Lääke hiusten lähtöön

En ole seurannut tätä palstaa. Onko TOIMIVAA lääkettä hiusten lähtöön? Minulta ohenee hiukset eteentä ja päältä. Olen 56 v. mies. Entä voiko hiuksia saada lisää muulla kuin siirrolla?

12

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No gefina-niminen lääke on kaikkein paras ja toimivin lääke hiustenlähdön estämiseksi, joten suosittelen ehdottomasti tätä kyseistä lääkettä, jos hiustenlähtö sua ahdistaa.

      • laekare

        Avodart (dutasteridi) taitaa olla kuitenkin se paras lääke, Gefina (finasteridi) tulee hyvänä kakkosena.


    • Molemmathan on tarkoitettu eturauhasvaivoihin!? Kysyin hiustenlähdöstä.

      • Katso annostusta

        pienemmillä anoksilla vaikuttavat hiustenlähtöön, suuremmilla pienentävät eturauhasta.


    • Helppo ratkaisu

      Sinun iässäsi ei ole enää haittaa vaikka hiukset lähteekin. Niin lähtee monella muullakin, jopa nuorempana. Jos "rovastinpanta" takaraivolla häiritsee, aja kaljuksi. Mutta älä missään nimessä ala kasvattamaa kauheaa takatukkaa tai ponnaria.

    • Gefinaa

      Se kallis Propecia on tarkoitettu vain hiustenlähtöön, mutta on samaa finasteridia kuin halpa Gefina.

      • kilkkenblaadi

        Totta. Molempien avulla miestissit takuuvarmasti, mutta kumpikaan ei hiuksia kasvata.


      • cockless
        kilkkenblaadi kirjoitti:

        Totta. Molempien avulla miestissit takuuvarmasti, mutta kumpikaan ei hiuksia kasvata.

        Minusta on outoa että finasterin käytöstä tulevat sivuvaikutukset on selvästi ilmoitettu liian lieviksi. Itse käyttänyt 5mg/vk eli jaan tabletin 6 osaan. HIuksenlähtöön vaikutus pieni, otsalta hiusraja pakenee kokoajan ja päälaella tuo pieni vaikutus tuntuu olevan. Ja haittavaikutukset te sivua lukeneet tiedättekin, vaikka tuo käyttö melko pientä. Pitäs kieltää toi finasteridi hiustenlähtöä ajatellen.


      • munaton-mies
        cockless kirjoitti:

        Minusta on outoa että finasterin käytöstä tulevat sivuvaikutukset on selvästi ilmoitettu liian lieviksi. Itse käyttänyt 5mg/vk eli jaan tabletin 6 osaan. HIuksenlähtöön vaikutus pieni, otsalta hiusraja pakenee kokoajan ja päälaella tuo pieni vaikutus tuntuu olevan. Ja haittavaikutukset te sivua lukeneet tiedättekin, vaikka tuo käyttö melko pientä. Pitäs kieltää toi finasteridi hiustenlähtöä ajatellen.

        Toivottavasti kielletäänkin piakkoin.
        Sen verran on elämiä pilannut tuo saatanan myrkky!


      • ...joo
        munaton-mies kirjoitti:

        Toivottavasti kielletäänkin piakkoin.
        Sen verran on elämiä pilannut tuo saatanan myrkky!

        Onko teitä yksi tai kaksi päätautiin sairastunutta palstalla, minä ja moni muu ollaan tyytyväisiä, ei kai me muuten sitä käytettäisi.


      • Päätä itse
        cockless kirjoitti:

        Minusta on outoa että finasterin käytöstä tulevat sivuvaikutukset on selvästi ilmoitettu liian lieviksi. Itse käyttänyt 5mg/vk eli jaan tabletin 6 osaan. HIuksenlähtöön vaikutus pieni, otsalta hiusraja pakenee kokoajan ja päälaella tuo pieni vaikutus tuntuu olevan. Ja haittavaikutukset te sivua lukeneet tiedättekin, vaikka tuo käyttö melko pientä. Pitäs kieltää toi finasteridi hiustenlähtöä ajatellen.

        Miksi kieltää? Finasteridihän on tarkoitettu eturauhasen liikakasvun hoitoon ja siihen se on tehokas. Jokaisessa lääkepakkauksessa on ohjepaperi jossa on kerrottu sivuvaikutukset ja niiden esiintymistiheys. Sieltähän ne voi lukea ja jos siitä huolimatta käyttää lääkettä, pitää varautua siihen että juuri itselle osuu ne sivuvaikutukset.


    • ainakin olis

      www.nanogen.fi

      itsellä toiminut

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe