Naiselle kysymys vain?

Kun katsot

peiliin, niin mitä näet? Saanko kertoa mitä minä näen, ai en? No kerron kuitenkin, oon leikisti vaikka sun takana kylppärissä, kun katsot omaa minäkuvaasi, mulla on vaatteet päällä, tässä ei ole mitään pervoa.

Minä näen todella kauniin naisen, vaikka et itse ajattelesi niin, niin en ole varmasti ainoa joka ajattele niin, koska olet kaunis, mikä tärkeintä olet kaunis myös sisäisesti, sen aistin, en näen.

Onnekseni olen saanut katsella myös silmiisi, niistä näen paljon asioita, näen että olet varmasti kokenut paljon tuskaa ja taisteluita elämässä, niinkuin minäkin, ehkä toisessa muodossa, ehkä samassa, kuka tietää.

Mutta se tärkein, näen silmistä sen tärkeimmän, sinä tunnet niinkuin minäkin, älä kysy mistä sen tiedän, tiedän vain. Toivon todella, että palapelin kaksi puuttuvaa palasta päätyvät lopulta samaan palapeliin, se olisi hienoa eikö?

Tunteiden volcano purkautui jälleen, sen myötä mukavaa alkavaa viikkoa sinulle! Silmäillään!

32

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllästynyt

Sulla ei ole mitään oikeutta katsella tai kuunnella minua mistään!

• Silmäillään

Yritän silmäillä sinua.

• aapee.

Silmäilyni kohde ei ole S-nainen, mutta toivottavasti saat silmäillä omaasi.

• Amorvincitomnia.

Äärettömän kaunis viesti jollekin. Todella.

• aapee.

Jep, viestini meni vapaalta vapaalle. Korkeasti koulututetulle naiselle.

• Ed.
        aapee. kirjoitti:

Jep, viestini meni vapaalta vapaalle. Korkeasti koulututetulle naiselle.

Juu, mut se en ole minä. Toivottavasti löydät puuttuvan palasesi.

• pupujussille

Halauksia ja suukkoja sinne jonnekin sinulle lähetän, kun peilin edessä itseäni silmäilen ja ihmettelen, kuinka kauniisti minusta kirjoitatkaan..

• aapee.

En ole Jussi. Enkä pupu.

• Huihui

Kun katson peiliin, näen jonkun stalkkerin tuijottamassa tuimasti olkani takaa.
      Mäne puis.

• aapee.

Myöskään H-kirjain ei osu.

• pee aa
        aapee. kirjoitti:

Myöskään H-kirjain ei osu.

Mistä nää revit nuita kirjaimia? tuokin oli muka hoolta ja yks oli ässältä, vaikkei ollu missään mainittu?

• kuin kuvastimesta

Näen hänet tuijottamassa peilinkautta silmiini. Hymyilemme toisillemme. Jompikumpi meistä heittää jotain hupaista tai nasevaa, jonka jälkeen käännyn laittaakseni käteni hänen vyötärönsä ympärille. Tässäkään ei ole mitään pervoa, vaan turvallista yhteen kuuluutta, yhteisen päämäärän katsomista, joka kuvastuu takanamme olevasta peilistä. Siinä näkyy tulevaisuutemme.

• aapee.

No olipas kauniisti ilmaistu, tähän on hyvä lopettaa! Tältä päivältä.

• ed.
        aapee. kirjoitti:

No olipas kauniisti ilmaistu, tähän on hyvä lopettaa! Tältä päivältä.

Paitsi, etten ole sinun hän ;) Olen varattu, vielä hetken..

• aapee.
        ed. kirjoitti:

Paitsi, etten ole sinun hän ;) Olen varattu, vielä hetken..

Et ole hän usko.

• sivusta.com
        aapee. kirjoitti:

Et ole hän usko.

No justiinsahan hän sanoi ettei ole sinun hän, usko.

• Tiedänhän minä
        aapee. kirjoitti:

Et ole hän usko.

En tietenkään ole. vastasin vain niin kuin peilissä olisi hän ja minä. Pystyin näkemään tilanteen sieluni silmillä, kuin filmiä olisin seurannut. Näen sen vieläkin :)

• 8+1
        aapee. kirjoitti:

Et ole hän usko.

Mistä tiedät ettei kukaan täällä ole?

• seeipelaajokapelkää

Miten teidän palat voisivat yhdistyä?

• Tuo oli hyvä ;)

:D))

• Lukija.

Ei sen ole väliä, kenelle näin kaunis viesti on. Harva sitä itselleen osoitetuksi tunnistaa. Sitä voi vain ihailla. Ajatusta. Kieltä ja kerrontaa.

• katso peiliin

Supliikki miähiä on tuo ap, kyllä luulis jalat aukenevan, että pääsöö heittää rojut ränniin ;P

• Valoa näkyvissä

Kirjoitat niin kauniisti, että sydämeni heltyy ajattelemaan häntä, valloittajaani ja elämäni ihmistä.

Tiedätkö, mitä näen nyt katsoessani peiliin, kun olet takanani? Rakastuneen ja herkän miehen - kaipaamani ihmisen.

Kai olen kirjoittanut polttavaa tekstiä jo niin paljon, että koneen kiintolevy viestii merkkejä vioista. . ehkä tämä viesti vielä kulkee "oikealle".

• Academic bitch

Huhhuijaa taas. :D

• jokunainenjostakin

Ap olisi sen tyyppinen mies joka olisi hyvä ja hellä. Nyt kyllä olin tämän itselleni, vaikka emme oletkaan varmaan silmäilleet toisiamme. Paljon olen kokenut pahimpiakin sellaista mitä en kaikella järjelläkään pysty selittämään. Niinkuin sinäkin, uskon sen.

Tämä oli minun vuodatukseni..

• oijoijoioi

Mitähän tästä ok-miehen ja tämän korkeasti koulutetun, hieman vanhemman työkaverin suhteesta vielä tuleekaan. Mielenkiinnolla seuraamme, saisko hän vihdoin NAISEN mielikuvitustähtitytön tilalle.

• voimaaa

ai mitä näen? Itseni.

• 7+3

Kiva tämä jollekkin :)

Nauratti tuo "mulla on vaatteet päällä, tässä ei ole mitään pervoa." :D

• Ai niinkö

Minua olisi naurattanut enemmän, jos hän olisi ollut alasti..

• Ex-tähtityttönen

Ap.: palapelisi puuttuva palanen varmaan odottaa yhteyden ottoasi. Kerrothan ajatuksesi hänelle...

• limerenssi

...sinä tunnet niinkuin minäkin, älä kysy mistä sen tiedän, tiedän vain...

-> voisko olla kuitenkin kyse limerenssistä?

• BFF

Jos aloittajan viesti olisi minulle (Tää on vain viatonta ajatusleikkiä. Tietenkään se ei ole osoitettu tälle näpyttelijälle, joka käyttää yksisormijärjestelmää.), vastaisin, että olen varattu... vain sinulle.

Tule, kun tulet. Tärkeintä on, että tulet takaisin. Puhutaan sitten ja pussaillaan tai riidellään ja paiskotaan ovia, jos siltä tuntuu...mut sovitaan riidat ennen nukkumaanmenoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11508
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4086
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      118
      3271
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      172
      2582
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      111
      2335
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1875
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      324
      1190
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      983
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      937
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      828
    Aihe