Tarvitsen tämän päivän aikana 500e lainaa. Kaiken olen kokeillut,mitään lainaa en saa, kun on makshuäiriö merkintä. Tämä paikka on ainoa, mikä enää tuli mieleeni. Maksan korkoa kyllä, jos saan joltain 500e, maksan takaisin 600e, 200e/kk. Ellen nyt mistään rahaa saa, katkeaa puhelimeni, nettiliittymäni ja vuokra asunto lähtee alta. Toivon tavoittavani tätä kautta jonkun henkilön joka pystyisi minua auttamaan, koska tämä on viimeinen vaihtoehto joka mieleeni tuli. Olen tällä hetkellä työtön, mutta saan ansiosidonnaista päivärahaa, eli takaisin maksupäivä olisi aina kuun puolivälin tienoilla. Toivon sydämmestäni, että joku ottaisi minuun yhteyttä ja auttaisi jos pystyy. Olen aivan toivoton :(
APUA
16
272
Vastaukset
- 17+16
Ja toivottomana pysyt. Eihän kukaan HULLU lainaa luottohäiriöiselle euroakaan. Nää on näitä kasvun paikkoja elämässä ja jos joskus pääset "kuiville" luottotietojen kanssa niin kannattaa harkita toisenkin kerran päästää kö niitä punaiselle. Elämän valintojahan nää aina on.
- mietin asiaa
Mistä voi tietää, että todella maksat takaisin kun et aiemminkaan ole raha-asioitadsi hoitanut? Olethan ennenkin tehnyt lainasopimuksia ja jättänyt hoitamatta. Mikä siis nyt olisi toisin?
- Eikös
ansiosidonnaiset makseta aina kuun alussa?
Ei makseta ei. Joko kuun alussa TAI 4 viikon välein.
Mites anski sitten seuraava kuukausi sulla tulee menemään? Samat laskut sillonkin plus tuo lupaamasi 200€ ansiosisonnaisestasi??
- 20+12
Nuo ovat kaikki järjestettävissä ilman rahaa.
Netti ja puhelinliittymä prepaidiksi ja vuokranantajalle pikainen yhteydenotto vuokranmaksun sovitteluun. Ihan ite pystyt nämä hoitamaan ja vuokranantajakin ymmärtää varmasti kun otat itse yhteyttä ja kerrot tilanteesi.Kun olen tämän viestiketjun aloittanut, niin kirjoitin, että kaikki konstit on nyt käytetty ja kaikki mahd yritetty. Tarkoitin sitä, en todellakaan huvikseni täällä ole. Tarkemmat tiedot tilanteestani kirjoitan privana mahd lainan antajalle.
Juu, tiedän, että tiukkaahan se on, mutta nyt on pakko saada nämä laskut hoidettua ja sitten vaan vyötä kireämmälle. Viisas ihminen olisi alunperinkin elänyt niin, että ei tällaisessa lirissä olisi, mutta nyt en pysty muuta kun yrittämään, ja nämä laskut on nyt vaan aivan pakko saada jotenkin maksettua.
- 7+13
Ei muuta kuin sossuun, olet oikeutettu sossu tukeen jos olet juuri tippunut tukirahoille ja tämä on eka tuki mikä pitäisi tulla, jos taas olet jo jonkun aikaa ollut sillä rahalla niin herää kysymys mihin olet vuokrarahasi kuluttanut. Kukaan ei sinulle täältä rahaa lainaa, eli huomenna paikalliseen sossuun ja kaikki laskut mukaan, sitten selität asian sinne.
- 16+20
Sossu ei kylläkään yhtään auta, jos hakija on elänyt yli varojensa. Eivät he kai mitään shoppailuita ala rahoittaa?
- 9+16
16+20 kirjoitti:
Sossu ei kylläkään yhtään auta, jos hakija on elänyt yli varojensa. Eivät he kai mitään shoppailuita ala rahoittaa?
Et sitten tajunnut taas pointtia, jos on juuri tippunut tukiaisten varaan, niin silloin jos tukien tulo kestää voi mennä sossuun ja hakea sieltä rahat vuokraan sekä toimeen tuloon. Itse olen näin toiminut aina kun kelan asiakkaaksi joutunut, kysyn heiltä kuinka kauan menee päätöksissä ja kun aina vastataan että pari viikko, marsin suoraan sossuun ja sanon että kaksi viikkoa menee tukien saamisessa, ja näin ollen saan kuukauden tukirahat sossusta. Jos taas on hyvä syy miksi rahat on mennyt johonkin muuhun kuin vuokraan niin silloin sossusta voi saada kerran rahat vuokran maksuun.
- Tsemppiä
Diakoni pystyy auttamaan sinua ainakin vuokran kanssa, olettaen että et ole ennen sieltä apua hakenut.
Kuka vuokran-antaja heittää kerrasta pihalle? Kyllä sulla on tosiaan pakko olla ennestään maksamatonta vuokraa, jos on sinua samatien pihalle laittamassa.
Eli sinulle ei todellisuudessa ole varaa lyhentää kellekkään mitään velkaa lähikuukausina.
Laske kauan sinulla menee ennenkuin voit maksaa ensimmäisen erän oikeasti ja yritä sitten kysyä uudestaan.
Voi olla että itse auttaisinkin, jos en olisi persaukinen. - Sieltä sitä saa
Ota Anski täältä lainaa: www.blogspot.com/rasvaamunisille
Mitä anskille nykyään kuuluu?
- valuuttakauppias.
On poistanut profiilinsa. Taisi olla kertakäyttöinen.
- 20+1
Jos ei oo nettiliittymää niin mitä profiililla tekee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1217623- 545718
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa763222Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72783Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101658Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081543Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2671177Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3331151Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321041