Mistä käytettyjä/käyttämättömiä kortsuja saa?

13 vpoikkea

Niin elikkäs otsikko kertoo jo aika paljon. Niin että mistä niitä käytettyjä ja käyttämättömiä kondomeja saa? ja oon 13 v poika ja tekee mieli kokeilla itsetyydyttä kortsujen kaa. Oon kokeillu tehä tekokortsuja mut ne oli kaikki liian pieniä..

Mistä kaupoista saa niitä kortsuja ja mistä jotakin käytettyjä kortsuja saa?

Joo ja tiiän et te suurinosa tymistä ihmisistä yrittää olla kovis ja sanoo vaan et "joudut vankilaan jos ostat! MUHAHAHAHAA!" tai jotakin et "sut viedään mielenterveyskeskukseen!! HAHAA!". Joo ja en oo niin tyhmä et uskoisin tollasta paskaa joten vaan kertokaa että mistä niitä saa älkääkä vittuilko tässä... noi kaikki vankila ja sairaala jutut on pikkulasten keksimiä.

29

1034

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijumaliste

1) Etkai sä rupee jotai käytettyi kortsuja ostaa?
      2) Ja mihin helvettii sä 13 vuotiaana kortsuja. Kasva, sitten vasta muuta rakastelupuuhias.

• 13 vpoikkea

No vittu lukekaa toi mun teksti loppuun! "Ja mihin helvettii sä 13 vuotiaana kortsuja" ja mä kirjotin tohon et itsetyydytykseen ja jos löydän käytetyn niin pesen sen kunnolla. Sanokaa vaan et mistä ne löytyy tai mistä saa eikä teijän urpoja mielipiteitä -.-. no huh :/. onneksi suurinosa oli järkeviä vastauksia eikä niitä " HYYI! yyäk! sä oot sairas byahfhrjdj! mihin sä niitää??!!"

Teijän mielipiteet ei mua kiinnosta pätkääkään ja nyt niitä vastauksia >:/.
        Ja tietenkin seuraava kommentti on joku "oot pikkulapsi". no nii oon, voi voi!

• voi jessus

Käytettyjä kortsuja? Et oo vittu tosissas? -.-
      Ja kortsuja saa vaikka Prismasta tai Cittarista.

• jhu

kortsuja myydään melkein kaikissa valintataloissa,sivoissa jne jne

• sinne vaan

Käytyettyjä kortsuja löytää sopivan pimeiltä kujilta.

• sergfrde

Käytetyistä kortsuista voit saada vaikka sukupuolitaudin.

Käyttämättömiä voi ostaa lähes kaikista kaupoista. Osassa ne vaan on helpommin otettavissa.

Ihan hyvin niitä voi kokeilla 13vnä

• 13 vpoikea

aha O_o. en oo kuullukkaan et käytettyjä kortsuja myydän vaikkapa esim citymarketissa

• joolol

Lidl, joidenkin ravintoloiden tai kauppakeskusten vessoissa (MIKSI?!)

• 13 vpoikkea

(no koska ES)

• PRUISKIS

Niistä käytetyistä kortsuista : Älä helvetistä niihin koske !!!!!
      Mullakin NE käytön jälkeen menee roskiin -eikä pesuun !!!
      Ei olla sentään Laihialla !!!

• 13 vpoikkea

No joo joo tiietään "älä! Hyi! byääh! hyi!". en aijokkaan ku vaan kokeilla sitä et miltä se tuntuu enkä pitää sitä tallessa vuosia -_-. ja joo ei tarvii enää kirjotella koska löysin uimahallista kortsun (tai siis sieltä ulkoota sen lähellä) ja pesin sen niin nyt kokeilen sitä.

• oi miksi?!
        13 vpoikkea kirjoitti:

No joo joo tiietään "älä! Hyi! byääh! hyi!". en aijokkaan ku vaan kokeilla sitä et miltä se tuntuu enkä pitää sitä tallessa vuosia -_-. ja joo ei tarvii enää kirjotella koska löysin uimahallista kortsun (tai siis sieltä ulkoota sen lähellä) ja pesin sen niin nyt kokeilen sitä.

Nii se tippurihan lähtee siinä veden kans ku huuhtelee :) mitä VITtua oikeesti.

• Käytettyjä saa, kun lähtee aamuneljältä lauantaina ja sunnuntain poimimaan niitä kaikista epämääräisistä pusikoista. Hyvällä tuurilla voi saada jotain muutakin, kuten vaikka tippurin tai kupan tai muuta kivaa.

Et ajatellut käytettyjä huumeneuloja ryhtyä keräilemään? Tai muita kertaalleen käytettyjä hygieniatuotteita, kuten vessapaperia, tamponeja tai kuukautissiteitä?

• 13vpoikkea

En ajatellut, mutta kyllä meillä kotona on joitakin hygienia tuotteita, vessapaperia, tamponeja ja niitä kuukautis juttuja, mutta jos sattumalta tuurilla löytyis se huumepiikki niin vois kokeilla sitäki, miks ei :).

• wellu.wallaton

moro. voin järjestää sulle käytettyjä kumeja.
      ota rohkeasti yhteys privaatisti: [email protected]

• 13vpoikkead

Mä kokeilin jo sitä kortsuu jonka löysin maasta ja tuntu hyvältä :3. Ei menny rikki ja laukes kunnolla

• 13vpoikkea

Noin :). sait vastauksesi sähköpostiisi wellu. Toivottavasti pidit tarjouksestani :P

• ihan oikeesti

Pane sitten ne käyttämäsi huolella talteen, ja kun täytät 18 voit kenenkään estämättä kaupitella niitä miestenlehtien kontaktipalstoilla. Pervoäijät ostelee kyllä niitäkin kun niille näyttää naisten kusemat ja paskomat pöksytkin kelpaavat.

• 13vpoikkea

En pane talteen. ja ku oon 18 v niin ostan niitä kaupasta (tai no 15 v:nä). Ja siitä vaan lisää haukkuja. saatte purkaa tänne stressejänne :). Hyvä esimerkki stressin purkamisesta "ihan oikeesti" ;)

• poikkeaaaaavaaaaaaaa

Saat sä ostaa niitä kaupasta jo nyt.

• 12 poika

Mä kerran ku katoin kortsuja anttilassa niin kaikki stalkkas mua niin alko nolottamaan :(. Se on aika noloa O_o. Kannattaa mennä ostamaan tosi aikasin jos haluu ostaa kortsuja jos on joku 9-13 v :D

• kondomipaljasta

Ai oot poika mmm. Oot sama tyyppi joka kirjotti demiin ja sanoit olevasi tyttö. Siellä on ihan samanlainen keskustelu.

• 13vpoikkea

ai siis mikä poika mmm?

• JKLkundi94

saako niitä mistään? Keneltäkään?

• ook.sä.ihan

Siis häh? Kondomeja saa ainakin marketeista ja apteekeista ilman ikärajaa.

• ook.sä.ihan kirjoitti:

Siis häh? Kondomeja saa ainakin marketeista ja apteekeista ilman ikärajaa.

2014

• your_lucky_day

Käyttämättömät ovat kiven alla, nääs lestatiolaiset pistelee neuloilla kortonkipaketteihin kaupoissa.

Mutta noita käytettyjä löydät helpommin kuin uskoisitkaan. Laske Pete housusi ja kokeile pakaroittesi väliä siitä persereijän kohdalta. Tunnet varmasti sen siinä roikkumassa puoliksi ulkona.

Ai mistäkö tiesin. No poikaystäväsi Tomppa sen täällä palstalla paljasti, että pani sinua perseeseen tänäänkin.

• Jos pokka riittää niin mee koulun terkkarilta kysymään

• Käytettyjä kortsuja :D

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      3007
    2. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      152
      1236
    3. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1191
    4. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      84
      1183
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      88
      1164
    6. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      1070
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      882
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      25
      785
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      71
      757
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      59
      647
    Aihe