munille potkiminen

Sanni19w

Kiihotun ajatuksesta että saisin läsäyttää jotai miestä oikein kunnolla munille.. Yritän hakeutua tilanteisiin missä voisin näin tehdä, ja muutamalta pervolta kourijalta oonkin saanut vetästä pallit murskaks ;) upeen näköstä ku itteensä 2 kertaa isompi jätkä putoo maahan vikisemään :D:D onko teitä pojat potkittu munille? Missä tilanteessa? Entä muut naiset, tykkäättekö kurittaa miesten palleja?

33

3064

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksjätkävaa

Pari kertaa.. Viimeks ku olin iltalenkillä ja edessäni käveli tummaihonen parikymppinen nainen joka omasi erittäin upeen ja ison perseen.. Ei se mitään mutta kun hän oli pukeutunut tosi tiukkoihin farkkuihin, nii enhän voinut malttaa olla puristamatta häntä, jonka seurauksena hän potkas mua polvella munille.. Tipuin maahan munista pidellen, ja jos totta puhutaan, tuntui jollain pervolla tapaa kiihottavalle..

• saa potkii

tuuu mua potkiii ;)

• poika18

Koulussa joskus tytöt saattoivat potkia munille... Ajatus kiihottaa kovasti mutta samalla pelottaa kun se sattuu niin paljon. Pelottaa myös että jotain menee oikeasti rikki.

• Sanni19w

No jo oot heikko poika jos pallis parista pikku potkusta hajoo xD ei muuta ku anna potkasta ja tipu kiltisti jalkoihin vikiseen :D

• poika18
        Sanni19w kirjoitti:

No jo oot heikko poika jos pallis parista pikku potkusta hajoo xD ei muuta ku anna potkasta ja tipu kiltisti jalkoihin vikiseen :D

No joo alkais varmaan kunnolla seisoon kun pitäs riisua alasti naisen edessä ja se sais potkia... Missä asut?

• Sanni19w
        poika18 kirjoitti:

No joo alkais varmaan kunnolla seisoon kun pitäs riisua alasti naisen edessä ja se sais potkia... Missä asut?

Jossain päin pirkanmaata.. Kyllä mää potkin jos vastaan kävelet ;)

• poika18
        Sanni19w kirjoitti:

Miten suhtaudut siihen että jollekkin miehelle jota potkit voi jäädä elinikäiset vammat? Joskus nuorempana kaaduin pyörällä ja munat iskeyty täydestä vauhdista tankoon, niin en saanut seisomaan pariin päivään. Lisäksi tuosta voi menettää isyyden, en toki tiedä menetinkö...

• Sanni19w
        poika18 kirjoitti:

Miten suhtaudut siihen että jollekkin miehelle jota potkit voi jäädä elinikäiset vammat? Joskus nuorempana kaaduin pyörällä ja munat iskeyty täydestä vauhdista tankoon, niin en saanut seisomaan pariin päivään. Lisäksi tuosta voi menettää isyyden, en toki tiedä menetinkö...

Vähä mää nauraisin sille jos se menettäs isyyden xDD niinkuin sanoin, yritän hakeutua tilanteisiin missä saisin läsäyttää kiveksille.. Eli pukeudun seksikkäästi ja ootan että baarissa tai illalla kadulla joku tulee kouriin ja sitte vedän sitä munille. Ja mua ei minkää pervon kourijan lisääntymiskyvyt kiinnosta vittuakaa :D

• poika18
        Sanni19w kirjoitti:

Vähä mää nauraisin sille jos se menettäs isyyden xDD niinkuin sanoin, yritän hakeutua tilanteisiin missä saisin läsäyttää kiveksille.. Eli pukeudun seksikkäästi ja ootan että baarissa tai illalla kadulla joku tulee kouriin ja sitte vedän sitä munille. Ja mua ei minkää pervon kourijan lisääntymiskyvyt kiinnosta vittuakaa :D

Potkitko koskaan ketään ilman syytä?
        Kun kysyit että onko muilla kokemuksia munille potkimisesta niin meillä sattu joskus koulussa tilanne jossa yks jätkä potki ja tallo toista jätkää munille tappelun jälkeen...Vieressä sitten tyttöporukka nauro hävinneelle.

• balls busted
        Sanni19w kirjoitti:

Itse olen Tampereelta, pitääkö ruveta käyttämään munasuojia?

• oletko daijju?
        poika18 kirjoitti:

Urbaanilegendaa nuija.. ei siit menetä..

• Mies24
        Sanni19w kirjoitti:

Mua saisit potkia niin monta kertaa kiveksille kuin haluat.

• Kumarrus.
      • Camaltoe

Tol ämmäl o camaltoe

• k.v.g. daijju
        Camaltoe kirjoitti:

Tol ämmäl o camaltoe

oikea termi on camel toe

• rumahoro

sannin vois pistää ulisee ja sit heittää ojaa:)

• Sanni19w

Voi kuule olla että jos yrität heittää mua ojaa nii löydät ittes sieltä kulkuset kipeänä ;D

• jookuuvaan
        Sanni19w kirjoitti:

Voi kuule olla että jos yrität heittää mua ojaa nii löydät ittes sieltä kulkuset kipeänä ;D

Oletko koskaan potkaissut miestä ilman mitään syytä?

• kveros

Sanni, onko noi munille potkimiset olleet aina spontaaneja tekoja jossakin tilanteessa? Oletko potkinut munille sillain että mies on asettunut eteesi alasti ja sitten olet potkaissut munille? Siinä saa potkaista monia kertoja kun vaan aloitat hiukan kevyemmin.

• Sanni19w

Ei kukaa vielä suostunu mut joskus kyl haluaisin tuota kokeilla..

• Halukas :)
        Sanni19w kirjoitti:

Mua saat potkasta jos haluat suostun kyllä :)

• kveros
        Sanni19w kirjoitti:

Joskus tapailin naista, jonka kanssa kokeiltiin tuollaistakin ja se tuntui ihan mukavalta vaikka sattuikin. Ja kokeiltiin sitä useita kertoja, eikä ollenkaan hullumpaa. Kyllä sitä kestää ihmeen paljon.

• alfa-man
        Sanni19w kirjoitti:

Tämä outo kiinnostuksen kohde on minullakin, eli että minua potkittaisiin munille. En ole tätä kehdannut kenellekään sanoa, mutta niin hullua kuin se onkin, tää tuntuu ajatuksena todalla jännittävältä. Se liittyy tietenkin ajatuksen tasolla myös henkiseen alistukseen.

Olisi jännittävää päästä joskus kokeilemaan. Itse olen ja näytän alfa-urokselta, joten tämä olisi jotenkin niin jännittävää kun asiat olisi käännetty 100 %:sti toisin päin.

• Anonyymi
        Sanni19w kirjoitti:

Täällä vapaaehtoinen potkittava Tampereelta.
        Nautin siitä kivusta, joka pakottaa polvistumaan ja anomaan armoa.
        Kik: FINozzy

• kveros

Sanni, olisitko valmis kokeilemaan tuollaista leikkiä vanhemman miehen kanssa? Pirkanmaalta myös.

• hohooo

Sanni on koominen feikki :)

• Anonyymi

voiko joku potkasta mua munille? yks tyttö meijjä koulusta jolle vittuilin potkas mua polvella munille ku suudeltii ja se oli mahtavaa

• Anonyymi

Onkohan Sanni vielä kiinnostunut tästä aiheesta?
      / muita naisia, joita innostaisi tämä?

• Anonyymi

U­­­u­­­s­­i s­­ek­si­tea­tteri avautu­­­u Suomeen! Ku­­­tsu­­mme kai­­­kk­­­i. Il­­mo­­it­­tau­­tum­­ine­n ry­­hmä­ämm­­e tä­äl­­lä 👉 http://aepgcorp.com/H/N5y0Z8

• Anonyymi

On potkittu useasti, vois olla mukava tavata sut

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      133
      7310
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2670
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      272
      1319
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1069
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      171
      1010
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      73
      961
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      950
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      794
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      773
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      761
    Aihe