Mitä mieltä Piperin kokemuksista?

Että mieltäkö?

12

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus=0

      Ilmeisesti joku mielisairas tai narkomaani tuo mies.

    • Eikö Jumala hyväksynyt Piperiä taivaaseen? Käskikö palaamaan maan päälle ja kirjoittamaan kirjan ja pääsemään julkisuuteen ja tekemään kenties vähän rahaakin? Mitä ja mistä loppujen lopuksi todistaa se että joku kirjoittaa kirjan?

      • Naurettava tarina!!

        On January 18, 1989, Baptist minister Don Piper was on his way home from a conference in Texas when an 18-wheel truck struck his Ford Escort while crossing a bridge. Piper states that he was crushed by the roof of his car, the steering wheel impaled his chest, and the dashboard collapsed on both of his legs. When paramedics arrived, they could find no sign of life in Piper and covered him with a tarp as a fellow pastor prayed over him while waiting for the medical examiner to arrive.[1] According to Piper, he went straight to Heaven and experienced things he describes as amazing and beautiful, including meeting family members such as his great grandmother and joining a Heavenly Choir that proceeded into the Gates of Heaven. Piper, an ordained minister since 1985, says the experiences recounted in his book dramatically changed his life. He has since appeared on numerous television and radio programs, writes a weekly newspaper column and leads conferences and retreats in the United States and abroad.

        Hän muun muassa väittää että ohjaustanko lävisti hänen rintansa mutta kuvista päätellen hänellä ei ollut minkäälaisia rinta tai päävaurioita,jalka kylläkin sai paljon nokkinsa. lisäksi hän väittää että rekka osui hänen autoonsa nokkakolarissa,mutta kuvista päätellen rekka vaan pyyhkäsi vasenta kylkeä.ja vaikka Piper väittää että se oli ambulanssin väki joka sano että hän oli kuollut paikanpäällä niin ei se niin mennyt,väitteen teki pariskunta joka näki onnettomuuden ja he eivät edes menneet mittaamaan pulssia.

        Kuten kuvasta huomaatte niin hänellä ei ole mitään siteitä rinnassaan eikä päässänsä ja tämä kuiva on otettu onnettomuuden seuraavana päivänä.
        http://www.donpiperministries.com/media/wreck/10-24-2006-35.jpg

        Tässä sitä vasenta jalkaa korjaillaan,vieläkään ei päässä eikä rinnassa ole mitään vaurioita.

        Auto on melko ehjä vielä tässä kuvass vaikka Piper väitti että katto olisi murskannut hänen kallonsa ja lisäksi kuvasta huomaa että se ei ollut nokkakolari vaan kulmapyyhkäisy.

        http://www.testimoniesofheavenandhell.com/wp-content/uploads/2011/02/Don-Piper-90-Minutes-in-Heaven-Testimony-video.jpg

        Hihhuleiden valheilla on lyhyet valheet.mutta Piper tienasi kirjallansa kyllä hyvät rahat,


      • satan kirjoitti:

        Naurettava tarina!!

        On January 18, 1989, Baptist minister Don Piper was on his way home from a conference in Texas when an 18-wheel truck struck his Ford Escort while crossing a bridge. Piper states that he was crushed by the roof of his car, the steering wheel impaled his chest, and the dashboard collapsed on both of his legs. When paramedics arrived, they could find no sign of life in Piper and covered him with a tarp as a fellow pastor prayed over him while waiting for the medical examiner to arrive.[1] According to Piper, he went straight to Heaven and experienced things he describes as amazing and beautiful, including meeting family members such as his great grandmother and joining a Heavenly Choir that proceeded into the Gates of Heaven. Piper, an ordained minister since 1985, says the experiences recounted in his book dramatically changed his life. He has since appeared on numerous television and radio programs, writes a weekly newspaper column and leads conferences and retreats in the United States and abroad.

        Hän muun muassa väittää että ohjaustanko lävisti hänen rintansa mutta kuvista päätellen hänellä ei ollut minkäälaisia rinta tai päävaurioita,jalka kylläkin sai paljon nokkinsa. lisäksi hän väittää että rekka osui hänen autoonsa nokkakolarissa,mutta kuvista päätellen rekka vaan pyyhkäsi vasenta kylkeä.ja vaikka Piper väittää että se oli ambulanssin väki joka sano että hän oli kuollut paikanpäällä niin ei se niin mennyt,väitteen teki pariskunta joka näki onnettomuuden ja he eivät edes menneet mittaamaan pulssia.

        Kuten kuvasta huomaatte niin hänellä ei ole mitään siteitä rinnassaan eikä päässänsä ja tämä kuiva on otettu onnettomuuden seuraavana päivänä.
        http://www.donpiperministries.com/media/wreck/10-24-2006-35.jpg

        Tässä sitä vasenta jalkaa korjaillaan,vieläkään ei päässä eikä rinnassa ole mitään vaurioita.

        Auto on melko ehjä vielä tässä kuvass vaikka Piper väitti että katto olisi murskannut hänen kallonsa ja lisäksi kuvasta huomaa että se ei ollut nokkakolari vaan kulmapyyhkäisy.

        http://www.testimoniesofheavenandhell.com/wp-content/uploads/2011/02/Don-Piper-90-Minutes-in-Heaven-Testimony-video.jpg

        Hihhuleiden valheilla on lyhyet valheet.mutta Piper tienasi kirjallansa kyllä hyvät rahat,

        Jalkakorjaus kuva jäi välistä.

        http://shairabadillo.files.wordpress.com/2012/07/ht_don_piper_jef_110802_wg.jpg


      • muistanko?
        satan kirjoitti:

        Naurettava tarina!!

        On January 18, 1989, Baptist minister Don Piper was on his way home from a conference in Texas when an 18-wheel truck struck his Ford Escort while crossing a bridge. Piper states that he was crushed by the roof of his car, the steering wheel impaled his chest, and the dashboard collapsed on both of his legs. When paramedics arrived, they could find no sign of life in Piper and covered him with a tarp as a fellow pastor prayed over him while waiting for the medical examiner to arrive.[1] According to Piper, he went straight to Heaven and experienced things he describes as amazing and beautiful, including meeting family members such as his great grandmother and joining a Heavenly Choir that proceeded into the Gates of Heaven. Piper, an ordained minister since 1985, says the experiences recounted in his book dramatically changed his life. He has since appeared on numerous television and radio programs, writes a weekly newspaper column and leads conferences and retreats in the United States and abroad.

        Hän muun muassa väittää että ohjaustanko lävisti hänen rintansa mutta kuvista päätellen hänellä ei ollut minkäälaisia rinta tai päävaurioita,jalka kylläkin sai paljon nokkinsa. lisäksi hän väittää että rekka osui hänen autoonsa nokkakolarissa,mutta kuvista päätellen rekka vaan pyyhkäsi vasenta kylkeä.ja vaikka Piper väittää että se oli ambulanssin väki joka sano että hän oli kuollut paikanpäällä niin ei se niin mennyt,väitteen teki pariskunta joka näki onnettomuuden ja he eivät edes menneet mittaamaan pulssia.

        Kuten kuvasta huomaatte niin hänellä ei ole mitään siteitä rinnassaan eikä päässänsä ja tämä kuiva on otettu onnettomuuden seuraavana päivänä.
        http://www.donpiperministries.com/media/wreck/10-24-2006-35.jpg

        Tässä sitä vasenta jalkaa korjaillaan,vieläkään ei päässä eikä rinnassa ole mitään vaurioita.

        Auto on melko ehjä vielä tässä kuvass vaikka Piper väitti että katto olisi murskannut hänen kallonsa ja lisäksi kuvasta huomaa että se ei ollut nokkakolari vaan kulmapyyhkäisy.

        http://www.testimoniesofheavenandhell.com/wp-content/uploads/2011/02/Don-Piper-90-Minutes-in-Heaven-Testimony-video.jpg

        Hihhuleiden valheilla on lyhyet valheet.mutta Piper tienasi kirjallansa kyllä hyvät rahat,

        Lukiessani kirjan joskus yli vuosi sitten minulle tuli käsitys, että pään ja sisäelimien vammat paranivat rukouksen aikana. Muistanko väärin?


      • ...
        muistanko? kirjoitti:

        Lukiessani kirjan joskus yli vuosi sitten minulle tuli käsitys, että pään ja sisäelimien vammat paranivat rukouksen aikana. Muistanko väärin?

        Mielestäni outo kohta teksissä oli se että Piper väitti että ambulanssi väki olisi peittänyt hänen ruumiinsa pienellä retkeilyteltalla.

        Kyllähän varmaan ambulanssin varustukseen kuuluu kunnollinen peitto/peite ja miksi ei ruumispussiakin.

        ?!?!?!?!?


    • 23werdfc

      Mitäkö mieltä? Kaksi vaihtoehtoa: Fundamentalistihöyrypää tai fundamentalistihöyrypää, joka on hoksannut helpon rahantekokeinon.

    • Log_

      On se jännä juttu, että näitä ruumiista irtaantumis helvetti/taivasvierailu kokemuksia kokevat vain sellaiset henkilöt, jotka ovat jo ennen kokemustaan pehmittäneet päänsä fundamentaalilla uskolla. Mistäköhän se johtuu?

      • eksytystä

        Näin sitä ihmistä johdatellaan harhaoppiin mukaan maailmanlaajuisesti, se on yksi median tarkoitus, eksytystä, mutta ei se vielä sieltä parhaimmasta päästä ole.


      • Log_
        eksytystä kirjoitti:

        Näin sitä ihmistä johdatellaan harhaoppiin mukaan maailmanlaajuisesti, se on yksi median tarkoitus, eksytystä, mutta ei se vielä sieltä parhaimmasta päästä ole.

        Eikös kaikki uskonnollinen oppi ole harhaoppia, koska kaikki uskonnot perustuvat harhaan eli luuloon jonkin jumalan olemassaolosta.


    • Täysin luonnollinen ja 0% jumalinen kokemus.

      Kun ihmisen tajunnan taso on tietyllä asteella, niin aivot luovat elämyksiä joita kutsumme arkikielessä uniksi.

    • Saapasnahkatornista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe