Minä olen täällä, sinä olet täällä, me kirjoitetaan täällä toisillemme, ikävöidään toisiamme, halutaan enemmän kun mitään muuta! Miksi mitään ei silti saada tapahtuvaksi?
"Kulta":
14
219
Vastaukset
- sorry se on se syy
Siksi, että kulta-sana on varttu yhdelle toiselle.
- ahaa..itse
palstojen pellekin kirjoittelemassa..aika onkin jo meikäläisen poistua...illan jatkoja kaikille muille paitsi edelliselle.
- sorry...
ahaa..itse kirjoitti:
palstojen pellekin kirjoittelemassa..aika onkin jo meikäläisen poistua...illan jatkoja kaikille muille paitsi edelliselle.
Eikse pelle-sana ole varattu miehelle. Sorry jos sotkin sun ketjus.
- ap.
Aha :(( Meenkin tästä sitten ulos helpottamaan ikävää omilla keinoillani. Nähdään ja kirjoitellaan kuitenkin... Nauttikaa auringosta.
- Pikku vinkki
ap. kirjoitti:
Aha :(( Meenkin tästä sitten ulos helpottamaan ikävää omilla keinoillani. Nähdään ja kirjoitellaan kuitenkin... Nauttikaa auringosta.
Tunnistit tuon? Ettei täällä kuule vaan muutama muukin toisensa tunnistanut kirjoittele.
- 4444
anna jotain mistä tunnen sut
- Yks
Voisitko vihjata millä nimimerkillä sinun hän kirjoittaa?Mistä tiedät,että hän on HÄN?
- kaikki mukaan
Kirjotelen mun toiselle pers oo nalle täällä
- Hanna..........
My Honey
- kultia
Tunnustan "kulta". Liian rohkeaa ja siksi saavuttamatonta.
- monikossa
mitäs mun kullille kuuluu tänään ?
- siellä ne kuulumiset
Katto housuihis.
- kulta kullampi kul;)
Luulisi, että oikeasti toisensa tunnistaneet eivät pelkäisi täällä kunnollisten vinkkien antamista. Ne, jotka eivät uskalla antaa kunnon vinkkejä, eivät sittenkään ole varmoja. Tai luottavat toisen ajatustenlukutaitoihin ja muihin ylimaallisiin kykyihin.
- höhö
kulta, kullimpi kullein vai miten se meni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733