Thainaisten karvat ja tatsat

Säännöllinen kävijäM

Olen käynyt kymmenissä paikoissa satoja kertoja tusinan viime vuoden aikana eri puolilla Suomea ja kiinnittänyt huomiota naisten vitunkarvoituksiin, tai oikeammin niiden ajeluun ja sheivauksiin, sekä alavatsojen tatuointikuviin. Vain muutaman karvaisen tavaran olen tavannut, useimmat ovat poslareita kokonaan tai sitten on kapea kiitorata joillakin. Mutta yhteistä on yli puolella joku tasakuva häpykummulla tai ainakin alavatsalla. Suosituimpia ovat perhoset, kukat, thaitekstit. Erikoisia ovat näkemistäni mm. skorpioni, haukkalintu, apina, norsu, käärmeet muutamalla vain. Tämä osallistuvan empiirinen tutkimuspotentiaali on kooste noin sadasta ja kohteet mielenkiintoisia. Tytöt ja naiset ovat suhtautuneet hyvin ymmärtävästi etenkin silloin kun olen käyttänyt ja maksanut perushierontoja ja lisäpalveluita. Ovat esitelleet mieluusti alapäitään.

30

1732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hum.kand. N 24 v

      Onpa mielenkiintoinen tutkimuskohde. Et ole ajatellut tehdä siitä gradua ja ehken myöhemmin väikkäriä? Niin. Ja tuossa tutkimuksessa on varmasti miellyttävät sivutoimet.

    • Terveydenhoitajan N

      Ei ne thainaiset pidä karvatuheroita koska ne hässii niin monien kanssa ja kun niitten asiakasmiehillä on karvat niin tarttuisi satiaisia, koska ei kondomin pito estä karvakosketusta. Kun on poslaripimppa niin säästyy syöpäläistartunnoilta. Se on molemmille eduksi, niin hierojattarelle kuin asiakkaalle.

      • ei pikku vipellystä

        Tuskin thaikun aviomieskään olisi iloinen vaimonsa ammatin "luontaiseduista"
        niistä 12-jalkaisista pikku vipeltäjistä, joita löytyisi jossain vaiheessa perheen hauvan korvan takaa.
        Ahkeralla thaivaimolla voi olla 15 asiakasta jörnimässä päivän mittaan.
        Eli poslari on sopivin.


      • Vakioasiakasikämies
        ei pikku vipellystä kirjoitti:

        Tuskin thaikun aviomieskään olisi iloinen vaimonsa ammatin "luontaiseduista"
        niistä 12-jalkaisista pikku vipeltäjistä, joita löytyisi jossain vaiheessa perheen hauvan korvan takaa.
        Ahkeralla thaivaimolla voi olla 15 asiakasta jörnimässä päivän mittaan.
        Eli poslari on sopivin.

        Käyn jörnimässä noin viikon parin kolmen välein kolmesta viiteen thairouvia, tai kaksi on sinkkuja, ja kolmella on aviomies. Yhdellä on karvakolmio rouvista, eli tuo esittämäsi pitää paikkansa. En ole saanut noin neljään vuoteen satkuja siltä karvavitulta, hän on hyvin hygieninen ja nuorehko. Iät näillä naisillani on 28-44 v. Kaikilla tatska alavatsalla; kahdella kukka, kahdella perhonen, yhdellä skorpioni. Kaikki antavat kaikkensa eli saan nuolla toosia, imuttavat, ovat 69:ä kun haluan ja nusin elta, päältä ja takaa. Ovat kilttejä minulle. Suhteet ovat kestäneet 3-7 v ja maksut sopimuspohjaisia vakkariasiakkaana 70-100€


      • 1952/1976
        Vakioasiakasikämies kirjoitti:

        Käyn jörnimässä noin viikon parin kolmen välein kolmesta viiteen thairouvia, tai kaksi on sinkkuja, ja kolmella on aviomies. Yhdellä on karvakolmio rouvista, eli tuo esittämäsi pitää paikkansa. En ole saanut noin neljään vuoteen satkuja siltä karvavitulta, hän on hyvin hygieninen ja nuorehko. Iät näillä naisillani on 28-44 v. Kaikilla tatska alavatsalla; kahdella kukka, kahdella perhonen, yhdellä skorpioni. Kaikki antavat kaikkensa eli saan nuolla toosia, imuttavat, ovat 69:ä kun haluan ja nusin elta, päältä ja takaa. Ovat kilttejä minulle. Suhteet ovat kestäneet 3-7 v ja maksut sopimuspohjaisia vakkariasiakkaana 70-100€

        Vakioasiakasikämies.Hyvä,että maksat kumppaneillesi hyvän palkan.Minulle tosin on riittänyt se ,että olemme asuneet talossani ja naisystäväni on hoitanut normaalit kodinhoitoon liittyvät asiat. Ja vaikka minulla on tavallista enemmän bahteja tililläni-mitään ns.familyrahoja en ole koskaan maksanut.Annan hänelle kuukausirahan omaan käyttöön ja tietysti talousrahat.Sopivia lahjoja silloin tällöin ja shoppailuun esim.1000bht pari kertaa kuukaudessa.1500euroa riittää laadukkasen elintasoon.Kierrros golffia viikossa jne.Olen vuokrannut salengin,mopon ja käytän samaa autonkuljettajaa.Emme asu tavallisessa turistipaikassa-vaan sukulaistädin omistamassa omakotitalossa.vuokra siitä 250e kuukaudessa.Meri lähellä,samaten toripaikkoja ja Lotusmarket parin kilometrin päässä.Uima-allas takapihalla.Pidän thaimaalaisista ihmisistä ja silläkin voi olla merkitystä hyvinvointiin ettei alkoholia käytetä laisinkaan.


      • Vakioasiakasikämies
        1952/1976 kirjoitti:

        Vakioasiakasikämies.Hyvä,että maksat kumppaneillesi hyvän palkan.Minulle tosin on riittänyt se ,että olemme asuneet talossani ja naisystäväni on hoitanut normaalit kodinhoitoon liittyvät asiat. Ja vaikka minulla on tavallista enemmän bahteja tililläni-mitään ns.familyrahoja en ole koskaan maksanut.Annan hänelle kuukausirahan omaan käyttöön ja tietysti talousrahat.Sopivia lahjoja silloin tällöin ja shoppailuun esim.1000bht pari kertaa kuukaudessa.1500euroa riittää laadukkasen elintasoon.Kierrros golffia viikossa jne.Olen vuokrannut salengin,mopon ja käytän samaa autonkuljettajaa.Emme asu tavallisessa turistipaikassa-vaan sukulaistädin omistamassa omakotitalossa.vuokra siitä 250e kuukaudessa.Meri lähellä,samaten toripaikkoja ja Lotusmarket parin kilometrin päässä.Uima-allas takapihalla.Pidän thaimaalaisista ihmisistä ja silläkin voi olla merkitystä hyvinvointiin ettei alkoholia käytetä laisinkaan.

        Arvostan oloasi! Olet onnen pekka. On nuori nainen rinnallasi ja kodinhoito sekä seksuaalipalvelut sujuvat siellä Thaimaassa, niin ymmärsin. Jos olisin nuorempi ja olisin yksinäinen, harkitsisin vakavasti siirtymistä sinne Onnen Maahan. Olen saanut täkäläisiltä thaitytöiltä ja -naisilta useita tarjouksia kumppanuudesta täällä Suomessa, mutta en ole voinut, koska olen kohta 40 vuotta ollut avoliitossa oman naiseni kanssa, eikä kaksoiskumppanuuta, saatikka enempää ei sallita. Naiset ja tytötkin (nuorin tarjokas oli 19v) sanovat että kun olet niin kiltti mies, he hoitaisivat minua hyvin joka tasolla eikä tarvitsisi enää käydä thaipaikoissa. No, puolensa kullakin, nyt on vaihtelua.


      • jepsistä
        Vakioasiakasikämies kirjoitti:

        Arvostan oloasi! Olet onnen pekka. On nuori nainen rinnallasi ja kodinhoito sekä seksuaalipalvelut sujuvat siellä Thaimaassa, niin ymmärsin. Jos olisin nuorempi ja olisin yksinäinen, harkitsisin vakavasti siirtymistä sinne Onnen Maahan. Olen saanut täkäläisiltä thaitytöiltä ja -naisilta useita tarjouksia kumppanuudesta täällä Suomessa, mutta en ole voinut, koska olen kohta 40 vuotta ollut avoliitossa oman naiseni kanssa, eikä kaksoiskumppanuuta, saatikka enempää ei sallita. Naiset ja tytötkin (nuorin tarjokas oli 19v) sanovat että kun olet niin kiltti mies, he hoitaisivat minua hyvin joka tasolla eikä tarvitsisi enää käydä thaipaikoissa. No, puolensa kullakin, nyt on vaihtelua.

        Kirjoitit: Naiset ja tytötkin (nuorin tarjokas oli 19v) sanovat että kun olet niin kiltti mies, he hoitaisivat minua hyvin joka tasolla eikä tarvitsisi enää käydä thaipaikoissa. No, puolensa kullakin, nyt on vaihtelua. "

        Sehän on mia noi-tarjous sinulle.Thaikulttuuriin kuuluu,että miehellä on mia yain (vaimo) rinnalla mia noi.Ei siellä vaimo pahasti katso jos miehellä on nuorempikin vierellä.
        Minulla muuten on Suomessa sama tilanne,tosin molemmat thaimaalaisia.Suomi-naisen kanssahan tästä tulisi sotatilanne,mutta maailmalla kun kuljeskelee,niin ymmärtää,että elämähän voi olla ihanaa ja auvoista.


      • Vakioasiakasikämies
        jepsistä kirjoitti:

        Kirjoitit: Naiset ja tytötkin (nuorin tarjokas oli 19v) sanovat että kun olet niin kiltti mies, he hoitaisivat minua hyvin joka tasolla eikä tarvitsisi enää käydä thaipaikoissa. No, puolensa kullakin, nyt on vaihtelua. "

        Sehän on mia noi-tarjous sinulle.Thaikulttuuriin kuuluu,että miehellä on mia yain (vaimo) rinnalla mia noi.Ei siellä vaimo pahasti katso jos miehellä on nuorempikin vierellä.
        Minulla muuten on Suomessa sama tilanne,tosin molemmat thaimaalaisia.Suomi-naisen kanssahan tästä tulisi sotatilanne,mutta maailmalla kun kuljeskelee,niin ymmärtää,että elämähän voi olla ihanaa ja auvoista.

        Kiitos palautteestasi. Sinulla on jepsistä hyvin, saat naista kahdelta. Minulle ei kävisi hyvin jos yrittäisin, on suomalainen vaimo. On tyytyminen silloin tällöin -tapaamisiin, ja tuntuukin vieras pimpero silloin hyvältä. Nytkin haaveilen ja sovin tapaamisen ensi viikoksi 34 vuotiaan tahainaisen kanssa, rouva muuten, aviossa suomalaisen miehen kanssa, kunhan pääsen livahtamaan arkipäivänä vaimolta.


    • Siistit pimperot on

      Aivan. Ne pesee toosan niin monta kertaa päivisin ja öisin, että karvat vain haittaa.

      • Satunnainen nussija

        Thainaiset ovat varsin siistejä ja ylen hygienisiä olemuksiltaan. Alavatsa ja häpy pestään monta kertaa päivässä etenkin hyvinvointipalvelualalla. Muuan tyttö kertoi hieman uupuneensa kun oli jorninut kellonympäryksen aikana yli 20 miehen kans. Siinä saa pillukka kyytiä.


    • Toinen vittujennuoli

      En ole koskaan tavannut vaaleavitunkarvaista thaitarta, aina ovat mustat karvatb tai ainakin sänki, joka kutiottaa kun nuolee toosaa, mutta nusiessa ei haittaa.

    • jepsistä

      Thaikkujen tatuoinnit.Nehän on baarityttöjen vakiojuttuja.Jokaikinen thaikkubaarityttö teetättää itselleen tatuoinnin.Ei se mikään salaisuus ole.
      Ja fakta on,että Suomeen tulevista thaikkutytöistä 90 % on baareista tuotuja ja lähtöisin koillis-Thaimaasta.
      Itse olen ollut naimisissa thaikun kanssa reilut 5 vuotta ja hän nuo tunnistaa heti eka tapaamisessa.Ei he mitenkään salaa mistä tulevat ja mitä ovat elämässään puuhailleet.
      Vaimo oudoksuu miksi suomalaiset miehet eivät hae "kilttejä tyttöjä " Pattayan ulkopuolelta vaan suurinpiirtein se on eka joka suomiukon on Pattayan baareissa pokannut.
      Lisäksi avoimesti keskenään kertoilevat iskemänsä ukon rahavarat ja seksikyvyt.Luonnonlapsia.
      Olisihan tuota tarinaa kyllä enemmänkin,mutta tuossa jotain.
      Se tatuionti merkki kuvaa useimmiten heidän kutsunimeä,nok ym.Useimmallahan on pitkä nimi,mutta sitä ei käytetä kuin virallisissa asioissa.

      • Olen tiedonhaluinen

        Onko siis alavatsanpeitteen tatsat horon (sluts) merkki? Ovatko ne tytöt olleet ammattilaisina jo siellä Thaimaassa? Jatkavatko työtään thaihierojina. Tapasin tytön, tai naisen, siis thainaisen ruokabaarin töissä Suomessa, ja sama nainen olikin sivutöinään hierojana, muuan tuttu mies oli käynyt ja saanut mitä halunnut. Ja nainen oli edelleen niin siveänä päivätyössään, kävin katsomassa.


    • Ruuvasin minäkin

      Kaikkinainen sukupuolielämä, siis yhdynnät, imutukset, vittujennuolut, kuusysit jne ovat näille naisille arkipäivää vaikka kuinka monien miehien kanssa. Haastatin yhtä suomalaisen miehen kanssa naimisissa ollutta thairouvaa, ja hän kirkkain silmin kertoi ("bum-bum") nussineensa 10.000-20.000 miehen kanssa noin 15-20 vuoden aikana, ja saavansa siitä hyvän elantonsa. Hän ei pitänyt itseään minään huorahtava edes, vaan normaalina naisena.

    • jepsistä taas

      Sen verran jatkan vaikka pikkusen otsikosta ohi meneekin.Kyllä thaikun tatska on merkki,että on harrasteltu muutakin kuin riisinviljelyä.
      Normaalisti thainaiset eivät tatskoja laita ja ovat tosi häveliäitä edes paljastamaan paikkojaan.Tuo minun vaimo ei ole nähnyt tyttöään alasti 8 vuoteen ja Suomessakin käyvät saunassa eri aikaan.
      Thaimaassa asuessani vuosia vaimoni sanoi,että voit vieraissakin käydä,mutta naapurikaupungissa.Kotikaupungissa ei.Aivan normaalia,että thaiukot käyvät välillä pussit tyhjentämässä kodin ulkopuolella.Varmaan naisetkin tekevät retkiä naapurikaupunkeihin samoissa merkeissä.
      Siellä vaan on täysin erilainen tuo seksikulttuuri ja aika vaikeaselkoinen ulkopuolisille,että missä raja.
      Flirttailu toisen naisen kanssa,kun vaimo on paikalla tietää usein mustasukkaisuuskohtausta,jossa usein henkiriepukin on vaarassa.Se taas johtuu siitä ,että thaivaimo menettää ns kasvonsa ,jos ukko avoimesti flirttailee toisen kanssa.Nurkan takana sitten tehköön mitä vaan.

    • Ruuvasin minäkin

      Tuota uumoilinkin. Kiitos. Osaan suhtautua. Ei niin, että tatuoinnit pahentaisivat tai liikaa leimaisivat kohdettaan, mutta...... En menisi ainakaan avioliittoon sellaisen kohteen kanssa, vaan tuntuvat monet menevän. Tämäkin tapaamani nainen on jo ollut neljännessä aviossa, 1. Thaissa, kolme Suomessa. Ja sukunimi on vaihtunut yhtenään. Viehättävä rouva, ei siinä mitään, mutta edelleen vain vierailen luonaan. Kunto ja timmi ja torttu ovat hyvät ja nainen on kaunis ikäisekseen. Ja hyvin on tatuoitu. Kaunis perhonen venuskukkulalla.

    • Kadutte vielä

      On mielenkiintoinen aihe. Olen hieman hämmästynyt. En ole osannut yhdistää thainaisten tatskoja viihdepalveluihin. Olen luullut kaikkien nuorten nykynaisten harrastavan tatuointeja. Ennen vanhaan vain huumehörhöt ja rikolliset tahrasivat nahkansa. Rumia ne ovat useimmiten. Ja kun ihminen tulee vanhaksi ja iho kuivaa ja rypistyy sekä tatuoinnit vaalenevat, niistä kuvista tulee töhryisiä ja kaikki vanhat haluaisivat ne poistaa, mutta sepäs onkin vaikeaa. En naisena ymmärrä nahkansa pilaamista rumilla kuvilla.

    • Paljas pillu paras

      Vittujen yllä olevat tatuoinnit sopivat ammattihuorille hyvin, niistä tunnistaa heidät eikä tarvitse arkailla nussiessa.

      • 16+16

        Kyllä, hyvältä vaikuttaa.


    • Ei ikä pahenna vittu

      Kyllä niitä on karvaisiakin thainaisia, tai niiden sukupuolielimen yllä on tuuheakin karvakolmio. Olin vanhahkon thainaisen hieronnassa joku vuosi sitten stadin Viipurinkadulla ja kysyin hieronnan päätteeksi että saisinko katsoa ja kokeilla naisen piirakkaa, ja siihen nainen piirakkaa? Selvensin että torttua. Siihen nainen että tarkoittaako herra minun pillua? Sanoin sitä juuri. Oletteko tosissaan? kuului kyssäri. Sanoin olevani. Nainen sanoi että 20 euroa. Annoin ja riisui. Oli karvainen ja musta. Pyysin panna. Nainen että 50 euloo. Maksoin ja panin ja hyvä oli torttu.

      • thai lorttonen

        Ei vanhasta kannata 50 maksaa, 25 euloo
        oisit tinkinyt.


      • Levanteri
        thai lorttonen kirjoitti:

        Ei vanhasta kannata 50 maksaa, 25 euloo
        oisit tinkinyt.

        Kyllä toi on liikaa. Käytetystä tavarasta vitonenkin piisaa.


    • mies_x

      >> Kaikki antavat kaikkensa eli saan nuolla toosia, imuttavat, ovat 69:ä kun haluan ja nusin elta, päältä ja takaa. Ovat kilttejä minulle. Suhteet ovat kestäneet 3-7 v ja maksut sopimuspohjaisia vakkariasiakkaana 70-100€

      Ymmärrän toki thainaisten ja naisten haluttavuuden ja tarfoidun kohtaamisen omat etunsa ja syyt sellaisten käyttämiseen.

      Mutta tuota "vapaata" toimintaa itse seksipuuhassa on taasen vaikea ymmärtää. Eikö ihmisillä ole itsesuojeluvaistoa? Taudit kun iskevät, niin niiden kanssa sitten onkin eläminen, "ovat tiukassa kuin tauti' sanonta saa konkreettisen muodon.

      Olisihan tämä eroottinen ja monipuolinen nautiskelu niin mukavaa jos tauteja ei edes olisi olemassakaan. Naiset, aivan "liian" haluttavia ja naisia on loputtomasti erilaisia ja omalla tavalaan haluttavia, keholtaan ja persoonaltaan.

      Mitä itse palstan teemaan tulee, niin mielestäni on kaunista sileä mirri paitsi kummulla siistitty golfkenttä, ei aivan liian lyhyt eikä aivan liian pitkäkään karvoitus. Kuitenkin niin, että sillä on mukava leikkiä ja on iloa silmälle.

    • Thainaistennussija

      Panin yhtä hieman ikääntyneempää thaihierojatarta tässä hiljan ja sillä naisella oli selkään ristiluiden seuduille tatuoitu jonkunlainen lohikäärme. Panin takaapäin ja katselin. Kuvio oli jo haalistunut. Naisella oli muuten ihan ammattimainen toosa, se imi kun ruikkasin kortsuun, tunsin selvästi. Naista nauratti kun kehuin ilmiötä. Sanoi liki kolmen vuosikymmenen ja yli neljänkymmenentuhannen nussinnan opettaneen. Ei ollut värkki silti kulunut, päinvastoin oli jäntevän tiukka. Menen kyllä uusimaan ja ehkä nainen saa kanta-asiakkaan.

    • Stadilainen kundi

      Minä olin taas hässimässä sellaista keski-ikäistä, n. 40v, thaikaunotarta, jolla oli häpykummun yläpuolella alavatsalla skorpoini tai joku sellaisen mönkiäisen kuva. Meinas mennä panohalut kun sen näin. Nainen imi stondiksen uudelleen päälle ja onnistuin jörnimään. Lisäksi sikllä oli karvaton toosa ja siinä kolmioalueella oli paise tai iso finni, mikähän? Ettei kuppa! Hyvät kyydit sain ja nainen rullasi kyllä suullaan kondomin gyrpääni, ettei siinä mitään kalpeeta ole. Mutta se tatska ja ajos

    • pum pum poks

      Melkein kaikilla thaimaalaisilla on alapäässä hepatiitti.Nyt alettu suunitella niiden hoitoa ja rokotuksia.Näkymätön helposti tarrttuva riesa.Maksa saattaa sanoa poks.

      • Pano poika 17 v

        Mie luin et melke kaikil naisil on papillooma-virus? Myös muuil ko thai naisil. Mitä se on? Mitä siit tulee jos tartuu? uskaltaaks etes nuola naiste vittui? Entäs panna?


    • Hirviää

      Hyi yöks! Thaimaalaisia vanhoja horoperseitä! Puoli maailmaa nitä pannu ja edelleen jäntevän tiukkoja!? Siellä tavarassa satiaiset pitää irstaita kekkereitään sillinhajuisen nahkarömpsän pinnassa.

    • hirvas

      Hyi yöks! Suomilaisia vanhoja horoperseitä! Puoli maailmaa nitä pannu ja edelleen jäntevän löysiä!? Siellä tavarassa satiaiset pitää irstaita kekkereitään sillinhajuisen nahkarömpsän pinnassa

    • buriman

      on teillä tarinoita ja kukaan ole koskaan käynyt lähelläkään thaimaata!!!!!!!!!!!!! jotkut ottaa ja jotkut ei ota tatskaa. jos seurustelet thaitytön kanssa ovat he ehdottomia uskollisuuden kanssa! jos jäät kiinni niin silloin tosiaan on se hengenlähtö lähellä! ja jos tosiaan ap on käynyt huorissa satoja kertoja, kertoo se uskomattomasta tyhmyydestä!! vai eikö sulle myönnetä passia vai onko se vaimos takana urpo

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe