Varkkila
28.9.2010 20:04
-9
Sulje
Missä
ne ihmiset sitten asuisivat, jos kukaan ei olisi "keinottelemassa" ja vuokraamassa heille asuntojaan?
Onko mielestäsi hyväksikäyttöä, jos ostaja tekee tarjouksen reilusti alle pyyntihinnan ja myyjä on siinä tilanteessa pakoitettu myymään...Onko se hyväksikäyttöä? Siinä pikkuinen filosofinen pähkinä illaksi.
Asukkaan näkökulmasta ajatellen on mielestäni merkittäviä asioita seuraavat:
Palvelut, kulkuyhteydet, naapurit ja turvallisuus.
"Mainitsemasi paskanhaju Huruslahden rannalla on mitätöntä määrässä ja laadussa verrattuna Savontiehen. Lisäksi kyseessä on hiukkasen miellyttävämpi alue asumiseen, joten asukkaalle nekin merkitsevat aika paljon.
En ole koskaan muuten vuokrannut itse asuntojani millekkään "uhrille", vaan kyllä on asunto kiinnostanut heitä ihan reilusti rahalla vuokrata ja ovat tyytyväisenä ottaneet avaimet kämppään. Esimerkiksi opiskelijoille hyväkuntoinen kämppä hyvällä paikalla ja inhimilliselle hinnalla on pitänyt asunnot aina varattuna. Siitä heidän on ollut sitten hyvä ponnistaa koulun jälkeen työelämään ja vaikkapa toisille paikkakunnille...En todellakaan usko heidän kokeneen mitenkään olleensa hyväksikäytetty noissa asuinnoissaan eläessään.
No, sinä ajattelet siten ja minä tällä tavalla".
Varkkila on kiistänyt, ettei hänellä ole ollut omistusasuntoja, mutta tässä jutussaan hän onkin peräti vuokrannut ASUNTOJAAN! Siis hänellä on ollut enemmän kuin yksi asunto. Eiköhän jo ole selvä, että Varkila on satusetä vailla vertaa, joka on omistanut asuntoja vai unissaan.
Varkkilan käry!
55
350
Vastaukset
- Varkkila1
Älä ole taas noin typerä. Olen jo useaan otteeseen sanonut, että minulla on ja ollut useita asuntoja. Missä kohdassa olen sanonut, että en ole omistanut asuntoja ?
Sinä peräät jotain Kauppakadun asunnon myyntitietoja ja osoitetta, josta olen sanonut, että ehkä myin, ehkä en. En todellakaan ole laittanut mitään katuosoitetta ja varsinkaan tarkkaa osoitetta mihinkään kirjoitukseeni.
Todista, että olen kiistänyt omistavani tai omistaneeni asuntoja, tai kyyki. Tämä on ihan oppikirjasta ja sinulla taisi olla se todistetaakka. Eli todista tai kyyki. Etkös se ollut sinä, joka kitisit tuosta todistustaakasta? :)- Pärevalakee
Hyvä, Varkkila 1! Totuus ei pala tulessakaan. Kaikki eivät vaan "yksinkertaisesti"
kestä sitä. - go go varkkila
Pärevalakee kirjoitti:
Hyvä, Varkkila 1! Totuus ei pala tulessakaan. Kaikki eivät vaan "yksinkertaisesti"
kestä sitä.Näin on. Varkkilan kirjoituksia seurannun monta vuotta ja todennut että järki tyyppi ja kirjoittaa asiaa, tosin negatiivista, mutta kiitos siitä, kun ei sitä muualta kuulisi ja eläisin läpyskän horinoissa.
Luulisi Faktaa/aliaksia vituttavan kun joutuu virtuaalihahmon perseraiskaamaksi. Vähän sama jos Superhessu käy bylsimässä muijaas... - Faktaa.
Älä naurata. Olet sanonut omistaneesi Kauppakadulta asuntoja, mutta osoite on kummasti "unohtunut". Mikä on niin vaikeaa, ettei osoitetta heru? Olin siis oikeassa, että omistit Kauppakadun asunnot vain unissasi. "Ehkä myin ehkä en" selittelysi huvittaa suuresti. Kyykihän taas ja näe lisää unia siellä yksiössäsi. Vain perseaukiset itkevät ja vailittavat Varkaudesta. Joka kaupungissa on omat menestyjänsä, mutta sinä et niin kuulu.
- :-D
Faktaa. kirjoitti:
Älä naurata. Olet sanonut omistaneesi Kauppakadulta asuntoja, mutta osoite on kummasti "unohtunut". Mikä on niin vaikeaa, ettei osoitetta heru? Olin siis oikeassa, että omistit Kauppakadun asunnot vain unissasi. "Ehkä myin ehkä en" selittelysi huvittaa suuresti. Kyykihän taas ja näe lisää unia siellä yksiössäsi. Vain perseaukiset itkevät ja vailittavat Varkaudesta. Joka kaupungissa on omat menestyjänsä, mutta sinä et niin kuulu.
Faktamies ei istu viikkoon :D
- Pakko nauraa
go go varkkila kirjoitti:
Näin on. Varkkilan kirjoituksia seurannun monta vuotta ja todennut että järki tyyppi ja kirjoittaa asiaa, tosin negatiivista, mutta kiitos siitä, kun ei sitä muualta kuulisi ja eläisin läpyskän horinoissa.
Luulisi Faktaa/aliaksia vituttavan kun joutuu virtuaalihahmon perseraiskaamaksi. Vähän sama jos Superhessu käy bylsimässä muijaas...go go varkkila Varkkila voisi käytää ihan omaa kyykkimään tottunutta Varkkila 1 nikkiään, sillä omakehu kertanikillä ei ole uskottavaa.
- Varkkila1
Faktaa. kirjoitti:
Äläs nyt viitsi inttää katkerana. Itsehän kerroit lukeneesi, että muut ovat kertoneet näistä Kauppakadun asunnoista. Mitkä ovat ne muut? Minä olen puhunut keskustan asunnoista, koska palvelut lähellä jne. Näyttää siltä, että jos kerron omistavani asunnon jostain, se ei voi olla totta. Jos kerron asuvani vuokralla, se ei voi olla totta, koska olen kertonut omistavani asunnon. Päätä siis nyt, onko sitä omistusasuntoa, vai ei. Annan sinun ihan itse päättää ja elä sen päätöksen kanssa. Minua ei sinun vinkuminen Kauppakadusta haittaa yhtään ja se sinua tuntuu eniten häiritsevän. Totuudella ei siis mitään merkitystä :)
Sinunkin selittelysi mm. Louerista olivat todella" vakuuttavia". Tiedät, että hänellä kaikkea ihan kehumiseen asti, mutta sitten et tunnekaan, etkä tiedäkään. Sen jälkeen kehuit ostaneesi Louerin vanavedessä kerrostaloja jne. Kun tuolla kerroin noista kehumistasi 295 henkilöstä enemmän asukasluvussa vuosilta 2011-2012, et sitten ehkä olekkaan kirjoittanut niitä, kun et muista jne.
Vielä kerran sinulle pikkuinen apunikki: Ehkä ostin sieltä, ehkä en. En ole koskaan laittanut tarkkaa osoitetta, enkä laita, koska sehän olisi sama, kuin kertoisi kukas se täällä kirjoittelee. Olet sinä kyllä aika typeriä kommentteja heittelemässä, vaikka kuinka kehut olevasi niin kokenut tietokoneen käyttäjä, etkä tuota tiedä :)
Lisäksi arvoisa apunikki. Keskity kirjoituksiin, älä kirjoittajaan :) - Varkkila1
Pakko nauraa kirjoitti:
go go varkkila Varkkila voisi käytää ihan omaa kyykkimään tottunutta Varkkila 1 nikkiään, sillä omakehu kertanikillä ei ole uskottavaa.
Noh noh! Todista tuo tai kyyki. Väitteesi pitää todistaa, koska sinulla on todistustaakka.
Et ymmärrä Vakkila 1 edes Suomen lainsäädäntöä. Henkilö joka esittää esim. oikeudessa tiedon, tai vaikkapa netissä tiedon, että on omistanut asuntoja ja on myynyt niitä on alkuperäinen tiedon esiintuoja, eli hänellä on todistustaakka esittää kauppakirjat, eikä sen tiedon epäilijällä.
Tiedon epäilijä ei voi siis todistaa asiassa mitään, jos alkuperäisen väitteen esittäjä salaa asiaan oleellisesti vaikuttavan tiedon. Koita tajuta edes näin yksikertainen lainopillinen asia, ettet jatkossa pyytele muita todistamaan, ettet sinä puhut täällä valheita.
Täällä sinun ei tietenkään tarvitse yhtään mitään todistaa, joten voit vapaasta jatkaa valheittesi esittämistä, muistaen kuitenkin aina välillä haukkua kuinka kehnossa kaupungissa itsekin asustelet. Uskottavuuden olet joka tapausessa jo menettänyt, mutta sitä voit hieman parantaa panemalla edes kuvasi esiin.- Varkkila1
louerman kirjoitti:
Et ymmärrä Vakkila 1 edes Suomen lainsäädäntöä. Henkilö joka esittää esim. oikeudessa tiedon, tai vaikkapa netissä tiedon, että on omistanut asuntoja ja on myynyt niitä on alkuperäinen tiedon esiintuoja, eli hänellä on todistustaakka esittää kauppakirjat, eikä sen tiedon epäilijällä.
Tiedon epäilijä ei voi siis todistaa asiassa mitään, jos alkuperäisen väitteen esittäjä salaa asiaan oleellisesti vaikuttavan tiedon. Koita tajuta edes näin yksikertainen lainopillinen asia, ettet jatkossa pyytele muita todistamaan, ettet sinä puhut täällä valheita.
Täällä sinun ei tietenkään tarvitse yhtään mitään todistaa, joten voit vapaasta jatkaa valheittesi esittämistä, muistaen kuitenkin aina välillä haukkua kuinka kehnossa kaupungissa itsekin asustelet. Uskottavuuden olet joka tapausessa jo menettänyt, mutta sitä voit hieman parantaa panemalla edes kuvasi esiin.Eli niinkuin Faktaa teki tuon asukasluvun nousun kanssa, niinkö :) Hän väitti, että se on noussut ja se pystytään todistamaan, ettei ole. Hän vain jatkaa selittelyään, koska ei tarvitse puhua totta.
Vertaat oikeutta ja tässä vertauksessa syytetyn ei tarvitse pysyä totuudessa. Ainoastaan todistajan pitää pysyä totuudessa.
Kyseenomaisen väitteen alkuperähän oli tämä. Asuntojen omistus. Niistä olen kirjottanut omistavani ja omistaneeni. Siihen asti selvää.Sinä et usko, eikä pikku apulaisesi usko. Mitä sillä on väliä. Ei tuollaista tarvitse mitenkään todistella, koska se ei muodosta kaupungin tilanteeseen mitään muutosta.
Faktaa, eli pikku apunikkisi sotkee Kauppakadun tähän kertomalla, että olen sanonut tai että muut ovat kertoneet. Ketä on ne muut?
Valheitten esittämisestä voidaankin mennä sitten näihin nikkeihin ja rekkauksiin. En usko sillä olevan mitään merkitystä mihinkään. Muistathan varmaan aivan hyvin, että monet muut eivät uskoneet sinun laittaneen omaa kuvaasi jne. (Faktamainen lausunto, vai mitä?)
Sinun uskottavuus kaikkine apunikkeinesi menetit jo ensimmäisellä keskustelukierroksella, joten et ole oikea henkilö arvioimaan muiden uskottavuutta palstalla :)
Ja vielä kerran sinulle ja apulaisillesi. Minua ei paljonkaan kiinnosta sinun tai muiden uskomiset omistuksista ja valheista. Tässä kaupungissa on kerrottu totena niin paljon sheebaa, että sitä pitää ihan joka päivä separoida saadaakseen totuuden esiin. Sinunlaisten tekemät kommentit ei siinä siis paljon auta ja apunikki Faktaa ei ole onnistunut sen paremmin. Alijäämävuodet onnellisesti ohi...väkiluku kasvoi...Että sellaista. Parempi onni ensi kerralla, missä palstan nurkalla ikinä seuraava tehtävä odottaakaan :)
Turhaa selittelyä, sillä höpinäsi täällä ovat niin sekavia, ettet itsekään muista mitä olet täällä kulloinkin valehdellut. Se, ettet pysty laittamaan osoitteita, etkä ajankohtaa asuntojesi "myynneistä" todistaa että puhut täällä roskaa.
Eihän sinua pysty tunnistamaan jonkun kerrostalon osoitteen perusteella. Miksi henkilöllöllisyytesi on niin salainen, ettet uskalla sitä kertoa ?
Olisihan täällä edes jotain hupia, kun paljastuisit luultavasti tyhjätaskuiseksi ja itkuiseksi repppanaksi, joka ei ole edes työelämässä, sillä työpaikoilla ei saa roikkua päivät pitkät netissä puhumassa mitä sylki suuhun tuo.
Anna meille se ilo ja pane edes kuvasi esiin, kuten minäkin laitoin. Rekkaa nikkisi, ettei tarvitse itkeä jos joku muukin käyttää sitä.
Minulla ei ole mitään pelättävää, toisin kuin sinulla näyttää olevan. Joku saattaa kuvasi perusteella tunnistaan sinut sossun luukulla, eli sekö sinua pelottaa?- tyjtyjkdjty
ota oikea kuvasi käyttöön.
- tehasukkofani
tyjtyjkdjty kirjoitti:
ota oikea kuvasi käyttöön.
Yritä ymmärtää häntä. Käyttäisitkö itse sen näköistä naamaa julkisesti profiilikuvana? Aivan...
- laita oikea kuvasi
"Anna meille se ilo ja pane edes kuvasi esiin, kuten minäkin laitoin. Rekkaa nikkisi, ettei tarvitse itkeä jos joku muukin käyttää sitä."
kenen kaikkien "vale" nikkejä käyttelet? - Louerin virhe tööt
Kyllä muuten pystyy. Oletko niin typerä, ettet tiedä osakkaiden muutoksista, jotka ilmoitetaan seuraavaan yhtiökokoukseen vaikkapa nyt keväällä? Siinä ne on kokouskutsun liitteenä. Joku saman talon asukas lukee tätä palstaa ja näkee osoitteen ja tsekkaa tuon listan ja laittaa sen tänne. Pienissä taloissa vaihtuvuus vähäistä vuodessa eli 0-3 asuntoa vuodessa. Se on silloin siinä.
Mikä ihmeen asuntoguru sä olet, jos et tota tiennyt. Typeriä väitteitä kertakaikkiaan. - Osoite kyllä löytyy
Louerin virhe tööt kirjoitti:
Kyllä muuten pystyy. Oletko niin typerä, ettet tiedä osakkaiden muutoksista, jotka ilmoitetaan seuraavaan yhtiökokoukseen vaikkapa nyt keväällä? Siinä ne on kokouskutsun liitteenä. Joku saman talon asukas lukee tätä palstaa ja näkee osoitteen ja tsekkaa tuon listan ja laittaa sen tänne. Pienissä taloissa vaihtuvuus vähäistä vuodessa eli 0-3 asuntoa vuodessa. Se on silloin siinä.
Mikä ihmeen asuntoguru sä olet, jos et tota tiennyt. Typeriä väitteitä kertakaikkiaan.Totta! Meilläkin taloyhtiön papereissa näkyy omistajien vaihdokset nyt tulevassa kokouksessa. Jos tässä yhtiössä joku vaihtuu, niin tuolla ne paperit on tallessa monen vuoden ajalta. Nyt vaan odotellaan, osuuko Varkkila meidän taloyhtiöön.
Ei taida tuo Loiri tietää näistä asioista oikein mitään.
- Käyttäjätunnus
Ei taida aloittaja olla sieltä terveimmästä päästä... Kaivaa nyt asioikseen neljä vuotta vanhoja kirjoituksia, vetää niistä omia johtopäätöksiä ja aloittaa uusi keskustelu aiheesta. Huvittavaa, mutta samalla jotenkin surullista. Miten oletkaan antanut anonyymin kirjoittajan päästä noin pahasti ihosi alle?
- perseraiskaus!
Se on syvemmällä, kuin ihon alla...
- apupoika from rataka
Taitaa olla entiset oikeudenistujaismiehet täällä sanat "todistustaakka", "louerman" ja muutama muu, herättää ajatuksen että entiset vangitko ne täällää pauhaa ja tiukkaavat toisiltaan sellaisia asioita, etteivät ne muille merkitse kärpäsen kakkaakaan.
Psykologian ja filosofian vähäisetkin opiskelut kertovat totuuksia näistä keskustelijoista
Tekstistä päätellen on tullut pudoteltua saippuoita suihkussa useampaankin kertaan, kun on jutut niin piilossa ihon alla.
Kunhan ei nyt olisi ukkokodin asukkaat asialla....? Kaupungin kustantamalla koneella, jotka ovat verovaroilla hankittu.!!! - asiaanasikainen
Taitaapi olla verovaroin maksettu sooloilija.
- CHUCK NORIS
Tosi vanhoja keskusteluja kaivellaan.Huh hah hei.Varkautelaiset eikö ole muuta tekemistä tai elämää?
Menkää itseenne. Ei se toisten mollaus sitä omaa julkikuvaa muuta paremmaksi;) Näin ihan vinkkinä.
Hajotkaa omaan huonouteenne. - apupoika tääkii
Älä yleistä Chuck.
Jos ja kun tällä saitilla kirjoittelevat vain jotkut yhteiskunnan pohjasakan katkerat "edustajat", niin ei pidä luulla etteikö varkautelaisilla olisi normaalia elämää.
Täällä ollaan ja eletään ihan niinkuin muuallakin,.
Noilla kotiutetuilla tuntuu olevan aikaa ja varaa mollata kotikaupunkiaan, johon eivät ole "jostain kumman syystä" päässeet juurtumaan. Suurin osa elämästä on luiskahtanut muissa , pikkusen kivisemmissä maisemissa.
Hilajsta tuli palstalle, taisi käydä todellinen käry.
Politikot täältä on jo älynneet lähteä ja nyt kun saavat ukkokodilla koneen lukon taa, niin taviksetkin pääsee kirjoittelemaan. - 12-62
Varkkila on ammattiparkuja jota kukaan ei ota täällä todesta,
- Varkkila oikeassa
Joku laittoi sitten asiat kohdalleen noista omistajien listoista. Tais olla varkkila oikeassa taas kerran.
- Varkkila rules
Varkkila oikeassa kirjoitti:
Joku laittoi sitten asiat kohdalleen noista omistajien listoista. Tais olla varkkila oikeassa taas kerran.
Yhtiökokouskutsussa on nimet osakkaiden muutoksista. Sitä ei tainnut iso Loueri tietää. Onkohan se koskaan omistanut itse, kun ei noista tiennyt mitään? Varkkila puhui totta ja tuo Loueri pieksää taas ilmaa.
Varkkila rules kirjoitti:
Yhtiökokouskutsussa on nimet osakkaiden muutoksista. Sitä ei tainnut iso Loueri tietää. Onkohan se koskaan omistanut itse, kun ei noista tiennyt mitään? Varkkila puhui totta ja tuo Loueri pieksää taas ilmaa.
Miten niin et tiennyt? Olen itse kahden yhtiön hallituksen puheenjohtana ja tiedän tasan tarkkaan miten asiat taloyhtiössä menevät. Varkkila rules kyykähti komeesti:-)
- Varkkila rules
louerman kirjoitti:
Miten niin et tiennyt? Olen itse kahden yhtiön hallituksen puheenjohtana ja tiedän tasan tarkkaan miten asiat taloyhtiössä menevät. Varkkila rules kyykähti komeesti:-)
Sinähän se väitit, ettei kukaan voi tietää osoitteen perusteella henkilöllisyyttä ja Varkkila väitti, että pystyy. Kyllä sinä olit väärässä.
Varkkila rules kirjoitti:
Sinähän se väitit, ettei kukaan voi tietää osoitteen perusteella henkilöllisyyttä ja Varkkila väitti, että pystyy. Kyllä sinä olit väärässä.
Kerrohan siis ihan kirjaimellisesti miten jonkun yksittäisen asunnon omistajan voi saada selville taloyhtiön osoitteen perusteella? Mistä teitä typeryksiä tänne oikein sikiää? On mukava olla AINA oikeassa:-D
- Varkkila1
Hah hah!
Joku pisti tuolla Louerin pahasti kyykkyyn. Minä sanoin, että omistussuhteen muutos voidaan jäljittää jos osoite ilmoitetaan. Loueri väitti sitä mahdottomaksi.
Nyt kävi ilmi, että siellähän ne ilmoitetaan taloyhtiön osakkaille osakehallinnan muutokset mm. yhtiökokouskutsuissa.
Eli minä ilmoittaisin taloyhtiön ja vaikka kauppavuoden. Joku talon asukas ilmoittaisi tänne entisten omistajien nimet ja uudet ja siitä se pikku taloyhtiössä olisi selvää kuka ja mitä. Tarkistin omista papereista ja toden totta osakekannan muutokset ilmoitetaan mm. yhtiökokouskutsussa liitteenä tai toimintakertomuksen osana.
Ja tämän pystyy vielä kiertämään muistakin rekistereistä ja pikku kylällä ihmiset puhuu....
Loueri kyykähti aika pahasti taas kerran. Kiitti vinkeistä muille lukijoille!Asunnon myyjää ei tietenkään voi jäljittää pelkän osoitteen avulla, sillä omistajanvaihdoksia voi tapahtua useita kuukaudessa. Miten silloin kukaan voi todistaa, että juuri herra "Vakkila" myynyt asuntoja yhtiöstä? Heheh! Tyhmyytesi tuli taas esille. Asunnon voi ostaa myös ulkolaiselle, tai kotimaiselle holdingyhtiölle. Kyykähdit taas oikein kunnolla, sillä juristin kanssa jäät AINA hopealle. Paina se matalan otsaluusi alle, ettet konttaa jatkuvasti täällä.
- Varkkila1
louerman kirjoitti:
Asunnon myyjää ei tietenkään voi jäljittää pelkän osoitteen avulla, sillä omistajanvaihdoksia voi tapahtua useita kuukaudessa. Miten silloin kukaan voi todistaa, että juuri herra "Vakkila" myynyt asuntoja yhtiöstä? Heheh! Tyhmyytesi tuli taas esille. Asunnon voi ostaa myös ulkolaiselle, tai kotimaiselle holdingyhtiölle. Kyykähdit taas oikein kunnolla, sillä juristin kanssa jäät AINA hopealle. Paina se matalan otsaluusi alle, ettet konttaa jatkuvasti täällä.
Siinä se mato on koukussa...Dressman malli oikein...Buahahhahaaaa...Oma kuva....Oma rekkaus....Buauaahahaaaaa!
- :-D
Aika nolo yritys aloittajalta. Kusi pahasti kintuille :D
- Varkkila1
Ensin Faktaa kirkuu ja kyykähtää...On aika ottaa asiantuntija paikalle ja sieltähän se saapuu kertomaan lakipykälistä ja tiedon jäljittämisen mahdottomuudesta...KYYKKY koko porukalle! Hah!
Varkkila1 kirjoitti:
Ensin Faktaa kirkuu ja kyykähtää...On aika ottaa asiantuntija paikalle ja sieltähän se saapuu kertomaan lakipykälistä ja tiedon jäljittämisen mahdottomuudesta...KYYKKY koko porukalle! Hah!
Todistin juuri syväkyykkysi:-))))
- Faktaa.
Varkkila1 kirjoitti:
Älä naurata. Kerrohan miten sinun nimesi saa selville 100% varmuudella pelkän katuosoitteen avulla, sillä samassa yhtiössä voi olla useita kauppoja, eikä vain sinun kauppasi. Älä siis ala vängätä itseäsi fiksumpien kanssa, siitä saat vain lisää traumoja. Louerman oli siis oikeassa ja sinä taas kerran väärässä. Älä kuitenkaan masennu, sinä saatat pärjätä vertaistesi parissa, mutta et itseäsi viisaampien kanssa.
- Varkkila1
louerman kirjoitti:
huahahaaaa! Siinä sai Faktaa-Loueri taas kyykkyhoitoa. Harmittaako? "Eihän sinua pysty kukaan tunnistamaan pelkän kerrostalon osoitteen perusteella..." Nuo olivat sinun sanasi. Mietippä nyt, jos asuntoja vaihtuu vaikka vuonna 2013 vain 1 kpl tuossa taloyhtiössä. Se ilmoitetaan siinä yhtiökokouslapussa. Siinä se nimi on...Ihan turhaa on selitellä jostain offshore-yhtiöistä ja monta kertaa kk tapahtuvista muutoksista. Kyykkysi on syvä ja jäit kakkoseksi, oikeastaan 3:seksi, koska apunikkisi koska apunikkisi jäi tokaksi sekoilullaan. Harmittaahan se, kun laitoit noin paljon panoksia tuohon lässytykseesi ja ei mene millään läpi.
Juristin kanssa sitä vois jäädä hopealle, mutta sinun kanssa ei sitten koskaan näissä sanailuissa :) - wrede
louerman kirjoitti:
Vaihda oikea kuva.
Varkkila1 kirjoitti:
huahahaaaa! Siinä sai Faktaa-Loueri taas kyykkyhoitoa. Harmittaako? "Eihän sinua pysty kukaan tunnistamaan pelkän kerrostalon osoitteen perusteella..." Nuo olivat sinun sanasi. Mietippä nyt, jos asuntoja vaihtuu vaikka vuonna 2013 vain 1 kpl tuossa taloyhtiössä. Se ilmoitetaan siinä yhtiökokouslapussa. Siinä se nimi on...Ihan turhaa on selitellä jostain offshore-yhtiöistä ja monta kertaa kk tapahtuvista muutoksista. Kyykkysi on syvä ja jäit kakkoseksi, oikeastaan 3:seksi, koska apunikkisi koska apunikkisi jäi tokaksi sekoilullaan. Harmittaahan se, kun laitoit noin paljon panoksia tuohon lässytykseesi ja ei mene millään läpi.
Juristin kanssa sitä vois jäädä hopealle, mutta sinun kanssa ei sitten koskaan näissä sanailuissa :)Pysyhän vaan siellä SYVÄkyykyssä, sillä on ollut kyse herra Vakkilan nimestä, joka kyllä näkyy yhtiön tiedoissa, ellet halua sitä salata, joka on myös mahdollista, mutta jo toinen kauppa saa teoriasi komeasti raukemaan.
Samoin seputuksesti raukeaa, jos myyjä on holdingyhtiö, joista et tietenkään mitään tajua. Sen takana voi olla monta eri muuta yhtiötä, joten oikeaa myyjää, tai ostajaa ei saa enää mitenkään selville, ei edes yhtiön hallitus. Sitä paitsi tuskin missään taloyhtiössä myydään vain yksi asunto vuodessa. Pelkän katusoitteen perusteella ei saa siis 100% varmasti selville kuka on myynyt, tai ostanut asuntoja yhtiöstä. Paina tämä kaaliisi visusti.wrede kirjoitti:
Vaihda oikea kuva.
Miksi vaihtaisin oman kuvani, vaikka se sinua selvästi tavallisena reppahousuna häiritsee?
- faktaa.
Varkkila1 kirjoitti:
Juristin kanssa sitä vois jäädä hopealle, mutta sinun kanssa ei sitten koskaan näissä sanailuissa :) - wrede
louerman kirjoitti:
Miksi vaihtaisin oman kuvani, vaikka se sinua selvästi tavallisena reppahousuna häiritsee?
Mene hieman syvemmälle ja saat selville kuka tämän takana on.
- Varkkila1
louerman kirjoitti:
Pysyhän vaan siellä SYVÄkyykyssä, sillä on ollut kyse herra Vakkilan nimestä, joka kyllä näkyy yhtiön tiedoissa, ellet halua sitä salata, joka on myös mahdollista, mutta jo toinen kauppa saa teoriasi komeasti raukemaan.
Samoin seputuksesti raukeaa, jos myyjä on holdingyhtiö, joista et tietenkään mitään tajua. Sen takana voi olla monta eri muuta yhtiötä, joten oikeaa myyjää, tai ostajaa ei saa enää mitenkään selville, ei edes yhtiön hallitus. Sitä paitsi tuskin missään taloyhtiössä myydään vain yksi asunto vuodessa. Pelkän katusoitteen perusteella ei saa siis 100% varmasti selville kuka on myynyt, tai ostanut asuntoja yhtiöstä. Paina tämä kaaliisi visusti.Minä pistän visusti kaaliin, että sinä vaan olet kuin mato koukussa kaikkien sanomistesi kanssa. Kyykky sulla ja iso! Yrität väenvänkää selittää, ettei sitä asunnonvaihtajaa saa selville. Minulle kävi jo hyvin selväksi tuossa, että voi saada. Se, että joku yritys ostaa, niin ostakoon vaikka kuinka monta kertaa. Tavan ostaja ja myyjä löytyy noista rekistereistä ja se on siinä.
- Mitä tuo todistaa
Hihittäjä kirjoitti:
Mitä tuo todistaa? Komea mies ja on varmaakin ollut myös vaatemallina.
Komea? No, sulle tuollainen miesmalli on sopivaa seuraa ja mikäs siinä ollessa, kun samalta koneelta taidatte kirjoitella :)
- Varkkila1
Faktaa. kirjoitti:
Älä naurata. Kerrohan miten sinun nimesi saa selville 100% varmuudella pelkän katuosoitteen avulla, sillä samassa yhtiössä voi olla useita kauppoja, eikä vain sinun kauppasi. Älä siis ala vängätä itseäsi fiksumpien kanssa, siitä saat vain lisää traumoja. Louerman oli siis oikeassa ja sinä taas kerran väärässä. Älä kuitenkaan masennu, sinä saatat pärjätä vertaistesi parissa, mutta et itseäsi viisaampien kanssa.
Louerman oli väärässä ja se oli siinä. Sinäkin olit väärässä...Äsh..Samalta koneeltahan te kirjoitatte...Olitte väärässä. Buaaahahahaaaa!
- Varkkila1
louerman kirjoitti:
Oman kuvasi...No huh huh...
- Faktaa.
Varkkila1 kirjoitti:
Louerman oli väärässä ja se oli siinä. Sinäkin olit väärässä...Äsh..Samalta koneeltahan te kirjoitatte...Olitte väärässä. Buaaahahahaaaa!
Kerro jo älä pantaa? Olisi kiva taas röhönauraa, kun lukee epätoivoista selittelyäsi.
Yhteisömme odottaa innolla tietoa! Anna sitä ja lopeta väärässä olosi. - Varkkila1
Faktaa. kirjoitti:
Kerro jo älä pantaa? Olisi kiva taas röhönauraa, kun lukee epätoivoista selittelyäsi.
Yhteisömme odottaa innolla tietoa! Anna sitä ja lopeta väärässä olosi.Yhteisösi on Loueri ja seitsemän sekavaa kääpiötä....Buuaahahahahaaaaaa!
- Kusidatavirtaa
Louerman ja faktaatyyppi on wrede hännystelijöitä.
Eivät pärjänneet vaikka on sama tyyppi.
Varkkila ennusti akkutehtaan kupla/romahduksen ja todellisen muuttotapion. Myös asuntoindikaattorit varkkila taitaa. Ja tulkitsee oikein käppyrät :) - big a
Minä myyn lisää asuntoja kilpa kumppaneille ostakee, ostakee :)
Ota vaikka kolme maksa yksi. . . - apupoika tääkii
Etpäs minua tunnistanut ketjusta , nyt naurattaa BUAHAHAHHHAAAAAA ja eikös tullutkaan "samalta koneelta "ööööööööö , mistäs se olikaan, ainiin "Huruslahden suunnalta", tai... vai....jos sittenkin ?
Laitappa varkkila se vaihtoehtojen kirjo tänne, niin me kaikki nauretaan sinulle, kun se tuntuu olevan joku juttu sinulle. Buahahhhhhhaaaa !- Huvittunut:-)
Olet oikeassa. Varkkilan ja kaikki tämän pahviaivon apunikit tunnistaa epätoivoisista teinien käyttämistä BUAHAHAHHHAAAAAAH ölinöistään.
- upupupupupupupupup
up
- kolmekolmekuus
Käry ;))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464896Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183527Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322808Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu942560Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81468Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1361389Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267