apua mikä fb-ryhmä

..............

10

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöllö83

      pelle :D kato esim ne dokumentit niin on aika kaukana josta wanna-anoreksiasta. Kuka perkele haluais sairastaa ton tyyppistä sairautta?

    • pöllö83

      ps. mee sanoon ennemmin suoraan sille "anorektikolle" ku huutaan tänne koko suomelle, jos noin päätä vaivaa :D p.s tee sää sellanen ryhmä et "apua, mun pitää puuttuu muiden elämään kun omaa ei oo"

    • myötähäpeä

      Mistähän sä tiedät onko ne muut "anorektikoita" tai käyneet läpi syömishäiriön. Ryhmän perustaja vaan ylläpitää keskustelua siellä. Et ite yhtään tällä hetkellä vaikuta "wannarektikolta" koko Suomen silmissä, kun piti tällänen täysin aiheeton keskustelu tänne aloittaa.

    • 0174926840

      Voi että mä sanon! Tunnetko kenties tämän ryhmän kuvissa esiintyneen henkilön? Mikäli vastaus on ei, mikä olet häntä tuomitsemaan? Oletko aivan varma ettei hän vaikka ole parantuva anorektikko?
      Suomessa en ole törmännyt yhteenkään aivan sairaalloisen/kuolemaisillaan olevaan anorektikkoon - meilläkun suomessa satutaan ottamaan vakavasti terveydenhuollon kannalta tällaiset asiat, ja niihin puututaan yleensä ajoissa. Ei, en kiistä myöskään etteikö sellaisia ole. Mutta epäilen suuresti, ettei tällaiset aloitukset ja tuomitseminen ole hyvä asia. Anorektikot kun sattuvat olemaan arkoja asian myöntämisen suhteen, ja eivät ole sinut itsensä kanssa sairauden vuoksi.

      Jos kys. Ryhmän aloittaja lukee tämän; tsemppiä! Olet rohkea ja fiksu ihminen! Älä noteeraa näiden ihmisten negatiivista kirjoittelua. Paranemisia!!! Kirjoituksesi varmasti auttavat sinua jaksamaan, ja muista: samalla autat myös muita, ja autat myös omalla tavallasi anoreksian ehkäisemisen edistämiseksi, kun kerrot itsestäsi ja sairaudestasi avoimesti.

    • ekax

      mä oon toi eka tyyppi ja tulin pyytää anteeks........ mä olin vitunmoises kännissä kun kirjotin ton en tiiä miks purin mun vitutusta just tähän. :( oon tosi pahoilani.

      • 1209471

        Joo. Siedät ollakkin. Ei ole mukavaa tämmöinen :( hienoa että voit myöntää virheesi.


    • Oma "ennätys" bmi 11

      "Suomessa en ole törmännyt yhteenkään aivan sairaalloisen/kuolemaisillaan olevaan anorektikkoon - meilläkun suomessa satutaan ottamaan vakavasti terveydenhuollon kannalta tällaiset asiat, ja niihin puututaan yleensä ajoissa."

      siis älypää;missä tynnyrissä oikein lymyilet!?
      Vai otetaan vakavasti ja puututaan ajoissa!??
      Käy lukemassa Sylin keskustelupalstaa missä OIKEASTI sairaat käy keskustelua!
      Totuus on tarua ihmeellisempi, sanotaan, ja niin H...VETIN RUMA!!

    • tynnyrissä

      "Suomessa en ole törmännyt yhteenkään aivan sairaalloisen/kuolemaisillaan olevaan anorektikkoon - meilläkun suomessa satutaan ottamaan vakavasti terveydenhuollon kannalta tällaiset asiat, ja niihin puututaan yleensä ajoissa."

      tynnyrissä selkeesti! :( eräs suomalainen bloggaaja kävi bmi:ssä 10. kymmenen. lisäksi tunsin 2 ihmistä ja tiesin yhden, jotka kuolivat anoreksiaan/sh:hon. 17- ja 25-vuotiaat ja nelikymppinen. SUOMESSA.

      • 47103482926191

        Minäkö tynnyrissä? Huomaatteko kenties viestikentässä komeilevan "EN ole törmännyt", "ei, en kiellä etteikö sellaisia olisi" ja "yleensä puututaan ajoissa".
        Joku muu on nyt kyllä tynnyrissä elänyt kuin minä, kun ei yksiselitteistä käsitettä ymmärrä tulkita oikein. :D

        Tämä suomi24 keskustelu palsta vaan alenee kokoajan laatutasoltaan, ihmisistä puhumuttakaan.


      • seinäkello1
        47103482926191 kirjoitti:

        Minäkö tynnyrissä? Huomaatteko kenties viestikentässä komeilevan "EN ole törmännyt", "ei, en kiellä etteikö sellaisia olisi" ja "yleensä puututaan ajoissa".
        Joku muu on nyt kyllä tynnyrissä elänyt kuin minä, kun ei yksiselitteistä käsitettä ymmärrä tulkita oikein. :D

        Tämä suomi24 keskustelu palsta vaan alenee kokoajan laatutasoltaan, ihmisistä puhumuttakaan.

        tällä palstalla kirjoittavat ovat useimmat sekaisin kuin seinäkellot, vakavasti mieleltään sairaita. tekstit sen mukaisia. palstaa valvotaan mielestäni huonosti. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe