Lotharista 7523 hakutulosta, "Misteristä" 1326 ja "Viskarista" 578. Sellaista kymmentä tuhatta kokonaisuudessaan siis. Hirveä määrä ETENKIN kun otetaan huomioon että about 80% lotikka-viesteistä on poistettu spämminä.
Voidaankin päätellä että jos poistetut viestit lasketaan mukaan niin 70000-80000 viestiä kirjoitettu Lotikasta - S.A.I.R.A.S.T.A.!!!!
Lotharista palstalla kymmenen tuhatta hakutulosta
7
148
Vastaukset
- 8-)
Taitaa vaan hemmolla olla aika rutkasti faneja.
Toisessa ketjussa oli porinaa tuota kuvasta, joka ei edes kuuluisi tälle palstalle. Tuo kulliaan imettävä hemmo on sama joka nähdään Märtyharjun joka kesäisissä uistelukisoissa. Sama tyyppi, jolla on se Suvi 480 botski ja 4hp Johnsson perämoottori. Nähty myös Oskari Katajiston seurassa Rantarockissa.- Vai sellaista siellä
Tuossakin viestissä spämmäri todistaa olevansa itse Mäntyharjulta. Eihän se ketään yllätä.
Taitaa Anssilla olla taas iskenyt paha kateuskohtaus päälle. Itse kyllä tunnistin kullinsa imettäjän itse Viskariksi.
- sairasta touhua
Aloittajan viesti kertoo karun totuuden jonkun/joidenkin mielenterveydestä. Melko sairasta kirjoittelua likimain tuntemattoman henkilön täysin turhanpäiväisistä asioista.
- Tyyppi on mielisairas
Olet todella sokea ja tyhmä kun et tiedä missä mennään. Lothar ITSE kirjoittelee kaikki nuo spämmiviestit joita palstallekin ilmestyy joka päivä kymmeniä. Ukko on spämmännyt pitkin nettiä jo yli vuosikymmenen, Suoni24:ssa jo 11 vuotta. Noihin vuosiin mahtuu tuhansia spämmiviestejä kymmenille eri keskustelufoorumeille. Lotharilla ei niitä strippauskeikkoja ole nykyään kuin muutamia vuodessa joten hänellä on aikaa spämmätä pitkin nettiä kellon ympäri. Sairaan pakkomielteistähän tuo touhu selkeästi on eikä sille loppua tunnu näkyvän.
- varovan viisas
Tyyppi on mielisairas kirjoitti:
Olet todella sokea ja tyhmä kun et tiedä missä mennään. Lothar ITSE kirjoittelee kaikki nuo spämmiviestit joita palstallekin ilmestyy joka päivä kymmeniä. Ukko on spämmännyt pitkin nettiä jo yli vuosikymmenen, Suoni24:ssa jo 11 vuotta. Noihin vuosiin mahtuu tuhansia spämmiviestejä kymmenille eri keskustelufoorumeille. Lotharilla ei niitä strippauskeikkoja ole nykyään kuin muutamia vuodessa joten hänellä on aikaa spämmätä pitkin nettiä kellon ympäri. Sairaan pakkomielteistähän tuo touhu selkeästi on eikä sille loppua tunnu näkyvän.
En ole sokea enkä tyhmä. Kirjoitan tänne niin ettei kukaan voi syyttää minua kunnianloukkauksesta tai herjauksesta.
- späm späm
Jonkun on pakko tehdä ilmaista mainosta, jotta keikoilla kävisi edes muutama ihminen enemmän?
- Köysi kiristyy
Mielisairas ukkohan se on. Sen näkee myös "fooruminikin" ja "Veskin liskon" räpellyksistä, joka on se sama kaheli ukko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial101681Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1311670Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2531198Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3887Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865