että mietitään,mikä on TÄRKEÄÄ elämässä!

      Toivottavasti selviää.

      • Epätoivoinen

        jannakka tuossa oli enemmän kuin järkeä.
        Yritän kovasti noudattaa neuvoasi.
        Nyt olen ollut tosi kovilla töissä. En edes odota kiitosta, palkkaa tai huomaamista, mutta jostain kumman syystä en vaan pysty olemaan pois töistä.
        Minulle on jo kerran myönnetty ennakkopäätös osatyökyvyttömyyseläkeeseen kerta laakista ilman sairauspäiviä, mutta minä en ottanut sitä vastaan, en edes sanonut töissä kenellekkään.
        Tiedän olevani tyhmä ja päästäni pahasti vialla. Ehkä masentunut, niinpahasti etten kykene toimimaan ja ottamaan itseäni niskasta kiinni.
        Häpeän tätä, eikä tarkoitus ole ruikuttaa, koska todellisuudessa asiat pitäisi olla hyvin ja minun vähintään osatyökyvyttömyyseläkkeellä.
        Olen kyllä aina ollut tunnollinen, mutta tämä on jo sairasta.


    • Apuja saava

      Olet pikaisen avun tarpeessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe