ja ei näy valoa tunnelin päässä. Tuntuu kuin minut olisi syrjäytetty yhteiskunnasta töitä en ole saanut vuosiin tai mitään muutakaan tukea. Minun pitäisi olla onnellinen tuttujen ja "kaverien" puolesta joilla näkyy menevän hienosti puhuvat hyvistä palkoista uusista asiosta mitä ovat ostaneet ja töitä riittää enemmän kuin kerkeää tekemään. Minusta tuntuu suorastaan vit-tumaiselta kuunnella sitä koska itsellä ei ole mitään, siitä syystä pyrin nykyään välttämään kaikkea kontaktia kaikkiin ihmisiin. Tuntuu thmältä että kyseessä on vain työ mutta se on saanut minut stressaamaan niin voimakkaasti kun tulee jatkuvasti mieleen että muut vaan porskuttaa eteenpäin ja itse junnaa paikallaan. Paljon nuoremmat ovat saaneet aikaan jo vaikka mitä mutta itse en mitään. En tiedä syytä miksi en saa työtä vaikka olen kyllä yrittänyt ja ihan normaalisti olen ollut haastatteluissa. Stressaaminen on jo mennyt siihen pisteeseen että on alkanut terveyskin kärsiä eikä pelkästään mieli vaan on ruvennut sydän oireilemaan ja hiukset lähtemään päästä ja tulee paniikkikohtauksia ja tuntuu kun ei saisi happea.
Masennus ja itsesääli
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
1
274
Vastaukset
- onnea jatkossa
Toivotaan että työpaikka tärppää. Joskus se vain käy niin, että työpaikkaa ei onnistu saamaan yirttämisestä huolimatta. Jospa sinun ammatissa tai työ jota haet, ei ole niin usein avoimia paikkoja ja yrittäjiä on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248