Liikemiehellä vilkas mielikuvitus.
http://www.ilkka.fi/uutiset/maakunta/aamulehti-kohujulkkis-huijasi-vesa-keskiselta-ja-vanhukselta-rahat-1.1579974
Eestin Elvis vauhdissa
6
975
Vastaukset
- Dan Hammer
Eikä Keskiselläkään paljoa säteile, kun sekaantuu Pelle-Juvosen kuvioihin.
- 44+0
Jouko Juvonen on ollut AINA pelkkä PELLE.
Huijannut koko ikänsä.
Joku tiesi että olisi maksa sökö.- Anonyymi
Olin Dan Hammerin eli Jouko Jokisen häissä heinäkuussa 1993 ja olin vuokrannut hänelle Suomensta pukuvuokraamostani kaikki hääasut niin naiselle, miehelle - kaasoille kuin lapsillekin. Hänen ppoikamiesiltaansakin olin viettämässä ennen hääpäivää joka oli sunnuntai. Ajelimme minä, Dan Hammer ja kuski ja joku mies tuli neljänneksi Tallinnan keskustasta pidennetyllä valkoisella cadillagilla ympäri kaupunkia. Hän oli silloin osakkaana eräässä PUBISSA Tallinnan keskkusaukion vieressä jonne ensimmäiseksi menimme juomaan. HÄN ON VIELÄKIN vuonna 2020 n 2000 suomenmarkkaa velkaa niistä hääasuista. Olin hänen 40-v päivillä myös Astoria Hotellissa Tallinnan keskustassa ja siellä oli toistasataa ihmistä. ARPAJAISET oli unohtunut myymättä tai myyty erittäin heikosti - sanoin hänelle illan lopuksi kun paikalla oli vielä n 1/3 osa väestä että voin myydä huutokaupalla ne arvat ja ehtona oli 1600 kruunun palkkio minulle - lyhennyksenä hääpuvuista - sen hän suoritti ja sain myytyä kaikki arvat huutokaupalla 5-20 kpl erisä ja se jotenkin onnistui. MVOittona oli MEMPHISIN matka Elviksen kotipaikalle. Joku sen varmaan sai jos sai??? En tiedä lopputulosta. PELLE ON MIEHEKSEEN ja asuu Ylöjärvellä viimeisen tiedon mukaan Suomessa Tampereen kupeessa. MIPA
- Kysyvä jatkaa
Niitä maksoja tarvitaan niille jotka ei ole viinan kanssa lätrännyt.
Mistä se muka on AIDS tempaisut itselleen. - maksallinen
Ei sillä aidsia ole. Ja toi maksa juttukin on hiukan liioiteltua. On sillä maksassa vikaa mutta ei ole hengenhädässä vielä.
Kusettajahan se on ollut aina. Calle ja työ ei ole koskaan sopinut samaan lauseseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1192374Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699