minäkin olen niin katkera kun tuttavuus joka oli alkamassa lupaavasti, tulikin tänään autolla vastaan uuden tuttavuuden kanssa, tai mistä minä tiedän vaaikka se olis tuntenut sen kuinka pitkään tahansa...nuo miehet taas kyllä ottaa päähän. joo, olin kyttäillyt sitä ja miettinyt miten teen lähempää tuttavuutta niin hups, kuinkas taas kävikään. kyllä ottaa päähän ,rankaasti, olin jo todellakin ehtinyt ihastua siihen. hittolainen. ja tää on ennestäänki tuttu. kyllä ketuttaa ja rankasti. eikä tämä ole ensimmäinen kerta, mutta varani pidän tästä ees päin, että enään en ihastu kyllä keneenkään liian heppoisin perustein. olen herkkä, ja olen kai tulkinnut tilanteen väärin, niin väärin kuin voi vaan ymmärtää. ihastuneena sitä tulkitseee tilanteita niin kuin haluaa.... näköjään. joo, nyt täytyy alkaa keräämään palasiaa jälleen kerran ja alkaa kokoamaan itteensä......
semmonen
rfpne mj
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014154- 2433328
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12491En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792255Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391599- 1371246
- 481208
- 151198
- 991121