Kiinostaisi tietää millä summalla myytte esim lehtiä? Toimistotarvikkeita? Tai muita käyttötavaroita jne?? Ja paljon saatte siitä liksaa käteen kuussa? Itse myyn toimistoon liittyvää ergonomia tuotetta ja kuukausi myynti n.15-20tonnia alv 0. Käteen jää 2150-2700e. Ja lisäksi auton käyttöetu. Ja tosiaan myynnin eteen saa tehdä töitä. Kymmenisen käyntiä päivälle. 2-4 kauppaa. Työaika 8-16 suunnilleen.
Millasia myyntejä teillä on liksaan nähden?
17
371
Vastaukset
- Jei jei
Myyn autoja ja saan per myyty auto n.100e miinus verot. 800e pohjapalkka. Saan pyöreesti 2 tonnia käteen kuukaudessa. Euromääräsesti myynnit on isoja mutta autokaupan katteet ei kummosia ole. Entisessä työpaikassa sain 1600e käteen. Myin värikasetteja n.10 tonnilla kuussa keskimäärin.
- r4h4
miten autokaupassa voi katteet olla noibn pieniä? luulis että autoilla tehdään isompia rahoja!
- Heikko ala
Autokaupan katteet ovat pienimpia kaikista toimialoista.
- Hetkinen nyt
Miten niin "katteet"? Tuossahan puhutaan myyjän provikasta, ei katteesta.... provikka on siis 100€/myyty auto.
- Palkka on katteesta
Hetkinen nyt kirjoitti:
Miten niin "katteet"? Tuossahan puhutaan myyjän provikasta, ei katteesta.... provikka on siis 100€/myyty auto.
Mistähän luulet sen palkan maksettavan. Palkka lasketaan aina myyntikatteesta, kaikilla aloilla. Siksi automyyjä ei voi koskaan tienata paljoa.
- ölskskdödasld
Palkka on katteesta kirjoitti:
Mistähän luulet sen palkan maksettavan. Palkka lasketaan aina myyntikatteesta, kaikilla aloilla. Siksi automyyjä ei voi koskaan tienata paljoa.
Tietysti se provikka tulee katteesta, mutta 100€/myyty auto ei vielä kerro ollenkaan sitä, paljonko sitä katetta/auto keskimäärin tulee.... ainakin Oulun käytettyjen pyyntihintoja katsellen katetta tuntuu olevan melkoisesti, käydään hakemassa etelästä tonnilla joku kaikennähnyt japsirassi ja lyödään sitten hintalappuun vähintään 2500€.....
- tällaista täällä..
Noin 100.000e/kk ja noin 7.500e/kk.
Puolet tuosta tulee todella helpolla enempään pitää sitten jo tehdäkin jotain - keksi lisää
Elvis.etkä osaa lukea,kysyttiin mitä myyt,urpo :D
- tällaista täällä
Lue poika otsikko uudelleen... En ihmettele vaikka teillä on työpaikalla ongelmia, kun ette suomea tunnu ymmärtävän...
- perusperjantai
Lehtiä n.12 000/kk ja liksa n.4000
- Lehtimyyjä
Lehtiä, noin 10 000/kk ja liksa 600e/kk
- Oletko narkkari
Lehtimyynnissä kukaan ei saa neljää tonnia.
- kertokaa
Miten voi olla lehtien myynnissä tollanen ero ?
- Täysin vapaata
Helposti, riippuu täysin siitä, minkälaisella systeemillä provikka maksetaan... jossain on niitä helkkarin pistejuttuja, toisissa paikoissa taas esim 25% jne...
- Valhe1
Lehdistä maksetaan harvemmin 25 % provikkaa
- Olet väärässä.
Olet väärässä. Lehdistä maksetaan hyvillä työnantajilla juurikin 19-27% tuotteesta riippuen. (Tarkoitan toki alv.0% hintaa).
Nimenomaan lehtimyynnissä palkkaerot on valtavia. Palkka kannattaakin kilpauluttaa vähintään vuosittain ja tsekata mikä kaupungin yrityksistä maksaa eniten juuri sillä omalla myynnillä.
Suurin osa paikoista kertoo haastettelussa paljonko saat palkkaa kun myyt X€:lla lehtiä. Toki kannattaa ottaa huomioon myös peruutukset, osa yrityksistä kun vähentää jokaikisen pakin ja toiset antaa joitain pakkeja anteeksi tai pienet pakit kokonaan firman vastuulla. - Kyllä vain
Olet väärässä. kirjoitti:
Olet väärässä. Lehdistä maksetaan hyvillä työnantajilla juurikin 19-27% tuotteesta riippuen. (Tarkoitan toki alv.0% hintaa).
Nimenomaan lehtimyynnissä palkkaerot on valtavia. Palkka kannattaakin kilpauluttaa vähintään vuosittain ja tsekata mikä kaupungin yrityksistä maksaa eniten juuri sillä omalla myynnillä.
Suurin osa paikoista kertoo haastettelussa paljonko saat palkkaa kun myyt X€:lla lehtiä. Toki kannattaa ottaa huomioon myös peruutukset, osa yrityksistä kun vähentää jokaikisen pakin ja toiset antaa joitain pakkeja anteeksi tai pienet pakit kokonaan firman vastuulla.Juurikin näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181