Tehdäänkö niitä kotimaassa riistopalkalla vai tuodaanko ne tänne polkupyörällä Andalusiasta?
Onko napeilla vai neppareilla?
Vetoketju?
Peräti tarranauhakiinnityksellä?
Mistä ostatte vedenkestävät sadehaalarinne?
10
83
Vastaukset
- kuullukkaa...
Mitä herrane aika ne semmoset on?
- ,..,
Mahdun hyvin jätesäkkiin, jonka suun olen kuminauhoittanut.
Päähän muovikassi, kuljen kierien. Minulla on retkeilytarvikeliikkeestä ostettu Finn-Savotta Oy:n valmistama sadeviitta kätevine kuljetuspusseineen. Reilun kokoinen mutta siihen nähden kevyt. Epäilen valmistusmaaksi Suomea, varma en ole. Kaivele itse lisätietoja jos satut tarvitsemaan ;-)
Olin onnellinen että viittaa ei tarvinnut caminolla yhtään kertaa. Seuraava reissu ei ehkä ole yhtä onnekas. Saatetaan talsia välillä vaikka mutavellissä, joten kenkien vedenpitävyys on ehkä vielä tärkeämpää.- staka*
Ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin esim. tämä taivalluksen pätkä saattaa olla kylmä, tuulinen, sateinen ja ropakkoinenkin. Sitten seuraavalla reissulla...
Öitä ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=-BsyrniCroI staka* kirjoitti:
Ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin esim. tämä taivalluksen pätkä saattaa olla kylmä, tuulinen, sateinen ja ropakkoinenkin. Sitten seuraavalla reissulla...
Öitä ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=-BsyrniCroIOlin joskus hamassa nuoruudessani ajatellut vaeltaa Caminon itsekin, mutta en ihan yksin. Koko reittihän on tosi pitkä, riippuen tietenkin minkä reitin tai etapin valitsee. Kerropa lisää, olen kiinnostunut.
Paloma.se.co kirjoitti:
Olin joskus hamassa nuoruudessani ajatellut vaeltaa Caminon itsekin, mutta en ihan yksin. Koko reittihän on tosi pitkä, riippuen tietenkin minkä reitin tai etapin valitsee. Kerropa lisää, olen kiinnostunut.
Reippaasti vaan Paloma, uskon että matka - siis mikä ja minkä pituinen pätkä reitistä vaan - tulee olemaan sinulle elämys. Netti on tietoa ja vinkkejä täynnänsä joten sinulle espanjaa taitavana reissun suunnittelu on vaan 'just a piece of cake'.
Tuo yllä oleva linkki vain pieni papunen caminokertomusten joukossa, mutta tärkeä minulle siksi että juuri tuolta ns. Napoleonin reitiltä yritän seuraavalla kerralla aloittaa. Aikaisemmin olen kulkenut noin 320 km:n pätkän Leónista Samosin kautta Santiago de Compostelaan. Seuraavan matkan suunnittelu on vaiheessa...
- Soonnäin
Oliko tuo olevinaan hauskaa? Minusta silkkaa vittuilua, anteeksi sananvalintaani.
Tosiasia on, että me kuluttajat pystytään hyvin paljon vaikuttamaan maailman menoon. Jotkut perustavat kaiken kulutuksen eettisyyteen, köyhyyttäni valitsen tiettyjä juttuja joita joko kannatan tai suljen pois. Esim. kannatan kotimaista, ja minkäänlaista turkkia tai kovapuuta meille ei kotiin kanneta. Mutta nostan hattua kaikille jotka edes yrittävät.
Miettisit vaan sinäkin omaa jalanjälkeäsi maapallolla. Edes palstalla.- vuoroin vieraissa
Minustakin se ainekirjoittelu olisi hauskempaa...
- eppu2
Vedenkestäviä haalareita saa kalastustarvikeliikkeistä ja on vielä saappaatkin samassa.
- må+-.9,.
En tiedä, en enää hypi vesilammikoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2853538Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221958Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441616- 841461
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.821151- 1431149
- 811054
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.93957Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210821Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61757