Sanokaapas hyvä lastenlääkäri jonka tiedätte. Leppoisa ja mukava joka tulee pentujen kanssa toimeen eikä ole tosikko? Ymmärtää myös vanhempia.
Suosittele lastenlääkäriä Kotkasta
6
2888
Vastaukset
- xfxgxfwy
Mitä mömmöjä oikein käytät ja käytätkö mömmöjä säännöllisesti ?
- paras
juha tasa on kotkan paras ja mukavin lääkäri , suosittelen
- penskoillepiikki
Niin mutta Tasa ei ole lastenlääkäri. Lääkärikeskuksessa on ainaki tälläiset lastenlekurit Kari Lumme ja Saara Sainio-Pöllänen.
- Äityli 2000
Jos Lisa Forslund on vielä niin ehdoton ykkönen, kaikkiin sairausryhmiin. Kotkassa ei oikein ole enää ketään, jolla on kokonaisvaltainen näkemys, joka tietää kaikista.
Hän tietää ja tunnistaa kaikki lasten sairaudet a-ö. Se on harvianaista nykyään, että lääkärillä on kokemusta ja tietoa tavallisista sairauksista myös harvinaisempiin. Meidän vauvan hengitys oli vaivalloista ja vauvalla myös ihottumaa, hän lyhyen haastattelun jälkeen sanoi, että heti koks:n vauvalla maitoallergia ja koks heti pitkällä letKulla imettiin keuhkoista ilmat pois ja vauva jäi henkiin. Oltiin käyty tk monta kertaa eikä ne ollu milläskää. Ja taas vanhemmat päässä vikaa. Mutta onneksi vietiin yksityiselle.- Äityi 2000
Siis imettiin limaa pois.
- minä
Äityi 2000 kirjoitti:
Siis imettiin limaa pois.
Saara Sainio-Pöllänen on mukava lastenlääkäri,hänellä me käymme ja Juhan luona Korva -ja kurkkuongelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 17982
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi93797Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740