Minulla on sellainen kuva adventistileireistä että se on sisäpiirin oma juttu ja suurin osa adventisteista on käynyt näillä leireillä joissa tapahtuu kasvu adventtitotuuteen ja uskoon sapatti sinettiin?
Millaisia kokemuksia sinulla on adventisti leireistä ja valmistavatko ne jäseniäään lopunajan jäännöseurakuntaan profetian hengessä?
Meno voi adventistileireillä olla myös mukaansatempaavaa yhdessäoloa Jeesuksen tuloa odotellessa.
http://www.gbooza.com/forum/topics/seventh-day-adventist-camp-meeting-turns-to-sex-orgy#axzz2wpCxiO4N
Oletko koskaan käynyt adventistileirillä?
32
107
Vastaukset
- valasija
Pääseekö Adventtikirkon jäseneksi jos ei ole adventistileiriä käynyt?
- armosta lunastettu
Kyllä pääsee. Ainoa vaatimus on se, että uskot Jeesukseen Kristukseen.
Siis tämän, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika, sinunkin lunastajasi.
- Hirveää sapuskaa oli
Minä kävin kerran 2000-luvun puolessa välissä siellä Kallioniemen leirillä, enkä toiste sinne enää mene.
Ruoka oli ala-arvoista laitosruokanakin ja sotkivat sinne keitoksiin jotain sellaista, että vatsa oli sekaisin ja vessassa piti juosta yhtenään. Ilmeisesti risiiniöljyä panivat ruuan joukkoon? Oli niillä muillakin samat vaivat ainakin niistä äänistä päätellen siellä WC:ssä.
Ihmettelin kun pastorikunnalle tuotiin ruokasalin puolelle keittiöstä ihan omat annokset ja rahvas sai syödä mitä seisovasta pöydästä kärpäsien tähteinä oli jäänyt.
Ihan kamalaa ruokaa!
Huoraamisista en leirillä oloni aikana tehnyt havaintoja, enkä nyt osannut ajatella koko asiaa, että uskovaisten leirillä pelehdittäisiin kuin kiimaiset elukat.
Hiljaisissa vesissähän ne kalatkin kutevat, joten ei se sen ihmeempää se uskovaisten porukka ole kuin tavallinen maailmankaan ihminen seksiasioissa tai "pakana", niinkuin uskovaiset nimittävät ei uskovaisia. Kyllä ne uskovaiset osaavat niitä lakanoita sotkea yhtä lailla, jollei vielä intohimoisemminkin. Eivätkä ne nyt aina sitä samaakaan ole höyläämässä. Partnerit ne vaihtuu uskovaisillakin siinä missä muilla.Turhaa panettelua!
Olen ollut kaksi kertaa adventistien kesäleirillä. Kerran Vestergårdenissa ruotsissa ja toisen kerran Kallioniemessä suomessa. Minulle molemmat kerrat olivat mukavia ja mieleenpainuvia.
Ruoka oli todella HYVÄÄ, vaikka en ole normaalisti yksistään kasvisruuan syöjä mutta täytyy sanoa, että lihaa en kaivannut kokoaikana kertaakaan.
Oli todella hyviä ja maukkaita kasvis ruokia eturuokana ja joka aterialle vielä ihania jälkiruokia, hedelmistäkään ei ollut puutetta. Vatsa toimi hyvin, minä ainakin virkistyin sekä henkisesti, että fyyssisesti. Lähtisin mielelläni uudestaankin.
Siinäkin puhuit omiasi, että pastorit olisivat olleet eri asemassa! Meidän molemmilla leireillä pastorit söivät samoissa pöydissä ja hoitivat myöskin tiskivuoronsa, joten täyttä valhetta ja panettelua koko jorinasi!- leiri-innoitusta
Sirkka-Iita kirjoitti:
Turhaa panettelua!
Olen ollut kaksi kertaa adventistien kesäleirillä. Kerran Vestergårdenissa ruotsissa ja toisen kerran Kallioniemessä suomessa. Minulle molemmat kerrat olivat mukavia ja mieleenpainuvia.
Ruoka oli todella HYVÄÄ, vaikka en ole normaalisti yksistään kasvisruuan syöjä mutta täytyy sanoa, että lihaa en kaivannut kokoaikana kertaakaan.
Oli todella hyviä ja maukkaita kasvis ruokia eturuokana ja joka aterialle vielä ihania jälkiruokia, hedelmistäkään ei ollut puutetta. Vatsa toimi hyvin, minä ainakin virkistyin sekä henkisesti, että fyyssisesti. Lähtisin mielelläni uudestaankin.
Siinäkin puhuit omiasi, että pastorit olisivat olleet eri asemassa! Meidän molemmilla leireillä pastorit söivät samoissa pöydissä ja hoitivat myöskin tiskivuoronsa, joten täyttä valhetta ja panettelua koko jorinasi!Leirielämä innoittaa löytämään ikuisen "adventtitotuuden" ja sen jälkeen on hyvä myydä sielunsa adventismille sekä kehua olevansa lopunajan jäännösseurakuntaa profetian hengessä.
http://2.bp.blogspot.com/_B7Xg3VJHeSY/SNaQLOCV2PI/AAAAAAAAAX8/NS5KQYLlc14/s400/Tattoo.jpg - Ei kummoista
Sirkka-Iita kirjoitti:
Turhaa panettelua!
Siinäkin puhuit omiasi, että pastorit olisivat olleet eri asemassa! Meidän molemmilla leireillä pastorit söivät samoissa pöydissä ja hoitivat myöskin tiskivuoronsa, joten täyttä valhetta ja panettelua koko jorinasi!Taisit olla Sirkka-Iita silloin leirillä, kun tasoa oli mainosmielessä väliaikaisesti nostettu?
Kaksi kertaa koko elämäsi aikana leirillä ja vain yhden kerran Kallioniemessä?
Melko huono otanta, ei kelpaisi mihinkään tilastovertailuun.
Minä olin kallioniemen leirillä ensimmäistä kertaa v.1966 ja silloin mm. astiat pestiin järvessä ja kuivattiin ulkona puutelineillä. Kaloilla Peurunkajärvessä ehkä oli hyvät oltavat? Sen jälkeen olen ollut varmasti yli 30 kertaa Kallioniemessä, mutta opin ottamaan omat eväät mukaan tai kävin Laukaassa syömässä.
Rehellisyyden nimissä täytyy todeta, että ei se Kallioniemen ruoka koskaan mitään hyvää ole ollut. Johtuu pitkälti siitä, että kaikista raaka-aineista piti tinkiä ja ammattitaidon puute näkyi keittiöhenkilökunnassa, jotka olivat poikkeuksetta vain amatöörejä.
Leiritilan puuseet olivat kyllä aikoinaan mieleenpainuvia.
Niitä oli ripoteltu mm. Peurunpirtin alapuolelle rannalle ja nuotiorannan läheisyyteen. Itse muistan, että vatsa ruuista oli ajoittain aika löysällä ja vatsa ns. kiersi niin, että joskus teki kyllä todella tiukkaa ehtiä pytylle. Taisi siinä pari märkää pierua mennä housuunkin?
Soijapavuista tehdyt ruuat olivat kyllä sellaisia, että panivat vatsan sekaisin. Ei kummoista kirjoitti:
Taisit olla Sirkka-Iita silloin leirillä, kun tasoa oli mainosmielessä väliaikaisesti nostettu?
Kaksi kertaa koko elämäsi aikana leirillä ja vain yhden kerran Kallioniemessä?
Melko huono otanta, ei kelpaisi mihinkään tilastovertailuun.
Minä olin kallioniemen leirillä ensimmäistä kertaa v.1966 ja silloin mm. astiat pestiin järvessä ja kuivattiin ulkona puutelineillä. Kaloilla Peurunkajärvessä ehkä oli hyvät oltavat? Sen jälkeen olen ollut varmasti yli 30 kertaa Kallioniemessä, mutta opin ottamaan omat eväät mukaan tai kävin Laukaassa syömässä.
Rehellisyyden nimissä täytyy todeta, että ei se Kallioniemen ruoka koskaan mitään hyvää ole ollut. Johtuu pitkälti siitä, että kaikista raaka-aineista piti tinkiä ja ammattitaidon puute näkyi keittiöhenkilökunnassa, jotka olivat poikkeuksetta vain amatöörejä.
Leiritilan puuseet olivat kyllä aikoinaan mieleenpainuvia.
Niitä oli ripoteltu mm. Peurunpirtin alapuolelle rannalle ja nuotiorannan läheisyyteen. Itse muistan, että vatsa ruuista oli ajoittain aika löysällä ja vatsa ns. kiersi niin, että joskus teki kyllä todella tiukkaa ehtiä pytylle. Taisi siinä pari märkää pierua mennä housuunkin?
Soijapavuista tehdyt ruuat olivat kyllä sellaisia, että panivat vatsan sekaisin.Olen ollut adventistien vieraana monta kertaa ja aina on ollut monipuolista ja hyvin laitettua kasvisruokaa. Heillä on usein myöskin kasvisravintoloita kirkon yhdeydessä.
Minun vatsalle tekee tosi hyvää välillä kevyt ja helposti sulava kasvisruoka. Erikoisen hyvää on esimerkiksi kunnon raikas salaatti, pähkinäinen leipä yrttivoin kanssa ja kunnon kasvispihvit, joissa on paljon paisettua sipulia päällä.
Voi siinä joku hyvin keitetty puikula perunakin olla. Avokado ja vaikkapa terveelliset puolukat kuuluvat myöskin pihvien keralla syötäväksi.
Ihan nälkä tulee noita hekkuja ajatellessa.
Hei,
Älä takerru terminologiaan- "sinetti" on vertauskuvallista ilmaisua joka kuvaa kuuliaisuutta.
Lain noudattamisella on Adventtikirkossa kuuliaisuuden merkitys.
Laki opettaa synnin ajan loppuun asti; Room 3:20, Luuk 16:16-17, Jaak 2:8-13, Matt 5:17-18, 1 Joh 5:2-3, Ilm 14:12, 12:17.
Lepopäivä korostuu siitä syystä että se on hiukan poikkeava valtaväestöstä, ja siksi se Jumalan säätämän päivän kunnioittamisessa tuntuu hiukan ikääänkuin kristalloituvan- Jokainen viettää omantuntonsa mukaisen päivän.
1 Tess 5:19-23.
Jumalan siunausta
Jari Laurila- tunsin erään
Tunsin erään adventistinaisen joka huorasi sapattina. Kyllä sapattisinetit saivat kyytiä.
- muista tärkein
Millaisia kokemuksia sinulla on adventisti leireistä ja valmistavatko ne jäseniäään lopunajan jäännöseurakuntaan profetian hengessä?
Miten ilmenee leireillä kun odotetaan yhdessä Jeesuksen tulemusta? - Vahtelu piristää
tunsin erään kirjoitti:
Tunsin erään adventistinaisen joka huorasi sapattina. Kyllä sapattisinetit saivat kyytiä.
"Tunsin erään adventistinaisen joka huorasi sapattina. Kyllä sapattisinetit saivat kyytiä."
Taisi olla pastorin vaimo?
Pastoreiden vaimoilla on luppoaikaa, kun pastori vierailee muilla paikkakunnilla sapattisaarnojaan pitämässä.
Taitaa kuitenkin huoraaminen olla molemmin puolista.
Adventistit nimittäin vakaasti uskovat, että vieraissa käynti lisää rakkautta parisuhteessa. Kun adventistipastori saa välillä vierasta naikkosta, niin omakin maistuu jälleen eri tavalla.
Vaihtelu virkistää? - syntinen
tunsin erään kirjoitti:
Katso itseäsi peilistä, oletko itse synnitön?
On paljon muutakin syntiä kuin huoraus. Toisten panettelu ja heistä pahanpuhuminen on rakkaudettomuutta ja yhtä suuri synti kuin huorauskin. syntinen kirjoitti:
On paljon muutakin syntiä kuin huoraus. Toisten panettelu ja heistä pahanpuhuminen on rakkaudettomuutta ja yhtä suuri synti kuin huorauskin.Hei-
En tiedä kenelle osoitit- mutta minulla ei täällä ole koskaan mitään henkilökohtaista ollut- en koskaan ajattele sellaisia- vaan keskustelen puhtaasti Raamatun kysymyksissä. Miten voisi olla nimimerkkien taakse yhtään mitään.
Että periaatteessa paljon paskan vertaa noteeraa nimimerkkien kirjoituksia- mutta joskus on joku aina kyselemässä todellista tietoa joihin on kiva vastata sitten keskustelijana.-
Yst. t. Jari Laurila- kaduttaako....
jarinhotelli kirjoitti:
Hei-
En tiedä kenelle osoitit- mutta minulla ei täällä ole koskaan mitään henkilökohtaista ollut- en koskaan ajattele sellaisia- vaan keskustelen puhtaasti Raamatun kysymyksissä. Miten voisi olla nimimerkkien taakse yhtään mitään.
Että periaatteessa paljon paskan vertaa noteeraa nimimerkkien kirjoituksia- mutta joskus on joku aina kyselemässä todellista tietoa joihin on kiva vastata sitten keskustelijana.-
Yst. t. Jari LaurilaMontako naista sinulla on ollut elämäsi varrella?
- Jarilla kokemusta
kaduttaako.... kirjoitti:
Montako naista sinulla on ollut elämäsi varrella?
Jari lukuisissa kirjoituksissaan on kertonut, että hänellä on nuoruudessaan ollut 60 naista...
kaduttaako.... kirjoitti:
Montako naista sinulla on ollut elämäsi varrella?
Hei-
Siis tarkoitan etten ajattele vastapuolta nimerkin takana. Joskus olen tunnistanut joitakin tuiki tuttuja nimimerkin takaa. On jotakin samaa persoonallista nähnyt sitten muuallakin, ilmaisuja, tms.
Pidin menettelyä inhottavana asiana- koskaan ei muutoin mitään asia ollut minulle, därför.
Naisia on ollut monin tavoin kymmeniä enkä ole sellaisia mainostanut- olen ne pitänyt salassa enimmäkseen- ja en puhellut.
Joidenkin kanssa oli maksimissaan 1,5 seutusteluaikoja taikka en nuorena seurustellut- oltioin yhdessä- ja yhdessä leikittiin kotia filtin alla.
Yhden yön asioita- yms. En ole kihloissa en naimisissa.
Jos haluat tietää niin olen joskus laskenut tasan kuusikymmentä olleeni kanssani vähintään yhden yön aikoinaan. Olen ollut vuosia yksin ja olisin kovin mielelläni vakiintunut 50- villityksessä- mutta rakkaudet kuihtuivat vanhaan ukkoon ja liian laihaan lompsaan. En halua evp ikäisiäni rouvia- ja rakastuin liian nuoriin siis saamaan jotakin itselleni.
Tuossa tuo tarina- tein nuorena paljon töitä ja luin yliopistokursseja työn ohessa. En ehtinyt keskustelemaan kihloista.- taikka totuus on se että ne naiset jotka olisin halunnut puolisoksi -eivät halunneet minulle.
- Minun oli pakko kouluttaa itseäni työn ohessa nuorena koska menin työelämään 17 vuotiaana.
Työuupumus- ja sen seuraukset sitten- ja sen jälkeen tein evankeliumin asioilla kaiken mitä tein-
Yst. t. Jari LaurilaJarilla kokemusta kirjoitti:
Jari lukuisissa kirjoituksissaan on kertonut, että hänellä on nuoruudessaan ollut 60 naista...
Täällä on taas näitä huippuveljesrakastajia joilla on asiaa vain nimimerkin takaa.
Erinomaisen erehdys on vahingonilon asia sekin kateuksissaan.
Jumalan siunausta
jari laurila- ei kaivata sinua
jarinhotelli kirjoitti:
Hei-
Siis tarkoitan etten ajattele vastapuolta nimerkin takana. Joskus olen tunnistanut joitakin tuiki tuttuja nimimerkin takaa. On jotakin samaa persoonallista nähnyt sitten muuallakin, ilmaisuja, tms.
Pidin menettelyä inhottavana asiana- koskaan ei muutoin mitään asia ollut minulle, därför.
Naisia on ollut monin tavoin kymmeniä enkä ole sellaisia mainostanut- olen ne pitänyt salassa enimmäkseen- ja en puhellut.
Joidenkin kanssa oli maksimissaan 1,5 seutusteluaikoja taikka en nuorena seurustellut- oltioin yhdessä- ja yhdessä leikittiin kotia filtin alla.
Yhden yön asioita- yms. En ole kihloissa en naimisissa.
Jos haluat tietää niin olen joskus laskenut tasan kuusikymmentä olleeni kanssani vähintään yhden yön aikoinaan. Olen ollut vuosia yksin ja olisin kovin mielelläni vakiintunut 50- villityksessä- mutta rakkaudet kuihtuivat vanhaan ukkoon ja liian laihaan lompsaan. En halua evp ikäisiäni rouvia- ja rakastuin liian nuoriin siis saamaan jotakin itselleni.
Tuossa tuo tarina- tein nuorena paljon töitä ja luin yliopistokursseja työn ohessa. En ehtinyt keskustelemaan kihloista.- taikka totuus on se että ne naiset jotka olisin halunnut puolisoksi -eivät halunneet minulle.
- Minun oli pakko kouluttaa itseäni työn ohessa nuorena koska menin työelämään 17 vuotiaana.
Työuupumus- ja sen seuraukset sitten- ja sen jälkeen tein evankeliumin asioilla kaiken mitä tein-
Yst. t. Jari LaurilaHyvä kun jätit Vaasan Advettikirkon naiset rauhaan.
ei kaivata sinua kirjoitti:
Hyvä kun jätit Vaasan Advettikirkon naiset rauhaan.
Hei-
Tunnen kyllä seurakunta ihmisiä jotka eivät kaipaa ketään seurakuntaan lisää eivätkä näe mitään mielenkiintoa itsellään olla niiden hyväksi joilla ei mitään tietoa ole evankeliumin asioista.
Tiedän kylllä ihmisiä joilla on otsaa pyytää kunnioitusta itselleen ja jotkut odottelevat tai ajattelevat pitävänsä alamaisia itsellänsä.
Tiedän kyllä- mentaliteettia ettei seurakuntaan kaipaa itsensä lisäksi ketään.
> Kyllä niiitä on sellaisia ihmisiä kristityiksi tunnustautuvia joilla on edellä mainitun lisäksi otsaa sanoa ettei seurakunnassa kaivata lisää ketään.
Tiedän ja tunnen kyllä- ei uutta eikä outoa ollenkaan sellaisien toivojat ja toivottajat jotka näkevät uhkan muissa itselleen- omalle kunnialleen.
Tiedän ja tunnen kyllä.
Mutta minä en ole ketään arvostellut koskaan henkilökohtaisella tavalla.
En ole koskaan puhunut yhdistyksen sisäisiä asioita missään, sellaiset ei kuulu edes omalle perheelle.
Ja en ole puhunut seurakuntalaisten- kirkkolaisten yksityis- perheasioita missään.
En ole puhunut naapurustoni yksityis- intiimi- perheasioita missään-
ja en ole puhunut työnantajistajani ja asiakkaistani mitä oli työelämässä missään mitään heistäkään kuin korkeintaan työhön liittyvää.
Olen tilittänyt aina mitä puhun ja mitä teen ja miten toimin jos on jostakin ihmisestä kyse, etten olisi hänen ihmissuhteissaan- haitaksi.
Minulle ei ole kukaan ole tilittänyt koskaan sanaakaan mistään mitään, jos jotakin minua koskevaa puhetta tms.
Sellaista virkaa ei ole missään olemassa missä ei ole vastuu ja tilivelvollisuus puhestaan ja toimistaan subjektia kohtaan.
Työsopimuksilla ja rahalla saa korkeintaan yhteistyökykyisiä ja -haluisia ihmisiä- ei alamisia itsellensä.
Matt 7:1, Jaak 2:13, Jes 1:18, San 24:16.
Yst. t. Jari Laurila- syntinen.
tunsin erään kirjoitti:
"tunsin eräälle" uusintana, kun edellinen meni väärään paikkaan:
On paljon muutakin syntiä kuin huoraus. Toisten panettelu ja heistä pahanpuhuminen on rakkaudettomuutta ja yhtä suuri synti kuin huorauskin. syntinen. kirjoitti:
"tunsin eräälle" uusintana, kun edellinen meni väärään paikkaan:
On paljon muutakin syntiä kuin huoraus. Toisten panettelu ja heistä pahanpuhuminen on rakkaudettomuutta ja yhtä suuri synti kuin huorauskin.Hei kiitos !
En ole koskaan mennyt henkilökohtaisuuksiin enkä ketään henk arvostellut edessä enkä takana moisella enkä millään muullakaan asialla.
Ajan saatossa olen ollut puheissa ja meileissä aina anonyymilla tavalla.
Olen paljon kirjoitellut mm. hyvien hallintotapojen- hyvien esimieskäytäntöjen- hyvien vuokra- ja isännöintitapojen ja demokratian perusasioitakin- koskien julkisia virkoja ja arvoja- koska olen juuri opiskellut 50 opintopistettä eli kahden täyden yliopistovuoden määrän hallintotiedettä- julkisjohdon perus- ja aineopintoja. Anonyymilla tavalla olen puhunut ja kirjoittanut- ei henkilöitä vaan yleisiä asioita.
>>>>>>>>>> Tuohon edelliseen postiin mitä kirjoitin unohdin mainita>>>
Monilla on loistava kyky viihdyttää itsensä piireissä- mutta siihen kaikki aika ja ponnistelu kuluu. >>>>>>> On tärkeätä toki palautua rasituksista.
Itsensä viihdyttäminen ja seurapiiri ei saisi olla ainoa vaikutin vaan jotakin motskua olla sen toiminta.-ajatuksen ympärillä missä on harrastuspiirin vapaaehtoistoiminnassa. Vapaus on aina omiin valintoihin toki tietysti.
Yst. t. Jari Laurila- Katsos vain!
syntinen kirjoitti:
On paljon muutakin syntiä kuin huoraus. Toisten panettelu ja heistä pahanpuhuminen on rakkaudettomuutta ja yhtä suuri synti kuin huorauskin.No hyvänen aika sentään. Kun nyt katselen itseäni peilistä, niin takananihan seisoo adventistipastori ihan Aatamin tamineissa. Mitähän se siinä vonkaa?
Sanoo tekevänsä sieluja voittavaa työtä sapattina?
Mitähän se sillä tarkoittaa?
Otetaan siitä selvää suihkun puolella.
- Kokemusta on
Tapasin aikanaan adventistien leirillä Kallioniemessä erään naisihmisen, joka aluksi yritti olla niin puhdas ja viaton, mutta osoittautui myöhemmin ahneeksi ja kasinaamaiseksi ja oli vain omasta mielestään niin pyhä ja ylivertainen yksilö muihin nähden.
Kaukana kuitenkin pyhästä. Näytteli vain rooliaan.
Adventistien keskuudessa tällaisia ihmisiä tuntuu olevan pilvin pimein.
Mitä se kertoo yhteisöstä?- varo heitä
Adventismikasvatuksen tulos ja onhan adventismi naisvaltainen uskonto (Suomessa yli 70% naisia).
- armosta kelvollinen
Ei olla itsessämme pyhiä kukaan, ei!
Etkä sinäkään ("kokemusta on") tosten panettelija ja toisista vikojen etsijä pyhä ole, vaan ilman Jumalan armoa olet kadotettu.
- Paluurealiteetteihin
Taitaa olla siitä puhe, mistä kirjoittajalla puute?
- Ruuasta pula
Kyllä!
Kunnon ruuasta on aina ollut mm. Kallioniemessä aina huutava pula.
Sama koskee myös Toivonlinnaa.
En siis yhtään ihmettele, että Toivonlinnan koulussa ruokarukousta pidettäessä eräs rukoilija muisti lausua seuraavaa?
"Herra siunaa meille tämä ruokamme ravinnoksi, sillä sinulle ei ole mikään mahdotonta."Ruuasta pula kirjoitti: «En siis yhtään ihmettele, että Toivonlinnan koulussa ruokarukousta pidettäessä eräs rukoilija muisti lausua seuraavaa?
"Herra siunaa meille tämä ruokamme ravinnoksi, sillä sinulle ei ole mikään mahdotonta."»
Toivonlinnassa oli tapana pyytää joku oppilas pitämään ruokarukous. Tuo mainittu tapaus on ihan tosi. Mutta se ei vielä riittänyt siihen, ettei samaa kaveria olisi pyydetty vielä uudelleen ruokarukousta pitämään.
Toisella kerralla hän lähti lautanen kourassa hakemaan itselleen ruokaa ja pyysi yksitellen ja huolellisesti siunausta perunoille, kastikkeelle, salaatille, leipäviipaleille ja niin edelleen, samalla kun keräsi omaa annostaan.
Tuon kerran jälkeen häntä ei enää pyydetty pitämään ruokarukousta.
Nykyään hän on ihan kunnioitetussa tehtävässä ja hoitaa hommansa mallikkaasti.
En kuitenkaan mainitse nimeä, koska se ei olisi korrektia.
- lypi
olen ollut Adventisti leirillä kymmeniä kertoja ,täällä Australiassa,ne todella ovat MINULLE olleet kuin taivas maanpäällä,se Rauha,sopusointu jäjesten kesken,ystävällisyys ,ihan vieraiden kanssa,olemme kuin suuri perhe,jotka ovat vuoden kuluttua kokoontuneet yhteen vaihtamaan mielipiteitään ja IHANAT SUUSSA SULAVAT KASVISRUUAT,sitten kokouksia kokopäivänajan,sinne en ole mennyt muustasyystä kun oppimaan Raamatun Totuuksia lisää ja toiveeni on täyttynyt täysin,olen JUMALAN SUURESTA ARMOSTA saanut kuulua ADVENTTI KANSAN joukkoon jo 57 vuotta,en ansaise sitä ARMOA,sillä olen syntinen ,mutta ARMAHDETTU syntinen,JEESUKSEN VERELLÄ PESTYNÄ,en voi myöskää arvostella toisia ja syyttää näitä kirjoittajia valheistaan,Jätän sen Jeesukselle ,hän ei erehdystä tee,tähän armon tuomioon nojautuen täysin..UUTEEN MAAHAN ei valehteja pääse näin sanoo SANA
- Laodikean aikaa
Nyt on kyse Suomen adventtikirkosta ja sen "taivaallisista" jäsenistä ja johtajista.
Muualla maailmassa ollaan jopa vielä maallistuneempia kuin Suomessa ja uskonto on vain "hyvä" harrastus tai kuin kerhotoimintaa. Itse uskonkappale Jeesus kristiuskossa ei siis ole muuta kuin sana, jota toistetaan sen kummemmin ajattelematta koko henkilöä. Kaikki muut henkilöt ovat tärkeämpiä. - kutupaikka
Juu.Olen ollut Kallioniemessä monta kesää nuorena,,kyllä päivät meni mukavasti ,kun oli kivaa ohjelmaa vesihiihtoa yms,mutta auta armias kun tuli ilta/yö,sellanen meno,ettei siellä saanut nukutuksi.Nuoret ohjaajaklopit juoksenteli mökeissä houkuttelemassa tyttöjä mukaansa ja kyllä jsitten saivatkin.Minä mitääntietämätön maalaistyttö sitten aamulla vessaan kävellessäni ihmetteli sulttanipaketteja polun varrella.myöhemmin aikuisena on sekin selvinnyt,että mitä ne oli ,,heh,että sellasta taivaallista menoa siellä sitten...ei oo ikävä
- pata ja kattila
Muutoin oikein, mutta olit lestaatiolaisten herätysjuhlilla.
Siellä on just tuollaista, vain tupakan tumpit ja tyhjät kaljatölkit jäi sinulta siitä mainitsematta, sillä tupakointi kuuluu oikeaan lestaatiolaisuuteen, joista "paras" esimerkki tässä suhteessa on "rauhan yhdistys."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25110879
- 1276923
- 955603
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334898- 414161
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303709- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323402Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru212871- 582650