Saa onnitella uuta volvo miestä.

ei mersua enään

No nyt on sitten ostettu volvo d5 farkku v70.

Kovin on pieni ruokainen mutta en toki valita vaan päin vastoin olen tästä iloinen.

Mersua minä katselin mutta oli kyllä huonoja kunnoltaan toki uudehkot on eri juttu mutta kun karselin isolla koneella olevia dieseleitä niin kaikissa oli jotain ihmeellistä,milloin oli puskurit kapaleena tai pitäisi maalaamoon mennä ym....volvot ne näyttää olevan suhteellisen ruosteettomia,minulla oli aikoinaan 200 sarjasia mutta siitä on aikaa,olivat kyllä hyviä ja kestäviä,peltikin tuntui olevan todella paksua.

Kiva on kurvailla autolla jossa on edes jotenkin vääntöä ja pieni kulutuksinen,paljonko teillä oikeasti kuluttaa d5 farkku,minulla on manuaali ja kulutus on kyllö ihan uskomaton,eilen ostin käytettynä joten en vielä uskalla julkaista lukemia ennen kuin enemmän on ajellut.

Mersut jäi unholaan ja volvo aika on alkanut.

22

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rellupösösitikka

      jaa, no , aattelin uutta,
      varmaan järkevää ostaa käytetty. en kuitenkaan uskalla , voi saa tai olla saamatta hyvää

    • lykka til

      Kohta sul poksahtaa kone mäsäksi ootko asiasta tietoinen!

    • Aloittaja.

      Ei pitäisi poksahtaa,en ole tietoinen kun ei varmaan ole muutkaan,nimittäin tämä on niitä vanhempia eli 163hp ei niitä joista katkeilee kenties hihna tai vastaava.

      Tuosta poksahtamisesta vielä sen verran ettei se maa kaadu ,kun auto maksoi 2700e kaksilla hyvillä renkailla,ei näy edes ruostetta.

      • juntti

        Juntti


      • ghhhtrhhb

        mulla hukkuu normaalisti ton verran rahaa matkalla töihin


    • asdffgv
    • höpö höpö angalavizt

      Kyllä tuolla isolla foorumilla on samal viisii kokovartalokyrpiä jotka heittää täyttäpaskaa jos ei kirjoituksesi miellytä.Joten turha noita on tyrkyttää kun paskasiellä toinen täällä.

      • asdffgv

        vähemmän kuin täällä.


    • höpö,höpö angalavizt

      Älä puhupaskaa pojan kloppi.

      • zsfsh

        älähän sinä pojittele täällä ketään juntti.


      • Tsot,tsot
        zsfsh kirjoitti:

        älähän sinä pojittele täällä ketään juntti.

        Senkin "juntti" poijjan kloppi etkö edes yöllä pysty nukkumaan voi,voi.


      • efwf
        Tsot,tsot kirjoitti:

        Senkin "juntti" poijjan kloppi etkö edes yöllä pysty nukkumaan voi,voi.

        en kun vitutti toi sun pojittelus saatana, meni taas yöunet helvettiläinen,vitun juntti sun kanssas.


    • Onneksi olkoon

      sitten vaan.

    • Aloittaja.

      Tässä ajassa kun aloitin kirjoituksen olen ajanut 4000km ja hyvin menee,kulutus on kohtuullinen ja mittasin käytännössä,se kuluttaa 5.1l sadalle tässä on polttoainelämmittimen käyttö mukana ku oli vielä kylmiä aamuja pakkas aamuja.

      Maisemat vaihtuu melko mukavasti vaikka eihän se todellakaan ole näitä nykyvolvoja mutta riittää ihan hyvin meille,kun ajattelee ettei siinä ole paljon kiini rahaa,mersua meinasin 211 korista mutta se ei vastanut hintalaadultaan tätä 7000-12000e niin olisi saanut mutta ei niin ei,ei huvittanut ostaan niinkin arvokasta autoa,ja volvossa on autoa tuohon rahaan kiitettävästi.

    • Teen teen teen

      Noi vanhemmat D5 hän on vielä aikas juoppoja verrattuna esim uuteen 181hv D4 moottoriin joka on suorituskyvyltäänkin jo ihan eri luokkaa kun toi D5. Mutta joo maksaa toki tuo uusi melkoisesti.

    • otan osaa

      Kyllä on tehty huonot kaupat, ei tainnu rahat riittää mersuun, kyllähän mersu on tyylikäs ajettava kun vertaa volgaan.

    • Seka käyttäjäkö?????

      Lopeta se kärpässienien syönti vai että volga ethän sä räkänokka erota auotmerkkejä toisistaan.

    • Aloittaja.

      En pitäisi huonona kauppana,nyt olen ajanut yli 7000km ja menee mukavasti,mersuun ei tee mieli istua.

      Huvittaa kun tietokoneen näyttö polttoaineen kulutuksessa näyttää melko huikeita ajoin yhden siivun 110km ja vilkaisin 3.6l sadalla.

      Kyllä se oikeasti aika vähällä meneekin,ajoin tuossa päivällä sillä reippaan 400km matkan.

      Tosiaan en mersua enään ota se on nähty ,hyvin siihen sopii,oli ammekkin kyydissä pitkän matkan.

      Olen tyyväinen hinta ja laatu on kohdannut.Parempi tämä on kuin 211 mersu maksaen 10000e(käytetty),volvo vei voiton kaikilta osin.

      Ostettu siis 24.3 ja nyt on siis yli 7000km ajettu oh hoh,tankatessa ei edes huomaa että kilometrejä olisi noinkin tullut,se syö näköjään tosi vähän.

      Ei tuu meille mersuja,on tää sellainen juttu, hinta on oikeasti ollut halpa ,varmaan tulee toinen volvo ostettua mukava auto ajaa.

      • sama täällä

        Kyllä Volvo on turvallinen valinta.


      • Volvomään

        "varmaan tulee toinen volvo ostettua."
        Ihan fiksua hommata toinen varaosiksi.


    • Rainerin sisko

      Hagert on luopunut mesestä? Ei ole todellista!

    • ---

      Joo kattokaa vaa paljo ne autonne kuluttaa. Ennemmin kattoisin sitä auton arvonalenemista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9164
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2688
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      145
      2467
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1316
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1310
    Aihe