En ole seurannut tätä palstaa. Onko TOIMIVAA lääkettä hiusten lähtöön? Minulta ohenee hiukset eteentä ja päältä. Olen 56 v. mies. Entä voiko hiuksia saada lisää muulla kuin siirrolla?
Lääke hiusten lähtöön
12
499
Vastaukset
No gefina-niminen lääke on kaikkein paras ja toimivin lääke hiustenlähdön estämiseksi, joten suosittelen ehdottomasti tätä kyseistä lääkettä, jos hiustenlähtö sua ahdistaa.
- laekare
Avodart (dutasteridi) taitaa olla kuitenkin se paras lääke, Gefina (finasteridi) tulee hyvänä kakkosena.
Molemmathan on tarkoitettu eturauhasvaivoihin!? Kysyin hiustenlähdöstä.
- Katso annostusta
pienemmillä anoksilla vaikuttavat hiustenlähtöön, suuremmilla pienentävät eturauhasta.
- Helppo ratkaisu
Sinun iässäsi ei ole enää haittaa vaikka hiukset lähteekin. Niin lähtee monella muullakin, jopa nuorempana. Jos "rovastinpanta" takaraivolla häiritsee, aja kaljuksi. Mutta älä missään nimessä ala kasvattamaa kauheaa takatukkaa tai ponnaria.
- Gefinaa
Se kallis Propecia on tarkoitettu vain hiustenlähtöön, mutta on samaa finasteridia kuin halpa Gefina.
- kilkkenblaadi
Totta. Molempien avulla miestissit takuuvarmasti, mutta kumpikaan ei hiuksia kasvata.
- cockless
kilkkenblaadi kirjoitti:
Totta. Molempien avulla miestissit takuuvarmasti, mutta kumpikaan ei hiuksia kasvata.
Minusta on outoa että finasterin käytöstä tulevat sivuvaikutukset on selvästi ilmoitettu liian lieviksi. Itse käyttänyt 5mg/vk eli jaan tabletin 6 osaan. HIuksenlähtöön vaikutus pieni, otsalta hiusraja pakenee kokoajan ja päälaella tuo pieni vaikutus tuntuu olevan. Ja haittavaikutukset te sivua lukeneet tiedättekin, vaikka tuo käyttö melko pientä. Pitäs kieltää toi finasteridi hiustenlähtöä ajatellen.
- munaton-mies
cockless kirjoitti:
Minusta on outoa että finasterin käytöstä tulevat sivuvaikutukset on selvästi ilmoitettu liian lieviksi. Itse käyttänyt 5mg/vk eli jaan tabletin 6 osaan. HIuksenlähtöön vaikutus pieni, otsalta hiusraja pakenee kokoajan ja päälaella tuo pieni vaikutus tuntuu olevan. Ja haittavaikutukset te sivua lukeneet tiedättekin, vaikka tuo käyttö melko pientä. Pitäs kieltää toi finasteridi hiustenlähtöä ajatellen.
Toivottavasti kielletäänkin piakkoin.
Sen verran on elämiä pilannut tuo saatanan myrkky! - ...joo
munaton-mies kirjoitti:
Toivottavasti kielletäänkin piakkoin.
Sen verran on elämiä pilannut tuo saatanan myrkky!Onko teitä yksi tai kaksi päätautiin sairastunutta palstalla, minä ja moni muu ollaan tyytyväisiä, ei kai me muuten sitä käytettäisi.
- Päätä itse
cockless kirjoitti:
Miksi kieltää? Finasteridihän on tarkoitettu eturauhasen liikakasvun hoitoon ja siihen se on tehokas. Jokaisessa lääkepakkauksessa on ohjepaperi jossa on kerrottu sivuvaikutukset ja niiden esiintymistiheys. Sieltähän ne voi lukea ja jos siitä huolimatta käyttää lääkettä, pitää varautua siihen että juuri itselle osuu ne sivuvaikutukset.
- ainakin olis
www.nanogen.fi
itsellä toiminut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974