onko kellään omakohtaisia kokemuksia hänestä ja millaisia-mielenkiintoisia juttuja eräässä lehdessä.
shamaani marko pellikainen
9
2634
Vastaukset
- neuvolta
Osta lehti ja lue itse.
- osta itte
etkö oikeesti ymmärtänyt kirjoitustani,mulla on kyseinen lehti ja kysyn hänestä että oletteko olleet hänen tulkintojaan saamassa`? haloo,en tarvitse neuvojasi -kysyin kokemuksia hänen tulkinnoistaan!!! ymmärtää?
- kokemusta on
Olen ollut Markon kursseilla. Marko on paras kaikista. Ei hän tulkitse, hän opettaa. Hän on auttaja. En tiedä tai tunne ketään toista, joka olisi yhtä voimallinen ja aito kuin Marko. Häntä ei voi verrata mihinkään näkijöihin, koska hän toimii aivan toisella sektorilla, hän on shamaani, todella erityinen ihminen. Hän ei pidä itsestään mitään melua, vaan auttaa sekä poismenneitä että täällä eläviä, pyytettömästi.
- armolahjoitettu
hei ja kiitos kun kerroit,nimittäin olen samaa kuullut ja lukenut jutun hänen persoonastaan.ei laskelmoi rahassa!
- Ilmiselvää_mainostamista
Eläköön hyväuskoisuus ja näköjään joidenkin palveluiden markkinointi!
- tyhjää
olipa täysi floppi,olin yhteydessä ns parantajaan ,selvänäkijään,hän ei osaanut sanoa mitään ja ei aistinut mitään,sanoi ettei näe.ja eräässä lehdessä liioiteltiin hieman hänen ns lahjojaan.
- Asiakkaaksi
Missä Marko Pellikainen asuu/ottaa asiakkaita vastaan?
- Exasiakas
On erityinen. Velkaa joka puolelle. Kusettanut lähes kaikkia. Yhteistyökumppaneita, kavereita ja entisiä työnantajia. Mahtava veijari hah hah!
- Bisnes_näköjään_rulaa
Kiitos Sinulle rehellisyydestä!
Että edes tästä maasta löytyy rehellisiä, jotka kertovat tosiasioita ja totuuksia.
Tällaista tiedottamista ja totuuksien kertomista tarvittaisiin tälle(kin) palstalle huomattavasti nykyistä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup543627Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242812Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua412499Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652187Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4321749- 621237
- 561133
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.671057- 45978