shamaani marko pellikainen

yön kuutar

onko kellään omakohtaisia kokemuksia hänestä ja millaisia-mielenkiintoisia juttuja eräässä lehdessä.

11

4160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvolta

Osta lehti ja lue itse.

• osta itte

etkö oikeesti ymmärtänyt kirjoitustani,mulla on kyseinen lehti ja kysyn hänestä että oletteko olleet hänen tulkintojaan saamassa`? haloo,en tarvitse neuvojasi -kysyin kokemuksia hänen tulkinnoistaan!!! ymmärtää?

• kokemusta on

Olen ollut Markon kursseilla. Marko on paras kaikista. Ei hän tulkitse, hän opettaa. Hän on auttaja. En tiedä tai tunne ketään toista, joka olisi yhtä voimallinen ja aito kuin Marko. Häntä ei voi verrata mihinkään näkijöihin, koska hän toimii aivan toisella sektorilla, hän on shamaani, todella erityinen ihminen. Hän ei pidä itsestään mitään melua, vaan auttaa sekä poismenneitä että täällä eläviä, pyytettömästi.

• armolahjoitettu

hei ja kiitos kun kerroit,nimittäin olen samaa kuullut ja lukenut jutun hänen persoonastaan.ei laskelmoi rahassa!

• Ilmiselvää_mainostamista

Eläköön hyväuskoisuus ja näköjään joidenkin palveluiden markkinointi!

• tyhjää

olipa täysi floppi,olin yhteydessä ns parantajaan ,selvänäkijään,hän ei osaanut sanoa mitään ja ei aistinut mitään,sanoi ettei näe.ja eräässä lehdessä liioiteltiin hieman hänen ns lahjojaan.

• Asiakkaaksi

Missä Marko Pellikainen asuu/ottaa asiakkaita vastaan?

• Exasiakas

On erityinen. Velkaa joka puolelle. Kusettanut lähes kaikkia. Yhteistyökumppaneita, kavereita ja entisiä työnantajia. Mahtava veijari hah hah!

• Bisnes_näköjään_rulaa

Kiitos Sinulle rehellisyydestä!
        Että edes tästä maasta löytyy rehellisiä, jotka kertovat tosiasioita ja totuuksia.

Tällaista tiedottamista ja totuuksien kertomista tarvittaisiin tälle(kin) palstalle huomattavasti nykyistä enemmän.

• Anonyymi

Olikos muita?

• Anonyymi

Täyttä huuhaata ja selvästi itte laittanut alotuksen ja suurin piirtein kaikki muut kommentit. Varsinkin missä häntä kehutaan. Tosi pyyteetöntä liirumlaarumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      272
      3402
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1883
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      29
      1549
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1421
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1068
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1024
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      67
      953
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      806
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      717
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      51
      706
    Aihe