Vesi vs metanoli

Nyt leikitään, että mitataan eri juomien epäterveellisyyttä asteikolla 0-10. Sovitaan että vesi on 0 ja metanoli on 10. Haluaisin kuulla mielipiteitä, miten seuraavat sijoittuvat samalle asteikolle:

1) Vissy (esim Lidlin Saskia

2) Coca Cola Zero

3) Perinteinen Coca Cola

4) Maito

5) Hedelmätäysmehu (vaikka itse puristettu appelsiinista)

6) Keskiolut

7) Viini, esim 12 % prosenttinen

8) Väkevä viini, esim Valdemar

9) Koskenkorva

10) 80 volttinen pirtu (se mitä saa Tallinnasta)

Listaa saa myös jatkaa. Ja jos noihin saisi myös perusteluja, niin se olisi kiva. Ihan mutu pohjalta pystyn laittamaan arvosanat kyllä itsekin. Mutta jos tähän osallistuisi joku jolla on tutkittua tietoa (esim ravitsemusekspertti tai lääkäri) niin se olisi paljon hyödyllisempää. Toivon tästä mielenkiintoista keskustelua, ei juupas-eipäs väittelyä. Katsotaan mitä kehkeytyy ...

5

245

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan viis'

Tuskin saat mitään keskustelua aikaiseksi - ei ole mitään sanottavaa, sen verran mykäksi vetää tämä....

• Jahas ... metanoli on nähtävästi niin vaarallista että mikään noista muista vaihtoehdoista ei saa tuolla asteikolla viisaria värähtämään nollasta. No, muutetaan kysymyksen asettelua siten, että jätetään se pois tosta ja merkataan pirtua 10:llä. Minkähänlaiseksi numerot silloin muodostuisi ...

• toksikologiaa

Kaikki aineet ovat myrkyllisiä. Määrä ratkaisee,

• Epäilemättä näin. Mutta jos mitataan sitä myrkyllisyyttä vaikka per gramma.

• Marinolman

Kuulkaas nyt! Ei tätä epäammattimaisesti pidä tehdä.
      Asiantuntija hankkii itselleen pullon Marinolia ja maitoa. Sitä sopii kitata pieninä annoksina. Myös kahviin voi sekoitttaa. Leivän läpi voi laskea, mutta lasku tule suorittaa pariin kertaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe