Ostin viime perjantaina kaksi kimppua neilikoita Lidlistä. Jo sunnuntaina ne alkoivat näyttää vanhoilta. Ne eivät olleet auenneet juuri ollenkaan ja terälehtien reunat rusehtivat. Nyt tiistaina tekisi mieli heittää pois, ovat surkean näköisiä.
Niput olivat kaksi vuorokautta korkeassa maljakossa, olin leikannut uudet pinnat ensin. Sunnuntaina leikkasin ne lyheeksi ja laitoin uuteen veteen. Vettä oli muutama sentti.
Mikä meni pieleen? Voiko millän enää pelastaa?
Leikkoneilikan kuivuminen
4
3183
Vastaukset 4
- Peikonlehti
Oliko hedelmiä lähellä? Omenia? Ne nuupauttavat virkeätkin kukat.
Saattoivathan ne olla jo kauan kaupassa seisoneita, ehkä saaneet myös vetoa, jolloin eivät enää jaksa avautua. Olen joskus saanut nahistuneistakin kukkasista iloa leikkaamalla ne irti kukkakannasta ja asettelemalla ne piikkipohjiin laakeaan maljaan pöytäkoristeeksi.
Virkistettä kannattaa käyttää aina, pitää veden puhtaana ja kukat virkeinä kauemmin.- Harmillinen takaisku
Ei ole hedelmiä, ei vetoa ja olivat hienoja pakettia avattaessa. Leikkaan ne nyt ihan lyhyiksi ja laita neuvon mukaan veteen.
- AnelmaS
Täytyy olla vanhoja, koska minulla kesti kaksi viikkoa ja vasta sitten alkoi näkyä nuutumisen merkkejä. Kun ne olivat aika helposti taittuvia, hoito alkoi olla työlästä. Olisin vieläkin voinut niitä lajitella, mutta ajan puutteessa heitin pois.
Ystäväni kertoi ostavansa aina neilikoita, koska "ne kestävät kauan", hän sanoi.
Soitinkin hänelle, että hyvä kimppu oli, joten olimme molemmat tyytyväisiä.
Tässä samanlaisia mutta eri väriä:
http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/aa/46/b4/aa46b4e91ed147bf58c4b650e9a8f4a1.jpg - Lidlin leikot
Lidlin leikkokukat kulahtaa pääsääntöisesti nopeasti. Ne ei ehkä ole tuoreita kauppaan tullessaankaan. Myöskin ämpäreissä, missä ne yleensä on esillä ostettavaksi, e i ole useimmiten vettä ollenkaan ! Ei henkilökuntaa kiinnosta pitää huolta leikkokukista.
Näin lähimmässä Lidlissäni.
En muista tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510