Maali sisäverhoiluun?

maalarimestari

Moi!

Millä maalilla voisi maalata veneissä käytettäviä solumuovipohjaisia verhoilupintoja? Pinta on siis sellainen tasainen ja pehmeähkö. Uudessa veneessäni on maalattu salongin kattoverhoilut jälkikäteen ja se on niin siistin näköinen, että ajattelin tehdä saman myös keulakajuutan verhoilulle, joka on alkuperäisessä kuosissaan. Joku tartunta kannattaa ilmeisesti laittaa väliin, mutta mikä olisi sitten hyvä ja kestävä puolihimmeä maali? Kävisikö esim. samat sisämaalit joita voi maalata kylpyhuoneisiin tms.?

6

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otex

Moi, itse olen muutamiin veneisiin käyttänyt OTEX-tartuntamaalia. Hyvin on pysynyt vanhassa pinnassa jo useita vuosia puhtaan valkoisena. Pinnasta tulee kestävä ja antaa uuden pinnan. Todennäköisesti sitä ei voi sävyttää, mutta ei se muuta maalia sitten tarvitsekkaan.

• Otex on hyvä ratkaisu ja sitä voi sävyttää,

• maalarimestari

Otexia mietin itsekkin, mutta arvellutti sen puhtaana pysyminen. Ilmeisesti kuitenkin saa likaiset sormenjäljetkin irtoamaan? Otex on tosin himmeää, mutta suattaapi sekin käydä.

• Vinyylimaaleja

Erilaisilla autoharrastajien keskustelupalstoilla on runsaasti keskustelua vinyylisisäverhousten maalauksesta. Kannattaa googlettaa esim "vinyylin maalaus". Tuohon tarkoitukseen tuntuu löytyvän erikoismaaleja.
      Otex ei taida olla ihan valkoista, vai kuinka?

• vinylynvln

Käytin autoilijoiden suosittelemaa VHT vinyl dye -vinyylimaalia omien vinyylipintojen maalaamiseen. Aivan loistavaa tavaraa, maallikkona olen aika yllättynyt hyvästä lopputuloksesta. Spraypulloja kului kyllä paljon, joten ei ihan halvaksi tullut. Onneksi en lähtenyt vaihtamaan verhoiluja, olisi ollut älytön urakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe