Yksinäisyys täytyy voittaa!!!

Vangittu helvettiin?

Sairainta mitä olen ikinä lukenut:

http://en.wikipedia.org/wiki/Poincaré_recurrence_theorem

Jos tämä maailma toistuu joskus samanlaisena, joudun elämään tämän elämän aina uudestaan ja uudestaan, aina hulluuteen asti. En voi hyväksyä että elämäni olisi synkää ja yksinäistä. Jotain täytyy tapahtua.

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pakoa

Niinpä, Ikuisen paluun oppi.

• ei pakoa

Eikä me edes olla vielä helvetissä,vaan helvetin esikartanossa!Ja kaikki toistuu,toistuu,toistuu....... ikuisesti.

• höpöhöpö....

Nykynäkemyksen mukaan maailmankaikkeus laajenee ikuisesti ja päätyy ns. termodynaamiseen maailmanloppuun, jossa ei ole lämpötilaeroja. Nykyisenkaltainen elämä ei voi toistua, koska elämä perustuu lämpötilaerojen muuttamiseen järjestykseksi. Kaikki tapahtuu vain kerran, se on nykytieteen kanta.

• ei pakoa

Ei tiedemiehet ole tuosta asiasta yksimielisiä!Osa on sitä mieltä,että universumi pasahtaa kasaan ja tapahtuu uusi alkuräjähdys.Kaikki alkaa alusta.Itse uskon jälkimmäiseen teoriaan,ikävä kyllä.

• itse asiassa....

Tuo ei edes muuttaisi mitään. Luhistuminen ei nimittäin johda takaisin matalamman entropian tasolla, vaan ljo tasoittuneet lämpötilaerot pysyvät tasoittuneina. Seuraavassa maailmankaikkeudessa lämpötilaerot ovat liian pienet synnyttääkseen elämää.

• ei pakoa
        itse asiassa.... kirjoitti:

Tuo ei edes muuttaisi mitään. Luhistuminen ei nimittäin johda takaisin matalamman entropian tasolla, vaan ljo tasoittuneet lämpötilaerot pysyvät tasoittuneina. Seuraavassa maailmankaikkeudessa lämpötilaerot ovat liian pienet synnyttääkseen elämää.

Niin mutta kun TÄMÄ hetki on eletty ainakin kerran aikaisemminkin!

• ken elää se näkee

Widdu ku hulluja kaikki. Mitä hevonWdun väliä sillä on, mitä tapahtuu muutaman
      kymmenen miljardin vuoden päästä, tuollaiset pohdinnat ovat aivan joutavan
      päiväisiä. Tällä lajilla on kyky ja taipumus hävittää itse itsensä pois täältä
      kuljeksimasta paljon lyhyemmässä ajassa, muutamassa sadassa vuodessa.
      Voi olla jo satakin vuotta se aika, kun koittaa.
      Koneiden maailma tulee, ne ei välitä tämmöisestä lajista kuin tämä on.

Tästä on jo nyt esimakua tämä kaikkialle ulottuva urkinta ja vakoilu, mitä eri
      instanssit suorittaa ihan työkseen. Monissa maissa tätä käytetään lisäksi oman tai
      lähipiirin varallisuuden kasvattamiseen jopa yli kymmentuhat kertaiseksi.
      Sitten se piilotetaan ulkomaille taxheeveniihen ja hallinnoidaan monimutkaisin
      järjestelyin sitä edelleen niissä maissa asuen, mistä se revitty on, jotkut lähtee
      sitten karkuunkin muualle.

Tähän liittyy oleellisena osana tämä kaikkialle ulottuva urkinta ja kyttäys. Nämä
      "voimahahmot" ovat usein sen pyramidin huipulla, sieltä se pas ka valuu
      alaspäin, sen tavallisen kansan niskaan.

Seuraava vaihe tässä kyttäyksessä on sen automatisoiminen niin, että siinä
      on yhä vähemmän ja vähemmän oikeita ihmisiä kuviossa mukana, koneet
      alkavat tehdä sen entistäkin suuremmassa määrin. Nämä voimahahmot, ne
      pyrkii olemaan edelleen sen pyramidin huipulla siellä, antaa koneiden tehdä
      sitä urkintatyötä heidän laariin, ne ei vaan tajua sitä että joku päivä tämä tulee
      muuttumaan. Ne luulee että heidän kaltaisensa pysyvät aina vallan huipulla, he ovat aina ylimpänä käskyttäjänä siellä määräten kaikesta. Tai sitten ne on jo erkaantuneet omaan huurumaailmaansa nekin jo niin, etteivät edes välitä enää.

Ne koneet ei enää teekkään sitä myyräntyötään enää näille, vaan ne koneet nousee itse valtaan. Sinä päivänä tämän lajin loru on aika lailla loppu.
      Tämä urkintakoneisto kyttäys maailma mikä on ulotettu jo lähes kaikkialle, tämä
      tulee vääjäämättä johtamaan tuohon lopputulokseen.
      Siis mitä Widun väliä on jollain kymmenien miljardien päästä tapahtuvilla
      asioilla, kun tämä pskaurkinta maailma tulee johtamaan tämän lajin tuhoon jo
      ehkä jo sadassa vuodessa?

Sen takia se ihmisen yksityisyyden suoja on niin tärkeä, siksi sen puolesta
      taisteluun pitäisi keskittyä vielä kun on aikaa. Nämä taustalla häärivät puoli
      mielipuolihullut eivät sitä tule tekemään, ne vain kiihdyttävät sitä tuhon prosessia.

Tuo oli kyllä ihan mielenkiintoinen uutinen, Google aioitaan haastaa oikeuteen
      satojen miljardien korvausvaateen kanssa näihin asioihin liittyen, kun siellä ne
      opiskelijat oli käyttäneet sen tuotteita ja joutuivat jonkun luvattoman profiloinnin
      ja seurannan kohteeksi. Tuo voisi olla yksi tie alkaa kaatamaan nämä, yksi
      kerrallaan nurin. Mutta se pitäisi ulottaa joka maahan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe