Vihreät ja Vapaa liikkuvuus-porukka varastivat Kansallisoopperan ulkokaiteet. Lasku lähetettävä vihdoin oikeille syyllisille eli niille, jotka tuovat kerjäläisiä ja rikollista roskaväkeä Suomeen. Vihreiden on aika maksaa törttöilynsä.
Vapaa liikkuvuus
7
69
Vastaukset
- Teloitettaviako?
Onneksi sentään poliisien määrää ja rajavalvontaa on vähennetty, että ne surkeassa ja alistetussa asemassa olevat Itä-Eurooppalaiset rikolliset eivät joudu kiinni ja saa rangaistusta. Mitä siitäkin tulisi, kun ei heiltä saa lanttiakaan sakkoja ja vankipäiväraha on suurempi kuin kotimaassaan pystyvät tienaamaan.
Hienoo ja niin humanitaarista että!- joo, ja
Kerjäämistä ei saa kieltää, ihmiskauppiaiden hyvää bisnestä!
Saako vihreät rovikan? - hyväksikäyttäjien tu
joo, ja kirjoitti:
Kerjäämistä ei saa kieltää, ihmiskauppiaiden hyvää bisnestä!
Saako vihreät rovikan?Hyväksikäyttäjät sekä Romanian sekä Bulgaruian hallitus on ulkoistaneet vanhuksensa ja vammaisensa EU:n kaduille ja nämä vihervasurihyväkkäät tukevat heitä. Siis hyväksikäyttäjiä.
- onko sinun mummosi?
hyväksikäyttäjien tu kirjoitti:
Hyväksikäyttäjät sekä Romanian sekä Bulgaruian hallitus on ulkoistaneet vanhuksensa ja vammaisensa EU:n kaduille ja nämä vihervasurihyväkkäät tukevat heitä. Siis hyväksikäyttäjiä.
Tuo mummo parka, kuvassa, haluaa satavarmasti istua vapaaehtoisesti kadulla, eikös vain?
http://www.hs.fi/politiikka/Kerjäämisen kieltävä lakialoite jätettiin eduskunnassa enemmistö edustajista kannattaa/a1395718618759 - Sinisilmäisyyskö?
onko sinun mummosi? kirjoitti:
Tuo mummo parka, kuvassa, haluaa satavarmasti istua vapaaehtoisesti kadulla, eikös vain?
http://www.hs.fi/politiikka/Kerjäämisen kieltävä lakialoite jätettiin eduskunnassa enemmistö edustajista kannattaa/a1395718618759Luku-, kirjoitus- ja kielitaidoton sekä täysin rahaton vanha mummo jostain romanialaisesta pikkukylästä on ihan itse ottanut selvää miten matkustetaan Suomeen. Sen jälkeen hän on ostanut lentolipun / ottanut tallista autona ja tullut Suomeen.
Hankkinut itselleen jonkinlaisen yösijan?
Kaikki tämä ilman ulkopuolista apua?
Kaikki ihan itse ja omatoimisesti?
Asiaa ei liity mikään rikollisuus, ihmiskauppa, pakottaminen, valheet?
Niinkö? Uskokoon ken tahtoo - tai paremminki jo on itse ihan idiootti!!! - pukumiesten tukijat
Sinisilmäisyyskö? kirjoitti:
Luku-, kirjoitus- ja kielitaidoton sekä täysin rahaton vanha mummo jostain romanialaisesta pikkukylästä on ihan itse ottanut selvää miten matkustetaan Suomeen. Sen jälkeen hän on ostanut lentolipun / ottanut tallista autona ja tullut Suomeen.
Hankkinut itselleen jonkinlaisen yösijan?
Kaikki tämä ilman ulkopuolista apua?
Kaikki ihan itse ja omatoimisesti?
Asiaa ei liity mikään rikollisuus, ihmiskauppa, pakottaminen, valheet?
Niinkö? Uskokoon ken tahtoo - tai paremminki jo on itse ihan idiootti!!!Jospa ne pukumiehet ovat hieman avustaneet yhdessä punavihreiden kanssa.
Pieni ote linkin uutisesta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288559620351.html
"Pukumiesten taskuun päätyvät kerjäläisten rahat.
– Naiset kerjäävät. Miehet myyvät tavaraa ja roikkuvat netistä, Räihä kuvaa työnjakoa."
- helmeri
Missäköhän Oksasen Keiju ja Virenin Eetu luuraavat? Ovat olleet niin hiljaa jo kauan, eivätkä ole sanoneet pihaustakaan julkisesti mustalaisista tai valtauksista sen jälkeen kun Kyläsaaren keskuksesta päästiin eroon. Ettei vaan kaupunki olisi luvannut jotain herkkua näille retteleitsijöille, kuten esim. kaupungin asuntoa Kalasatamasta, olivat sen verran pulassa näiden nuorten kanssa? Tietty sitä vastaan mahd. asunto, että elävät kuin kunnon kansalaiset tästedes....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558