"Eurovalot" S-typeen

DIYisti

Minulla on peukalo keskella kammenta ja kyseessa on S-typen valo-ohjaus -elektroniikka. Kertokaas viisaammat kuinka kytketaan automaattinen lahivalo -toiminto paalle? Siis startin jalkeen lahivalot automaattisesti paalla. En tarkoita valoviivetta. Vm. 2001 S-type.

Kiitos,
DIYisti

5

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • docman

Tietääkseni automaattisten lähivalojen asennus eli ns. skandinaavisen valo-ohjelman asennus onnistuu ainoastaan merkkihuollossa ajamalla uusi ohjelma tietokoneeseen. Ainakin minun S-typeen tehtiin näin kilometrihuollon yhteydessä, kesti alle minuutin.

• xjr-98

XJ:ssa homma hoitui näin:

1.vasemmassa viiksessä on valotoiminnot yhtenä vaihtoehtona on ns. automaattitoiminto. eli jos on pimeää ulkona, ajovalot tulevat automaattisesti päälle, päivällä taas ei.

2.peruutuspeilin etupuolella on pieni silmä joka mittaa valoisuutta. Siihen vaan päälle pikkuinen pala mustaa teippiä ja auto luulee että ajelet ikuisessa yössä :)

• j.j.j

Kyllä ihminen loppupelissä voittaa koneen kuin koneen! Minullekin luvattiin että Discon valosysteemiin saa muutoksia sitten seuraavassa huollossa. No, eipä niitä päivityksiä koskaan kuitenkaan tullut. Parempi olisi jos tällaiset "set up" tai "preferences" asiat saisi kuntoon vaikkapa touch screenin kautta - paras olis katkaisija! Olen ymmärtänyt että monet uuden 700 sarjan bemarin omistajista on sydämystyneet perinjuurin interfacen monimutkaisuuteen. Jaguarilla tässä on ollut etu - käyttöjärjetelmäksi riittää kymmenen nakkia!

• Niinpäniin

Kysymyksessä taisi olla S-type eikä XJ.
        On muuten kaksi ihan eri autoa.Niin valoista kuin muutenkin.

• ojk

S-typen valon automaattitoiminto on valokytkimessä vasemmalla mittaritaulussa. Valovoimakkuuden tunnistin on kojetaulun päällä keskellä, jossa on hälyttimen merkkivalo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe