Ammattikysely!

Skorppari

Utelias Skorppari nainen haluaa tietää ammatteja ja kiinnostuksen kohteita saman tähtimerkin omaavilta henkilöiltä. Kertokaa mikä teitä kiinnostaa ja miksi!

60

15929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      musta tulee isona ehkä nuoriso-ohjaaja ja sit mä oon kiinnostunut korunteosta...mikäs ite oot?
      (en tiedä miksi kiinnostaa...paitsi et tuun toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja oon kiinnostunut nuoria koskettavista asioista yms..)

      • girlie_85

        mie olen kiinnostunu lapsista myös, keraamikasta, astrologiasta, mystiikasta, taruista, myyteistä, ennustuksista, horoskoopeista, povauksesta, koruista, maalauksesta, väreistä, meikeistä, laittautumisesta, miehistä,naisista,uskomuksista, taikomisesta,seksistä,skorppareista, rahasta, vaatteista, eri vuosiluvuista,rakkaudesta, lumosta, keijuista, enkeleistä, piruista, jumalasta jne...


      • minä
        girlie_85 kirjoitti:

        mie olen kiinnostunu lapsista myös, keraamikasta, astrologiasta, mystiikasta, taruista, myyteistä, ennustuksista, horoskoopeista, povauksesta, koruista, maalauksesta, väreistä, meikeistä, laittautumisesta, miehistä,naisista,uskomuksista, taikomisesta,seksistä,skorppareista, rahasta, vaatteista, eri vuosiluvuista,rakkaudesta, lumosta, keijuista, enkeleistä, piruista, jumalasta jne...

        hei!! mä kans!! =)


      • girlie_85
        minä kirjoitti:

        hei!! mä kans!! =)

        mahtavaa


    • SkorpioFemale

      Sairaanhoitaja olen koulutukseltani- ja kiinnostaa tuo psykologia- ja tai psykiatria Jatkan opintoja jossakin vaiheessa .. Ihmiset yleensakin kiinnostaa ja erilaisuus, ja sairaudet ja niiden voittaminen. Ihmistenparissa oleminen ....

      • Pipsa-81

        Minä olen koulutukseltani sairaanhoitaja ja suunnannut psykiatriaan. Eli olen töissä psykitrisella osastolla. En ole koskaan ennen haaveillut Sh:n työstä eli tämä ei todellakaan kutsumusammattini, mutta toisaalta olen alannut viihtymään tämän työn parissa yhä vain enemmän.


    • Skorppari

      Mie opiskelen tällä hetkellä toista vuotta liiketalouden koulutusohjelmassa ammattikorkeassa. Aion suuntautua taloushallintoon.

      Mie oon lukenut että skorpparit on sellaisia, että niille maistuu vähän kaikki. Mitä tahansa ne tekevät, niin he ovat siihen tyytyväisiä ja pitävät työstään. Minä olen vähän sellainen, mutta en sano, että olisin aina ollut.

      Olen myös halunnut joskun lukemaan psykologiaa yliopistoon, mutten ihan päässyt sinne ekalla haulla - jäi pienestä kiinni. Sitten mä halusin kuitenkin jotakin opiskelemaan ja valitsin tämän koulun jonne oli huomattavasti helpompi päästä. Mitä pidemmälle opiskelen sitä enemmän se alkaa tuntua siltä, että se on se minun juttuni.

      Mullakin oli se, että pitää päästä ihmisläheiselle alalle, sairaanhoitajaksi tai psykologiksi, mutta se ei nyt vielä ole ottanut toteutuakseen. Olen alkanut panostamaan omaan itsenäiseen elämään ja elämään parisuhteessa. Siinä voi samalla lailla toteuttaa näitä pyrkimyksiä ja hyödyntää ihmistuntemustaitoja - saa olla ihmisten kanssa joka tapauksessa.

      Tärkeintä minulle on tällä hetkellä se, että tulevaisuudessa saisi jonkin hyväpalkkaisen työn hyvältä paikalta, sillä raha se viime käsdessä ratkaisee, millainen on elämänlaatu. Voin sanoa, että minä olen elänyt hyvin kurjissa, vaatimattomissa ja köyhissä oloissa ja nyt kun olen saanut hyvän tilapäistyön, jossa olen jo 1,5 vuotta ollut on tuonut elämääni paljon uusia ulottuvuuksia. Elämä on paljon helpompaa kuin jos pitäisi aina jäädä jostakin paitsi ja tinkiä kaikesta. Rahalla saa elämään paljon kaikkea. Mutta ei tietenkään ihan kaikkea!

      Mulla on myös semmoinen käsitys skorppareista, että he mitä useammin ovat juuri psykologin, lääkärin tai muun vastaavan virassa. En tiedä mistä lie tuo johtunee, mutta niin olen lukenut.

      Kommentteja! :) Hauskaa syksyä kaikille!

      • Sinner

        Joo, psykologia on mulla myös sellanen joka on aina kiinnostanut. Ehkä sitäkin jossain vaiheessa elämää..? Nyt toimin "psykologina" lähipiirille.


    • Skorpionityttö

      Haluan aikuisena kirjailijaksi ja sen lisäksi historianopettajaksi.

      • Inkeri-sco

        Siis mainostoimistotöissä olen ja muuten kiinnostaa helmityöt, kirjoittaminen, koirat, taide yleensä,lukeminen(psykologiaa käsittelevät & romaanit) ja astrologia tietty. Paljolti minussa on kuitenkin venuksen vaikutusta, kun olen nouseva härkä ja venus on vaa'assa...


      • helmityöt
        Inkeri-sco kirjoitti:

        Siis mainostoimistotöissä olen ja muuten kiinnostaa helmityöt, kirjoittaminen, koirat, taide yleensä,lukeminen(psykologiaa käsittelevät & romaanit) ja astrologia tietty. Paljolti minussa on kuitenkin venuksen vaikutusta, kun olen nouseva härkä ja venus on vaa'assa...

        Anteeksi hömöyteni, mutta mitä ovat helmityöt? Ovatko ne samantyyppisiä kuin mosaiikkijutut?


      • Inkeri-Sco
        helmityöt kirjoitti:

        Anteeksi hömöyteni, mutta mitä ovat helmityöt? Ovatko ne samantyyppisiä kuin mosaiikkijutut?

        Helmillä voi tehdä kaikenlaista, riippuu miten isoja tai pieniä helmiä käyttää. Minä olen tehnyt esim.helmivyön kudontatyönä, hieman niin kuin matonkutomista, paitsi että käytetään pieniä helmiä. Intiaanit tekivät tällaisia ennen muinoin(varmaan vieläkin). Netistä löytyy mm. bead weaving, bead crafts, bead belts ym. hakusanoilla. Toki voi tehdä myös pujottelutyönä eri hahmoja(metallilangan avulla) tai kaulanauhoja, mitä vaan mielikuvitus saa aikaan!


    • Sinner

      Itseäni kovasti taiteelliset opinnot kiinnostaa. Elikkäs kuvataide ja tämmönen musiikki. Grafiikka..

      • miekimieki

        Taide kiinnostaa, voisinkin opiskella seuraavaksi graafiseksi suunnittelijaksi. :)


    • .................

      Tunnen monta skorpparia joten voin kertoa heidän ammattinsa =)

      Siivooja
      Rakennusmies
      Baarimikko
      Yrittäjä
      Metsuri
      Mikrotukihenkilö

    • Itsekin skorpparinainen

      Joku sanoi, että mitä tahansa työtä skorpparinainen ryhtyy tekemään, hän tekee sen intohimoisesti. Samalla intohimolla hän elää muutenkin elämäänsä. Skorpionille sopivia ammatteja ovat sosiaali- ja terveysalan, opetus/ohjausalan ammatit, kaupallinen ala ja yleensäkin työ, jossa saa olla ihmisten kanssa tekemisissä ja mielellään auttavana/antavana osapuolena. Skorpioninaiset ovat tehopakkauksia, iloisia ja rehellisiä työntekijöitä. He etenevät urallaan ja monilla riittää energiaa tehdä kahta työtä, koska myös raha kiinnostaa skorpparia.

    • Kaisa

      .... Tarjoilija/baarimikko..
      Asiakaspalvelu on mun hommaani.

    • ystävä

      Yksi läheinen on:

      Yrittäjä, piirtää vaatemalleja ja muuta
      On hyvin taiteellinen

      Mielestäni hän sopisi hyvin sairanhoitajaksi

    • suvi

      Niin, en tiedä mikä on tyypillistä skorpparille, mutta itse olen ekaksi kouluttaútunut artesaaniksi, siis taiteellisuutta löytyy ja käsillä näpertämistä. Sitten teknikoksi, siis järjestelmällisyyttä samoin viimeinen insinööri. Itekseni en töitä halua tehdä, siis tarvitsen ihmisiä ympärilleni ja kun kaikki tuo koulutus omataan, niin työni on tällä hetkellä tuotantopäällikkö

    • Eli pidän tekniikasta yleensäkin.
      Autot, moottoriurheilu, maanpuolustus, tietokoneet, erotiikka harrastuksina toisaalla ja arjessa työ, missä voi olla suorassa vuorovaikutussuhteessa asiakkaisiin on yhdistelmä, mikä antaa potkua päivään.

    • petri

      mitä kuuluu

    • smr

      no mä olen lähihoitajaksi valmistunut, mielenterveys- ja päihdepuolelta, mutta olen lähteny jatkamaan kyllä opiskelujani mutta hieman erialalle, tällä hetkellä opiskelen teatteria- näyttelemistä.mutta mulla on niin paljon muitakin ammattihaaveita..esim poliisinakin voisi joskus olla..:)

    • Skorpparinainen

      Olen opiskellut kaksi ammattia ihan mielenkiinnosta. Graafikon työ on erittäin luovaa ja mielenkiintoista, tosin aika raskasta ja stressaavaa:)

      Nuoriso-ohjaajana työskentelin tukiasuntolassa ohjaajana, suunnittelin kaikenlaista vapaa-ajan aktiviteettia kuntoutuville nuorille. Oli myös mielenkiintoista.

    • kokkiskorppari

      Mä oon ammatiltani ravintolakokki ja se mua on aina kiinostanutkin....töissä ja mennä pää kolmantena jalkana eikä varmaa tuottais kenellekään skorpparille minkäänlaista ongelmaa :]

    • asiakaspalvelija

      en ole koskaan voinut kuvitella mitään muuta työtä kuin asiakaspalvelu työtä, jonka takia olen hotellivirkailija-tarjoilija. haluan olla ihmisten kanssa tekemisissä, en missään toimistossa paperi kasan takana.

    • jii

      Olen suorittanut liiketalouden korkeakoulututkinnon. Minua kiinnostaisi psykologin ammatti, mutta en jaksa keskittyä tarpeeksi tämän opiskeluun. Tällä hetkellä olen töissä psykiatrian tulosalueella.

    • Nelli

      Itse olen suorittanut autoasentajan- ja varaosamyyjätutkinnon. Koko ikäni tehnyt eri myyntityötä kuusenmyynnistä, kaupankassalle. Autoala kuitenkin vain yksinkertaisesti sopii tälle neidille, saa olla tekemisissä tosi erillaisten ihmisten kanssa ja miesten kanssa työ on mukavaa, ei o turhia vainoamisia ja juoruiluja. Huumoria työ kuitenkin vaatii...!

    • Mies ja rakennus

      Olen ollut jo noin 10 vuotta kirvesmies ammatiltani

    • tj_jaana

      Itse olen ollut aikoinaan neljällä eri leirillä leirivalvojana. Sittemmin menin kesätöihin Carrolssille, mutta hampurilaisten paistaminen ei ollut meikäläisen hommaa.

      Sitten alkoi kaupan ala. Ensin toimin taloustavaramyyjänä. Sitten minulle opetettiin kaupankassan hommat, mutta ne ei ollut minua varten. Minulla pitää olla sellainen homma, että minä näen, että se etenee ja pystyn kehittymään ja ylenemään. Se että istun kaupankassalla, tekemässä sitä yhtä ja samaa hommaa ja kysyä koko ajan "pankki vai visa" ei ole minua varten. Sen jälkeen minut siirrettiin mainokseen, jossa viihdyin todella hyvin, mutta tuli pomon kanssa erimielisyyksiä tuntien kanssa. Samalla hankin itselleni kaupan alan merkonomin tutkinnon. Siispä olen kirjanpitäjä koulutukseltani. Irtisanouduttuani edellisestä jatkoin toisessa paikassa edelleenkin asiakaspalvelussa. Samalla perustin oman yrityksen.

      Oma yritys on minun mielestäni paras ratkaisu minunlaiselle ihmiselle. Olen huomannut, että kaikki eivät ymmärrä skorpionin intohimoa tehdä töitä ja antaa työllensä kaikkensa. Siitä voi hyvinkin syntyä väärinymmärryksiä. Omassa yrityksessä saan tehdä niin paljon tehtäviä kuin haluan juuri niillä ehdoilla kuin haluan ja kieltämättä pomon kanssa ei ole ollut väärinymmärryksiä ylitöiden tekemisestä =)

      Itse pidän ihmisten kanssa olemisesta, askartelusta, suunnittelusta, eläimistä (aika ajoin enemmän kuin ihmisistä) ja ruuan laitosta. Omien häiden suunnittelu on aivan mahtavaa, koska pääsen näyttämään kynteni budjetin hallinnassa, kilpailuttamisessa, askartelussa, kattamisessa, kokonaisuuden hallinnassa ja kaikessa muussa luovassa. Aivan mahtava juttu!

    • parapsygologiaa?

      Onx UFO havaitoja?

      • Ari-84

        En tiedä. Pienenä ehkä 8vee luulin näkeväni jotain, mutta johtunee varmaan liiallisesta xfilesin katsomisesta. Siihenpä ne x katsomiset sitten jäivätkin käski äippä... Olen aina ollut hyvä käsitöissä. Sitä sitten ammatti..


    • lefa 041165

      moi!
      olen hoitoalalla ja viihdyn nuorten ja lasten kanssa ja olen tyytyväinen että valitsin lastenpäivähoitajaksi ja olen toiminut luokan avustajaná ja tehnyt työtä päiväkodeissa ja olen viihtynyt työpaikkoilla ja täytin just 40 vuotta ja asun yksin vuokraamani kaksiossa ja sieltä puuttuu kyllä emäntä , mutta kyllä varmaan minä vielä voi löytää joku sopiva ; rehellinen ja hyväsydäminen neito.Terv:Lefa.

    • likka

      minä haluaisin poliisiksi taikka joksikin sellaiseksi jossa voi auttaa muita. Harrastan myös paljon itsepuolustuslajeja, niitä olisi kiva opettaa, mutta niistä ei saa kummoista palkaa. vai saako?

    • sanna

      Moi mä oon horos koopiltani Skorppiooni!Mikä sä oot horskoopiltasi?Mä oon tyttö ottsä tyttö vai poika?Voisitko vastata tähän viestiin??

    • -e-

      Elikkäs rättipuolella ja valmistuksessa. Ja suomeksi sama.:) Olen vaatetus- ja neulealan artesaani. Suuntautuminen ja kiinnostus teatteri-ja elokuvapuvustukseen tai yleensäkki esiintyjille tykkään tehä asuja. Muita kiinnostuksen kohteita on kaikki muukin käsillä näpertely ja ihmiset ja astrologia ja lukeminen ja liikkuminen ja kaikki mahollinen... Miulla menee vähän kausissa nuo kiinnostuksen aiheet, kun ei kerkeä syventyä koko ajan kaikkiin..:D Elikkäs 'otan tiiviskursseja' asioista. Sitten teen taas jotain muuta ja taas samaa kuin aiemmin..

    • johan.gronroos

      hei! muo kiinostaa vaan yks juttu et miten mies skorppari saa nais skorpparin tai jotain

    • vaapioni

      Perhepäivähoitaja olen koulutukseltani mutta työssä puualalla tällä hetkellä. Tuskin jatkan hoitajana, tämä puuala on enemmän minua

    • bruuster

      Trpeeksi säpinää minun luonteelle ja saan toteuttaa itseäni omalla persoonallisella tavalla, minulla on alaisia eli olen johtavassa asemassa, saan flirttailla ja käyttää erootista ja arvoituksellista luonnettani hyväksi taistellessani mies valtaisella alalla
      tsepppiä kaikille

    • Valmistuin juuri lähihoitajaksi, suuntautumisena mielenterveys- ja päihdetyö, ja sain myös heti prikulleen alani töitä..! =)

    • pekkism65

      Moiks ! Olen Aromaterapeutti ja Luomu-puutarhuri.. ja olen myös kouluttautunut Koneautomatio insinöörix..

      Hmm.. skorpparille on paras kuin on tunteenomaisesti rakastaa mitä tekee työkseen.. EI mitään väli muotoja..

    • Anatoli83

      putkimies olen ammatiltani ja muilla hommissaa mutta yritystä miettinyt vakavissaan

      joskus rivitalon saneeraus työmaalla pikkupoika tuli meiltä kysymään että onko se totta kun hän on kuullut sellaisen jutun että putkimies kaiken ties....

      • :))

        Minulle kertynyt kaksi ammattia: Kokki ja eläintenhoitaja. Joista jälkimmäinen se oikeasti omalta tuntuva.


    • Skorppari "mies"

      Opiskelen lähihöitajaksi, josta erikoistun tod.näk. Ensihoitoon.. Ja tällä hetkellä itseasiassa, olen töissä röntgen osastolla.

      • anne.maria

        Olen kanssa sairaanhoitaja ja suunnannut psykiatriaan. Olen aatellut jatkaa opintoja jossain vaiheessa. psykologia ja akuutti hoitotyö kiinnostaa. Luonne tuppaa olemaan vähän sellanen, että töissä pitää aina tapahtua jotain ja paljon. Työkaverit on jo tottuneet, että osasto on joko täynnä hulluja tai sit joku kuolee kun oon vuorossa.


    • skorppariiiiiiii

      itse oon lähihoitaja ( päihde ja mielenterveys) haaveena sosionomin tai psykiatrin ammattitutkinto. :)
      muuten kiinnostaa musiikki, laulamista tullu harrastettua yli kymmenen vuotta, samoin kuin pianon soittoa ja novellien kirjoittamista.

    • Skorp./N

      Kielet & Kirjallisuus
      Muita kiinnostuksen kohteita:
      Politiikka
      Psykologia
      Historia

    • skorppioni89

      Noh, tutkinto mikä on alla on keramiikka-artesani ja tutkinto mitä nyt opiskelen on graaffinen ala. Kiinostuksen kohteet menevät luonnonsuojeluun ja eläintenoikeuksiin/hyvinvointiin ja mystiikka ja paranormaalin piiriin kuuluva ylipäätään. Horoskooppeihin alan uskoa koko ajan enemmän ja enemmän koska olen törmännyt hyvin moneen skorppioniin jonka kanssa kiinostuksen kohteet ovat samat ja joiden kanssa olen melkein samantien löytänyt samalle aaltopituudelle. Ja tietty kaikki taiteilu eli maalaus, piirtäminen ja muu luova toiminta on yksi kiinostuksen kohteeni.

      Noh, sanotaan suoraan nyt että se mitä skorppionista kuvataan niin se osuu 80% minuun. Eli siinä.

    • FemmeScorpion

      suuri tarve olla tekemisissä ihmisten kanssa. Minulla on sama, mikä monella täällä; haluaisin opiskella psykologiaa, mutta ei jaksa paneutua opiskeluun. Tällä hetkellä opiskelen liiketaloutta, mutta en koe sen oikein olevan "juttuni". Olen kuulemma taiteellinen, minulla on hyvä tyylisilmä ja olen kiinnostunut vaatteista. Minua onkin kehotettu suuntaamaan vaatealalle, mutta jotenkin se kilpailu alalla ahdistaa. Ja vaikka vaatteista ja muotiin liittyvistä asioista pidänkin, ammattina jonkinlainen "tärkeämpi" auttaminen olisi enemmän lähellä sydäntäni. Toisaalta vaatteet ja tyyliasiat ovat harrastuksiani, ja olen kuullut, että näin moni skorpioni on löytänyt oman työnsä - harrastustensa kanssa. Olen siis painiskellut vuosia motivaation löytämisen kanssa, ja haluaisin kovasti löytää sen oman juttuni, johon voisin skorpionin intohimolla panostaa työelämässä.
      Minulle on sanottu, että voisin olla:
      Sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja
      Vaatesuunnittelija
      Sisäänostaja vaatekaupassa tai -osastolla
      Personal shopper
      Malli

      Tuostakin voi ehkä päätellä, etten sisintäni hirveästi paljasta, vaan monet katsoo ulkokuorta...

      • Hiirikuningatar

        mm.
        historia
        psykologia
        eläimet (!!!)
        baletti
        taiteet
        koti

        Viihdyn yksikseni erittäin hyvin, mutta töissä olen hoitoalalla mielenterveys/päihdepuolella ja pärjään sielläkin tosi hyvin! Tulevaisuudessa haluaisin tehdä enemmän töitä myös eläinsuojelun/vapaaehtoistyön parissa, mutta lapsi/perhe ym.kuviot ei vaan ole mua varten. Olen nyt vaan tällanen oman tien kulkija ja onnellinen sellainen :)


    • Mp-hoitaja

      Lähihoitaja, suuntautunut mielenterveys- ja päihdetyöhön. Elokuussa aloitan saiaanhoitajaopinnot ja suuntaudun psykiatrian puolelle. Jokin tässä alassa vain kiehtoo :)

    • JK

      EI KIINOSTA

    • tuuliviiri

      Sairaanhoitaja, psykiatrinen sellainen.Asioita jotka kiinnostavat:seksi, uskonnot,teatteri,kirjoittaminen, sisustaminen, somistaminen, värit jne.

    • Skorpion.mies

      Olen ammatiltani lähihoitaja, olen kokeillut monia ammatteja kartanpiirtäjästä sähköasentajaan mutta mikään ei tuntunut "omalta". Nykyisessä työssäni viihdyn ja pidän siitä. Työ ihmisten parissa kiinnostaa.

    • -öouheig

      Minua kiinnostaa eläimet, en jaksa katsella ihmisiä päivästä toiseen, vaikka ulospäin suuntautunut ihminen olenkin. Eläinten seurassa viihdyn paremmin.

      • ja lihavia

        Ihan älytön keskustelu. Edelliselle viestille pisteet! Kaikki mitä kerroit viestissä eli et paljon mitään, kertoo että olet fiksu. Kaikki skorpionit, jotka olen tavannut on kauheita. Mulla on käsitys, että ne on yleisestikin tunnettu "hörhökoopin" perusteella hankalina, kamalina ja vastenmielisimpänä merkkinä. Ei tietysti jokainen heistä ole ed.mainittua, mutta kaikki naispuoliset ketkä tunnen itse on ihan kpäitä paskahousuja.


    • Hups, kun kävi likel

      olen juristi, siis hyvin ihmisläheisessä ammatissa
      teen myös paljon käsitöitä

      mutta:
      juristeissa taitaa olla ihan yhtä paljon muita horoskooppimerkkejä
      ja
      erittäin monet suomalaiset tekevät käsitöitä/harrastavat jotakin kädentaitoja vaativaa

    • 30-skorppari

      Piti tulla palomies kun kysyttiin peruskoulun päättyessä, tai laskuvarjohyppääjä.. heh. Tuli sitten aluksi siivooja, sitten työtön, sitten metallialalle ja nytten psykologisen astrologian osaajaksi hyvää vauhtia tulossa.

    • skorppari86sdf

      Insinööri. Ja olen myös hyvä kädentaidoissa niinkuin aika moni täällä kai oli. Mut ei tuo ammatti nyt vakuuta että sen takia valitsin koska olen skorpioni. Varmaan aika kaikile aloille jakautuu, sitten vaan eri alueet on vahvemmat/luontaisemmat ym. Minä en hirveästi välitä lapsista.

    • Skorpparitytsy

      Olen lääkäri ja olen kiinnostunut lapsista, yliluonnollisista asioista, historiasta, astrologiasta, kielistä ja hoitamisesta. Heh, toisinkuin monet muut skorpparit täällä, olen itse kömpelöistä kömpelöin kädentaidoissa (peruskoulun päättötodistuksessa molemmat käsityöt 6, köksä 7.. Kuvis ainoastaan 9.)

    • tähtitaivas

      Talousalalla. Pienenä olin sellainen tähtiin tuijottaja. Psykologia, mielenterveys, hengellisyys, parapsykologia, käsillä parantaminen, runous, kirjallisuus ... siinä mielenkiinnon kohteita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe