Tarviis puhaltaa osa-alueita teräspurkkarista Itä-Helsingissä kaupungin talvisäilytyskentällä touko-kesäkuun vaihteessa kun veneet jo menneet veteen.
Soita Matti 0466661475 tai [email protected]
Kuka hiekkapuhaltaa teräsveneitä Helsingin seudulla?
5
128
Vastaukset
- Tee se itse
No jos ei googlesta löytyvistä puhaltajista kukaan pääse niin vuokraa laitteet konevuokraamosta ja puhalla itse, ei ole vaikeaa hommaa!
- männäntappipoika
Luulen, että hiekkapuhallusmiehet puhaltaa.....?
- sy Snoopy
Soodapuhaltajia löytyy monia, mutta eipä ole löytynyt mobiilia hiekkapuhaltajaa pääkaupunkiseudulta pienempään hommaan. Täytyypä tutkia sitä DIY-tapaa.
- prkl
Onko varma, että kaupungin kentällä saa puhaltaa? Tai helpompi tietty tehdä vain eikä kysellä liikoja, nykyään tuntuu olevan kaikki luvat niin kiven alla.
- sy Snoopy
Kysyin liikuntavirastosta ja pienemmän homman saa tehdä kun lähiveneet ovat poistuneet ja suojaa veneensä ympäri pressulla. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342176Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491767Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1171603Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041306Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,491012Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008- 59915
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54827Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102801- 61783