Nuoria syytetään mutta mikä on totuus. Elokuvakuunnelma liikenteen todellisista ongelmista.
Kotitekoinen, 3 tuntia, eikä tietty mikään Hollywood tason, mutta täyttä asiaa. Tietyt tahot eivät halua asioita paljastettavan, koska haluavat pitää muita kynnysmattoinaan.
LIIKENNE dvd
19
224
Vastaukset
- veio
Sanokaapa,
mistä syntyy liikennepsyykkiset ongelmat.? Liikenteessä on niitä jotka itse ajavat väärin ja pyörittelevät paheksuvasti päätään niille jotka ajavat oikein. Nämä eivät kestä oikeaa palautetta.- veio
Kertokaapa autokoulukokemuksianne.
Olen kuullut miten ope ei ole opettanut, on huutanut, jopa lähennellyt....
Liikenne Dvd llä on näytetty,.. liekö salaa kuvattu....
- veio
Monologi. Heh. Heti kun puhutaan todellisista asiosta niin kansa katoaa. Tämä filmi kävisi opetusfilmiksi opetuslupalaisille.
- 982577
"Veio", pikku vinkki, olis asiallista tietää mistä "Elokuvakuunnelmasta" puhut...
Tuon ymmärtäis, jos aloituksesta olis vahingossa jäänyt pois, mutta ei jatkosta...- veio
No, tänä päivänä on helppo löytää lähes mitä vaan. Katsopa Suomalaisen kirjakaupan sivuilta tai Googlesta. LIIKENNE dvd
- valetta
Ensinnäkin missä linkki videoon jos edes on olemassa vai paskaako jauhat pelle.
En huomannut mitään linkkiä ja jos ei mitään todisteita ole niin roskaa voi puhua jokainen kun haluaa ja mistä haluaa.- veio
Millä perusteella sanoit minua pelleksi. ? Oletko niitä ylihuolehdittuja joille on aina työnnetty valmiiksi purtu pullamössö suuhun. ? Juttusi kuulostaa siltä että kaikki jutut mitkä sinua pelottaa, haukut päin naamaa tai naurat ettei pelottaisi.
- veio
Voin sanoa sinulle, että sinunlaiselta tuo filmi murtaisi psyykkisen puolustusjärjestelmäsi palasiksi, ellet nyt sitten ole niin syvällä epäaitoudessasi, että pystyt sisällön selittämään pois mielestäsi.
- dfsresr
Googlesta löytyi
http://www.youtube.com/watch?v=jh-vAjaWWVk- veio
Olen huomannut aiemminkin miten netistä löytää lähes mitä vaan mutta monesti ei sitä mitä pitäisi.
- jaattumorrotus
Filmi oli liian kova kestää.
- veio3
"Romahitko " täysin.? Oliko jokin kohta erityisen romahuttava.? Kyllä se mullekin ajatuksia herätti.
- epe__
Veio poislukien tämä keskustelupalsta osumat antoivat tuon dvd:n " Komedia vuodelta 1971 ohjaus Jacques Tati".
Mutta jos haluat tuoda tuon elokuvakuunnelmasi yleiseen tietoon, niin jaa se toki ilmaiseksi linkin kera.- veio3
No eipä mennyt kauaa kehittyä tietokoneen kanssa niiiiiin paljon, että opin laittamaan linkin tiettyyn kohteeseen. Olen hieman alkeellinen näiden koneiden kanssa.
http://www.suomalainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/fi/skk/liikenne-(3-dvd) - veio3
Kiitos epe_ vinkistä.
Tuo alkeellinen ja tylsä filmi voisi olla hyvä nuorille ryhmissä pohdittavaksi vaikkapa Nuorisotaloissa. - veio3
Mahtaisko se löytyä kirjastoista.?
- Vanhainkotiin
veio3 kirjoitti:
Mahtaisko se löytyä kirjastoista.?
Sopis kyl parmmin vanhainkoteihin, ei siitä kyl vauhtia löytynny
- Kirjastotäti
Ei löydy ainkaan meidän kirjastosta Hyrylästä.
Pitäisi tutustua jos vaikka johto tilaisi. - RiskitönKuski
Olihan siinä ajatusta mutta voit sillä testata ainakin pitkämielisyyttäsi tai kärsivällisyyttäsi.
Katso pienissä pätkissä, useampana päivänä niin jaksat katsoa loppuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379