törkeetä Hanna!

sini

Hanna oli ollut keikalla mun kotipaikkakunnallani (ei merkitystä missä) ja yleisöä oli ollut aika vähän verrattuna kyseiseen paikkaan yleensä. Tunnelma ei arvatenkaan ollut niin huipussaan kuin voisi olla.. No eräs tuttavani oli istunut pöydässä, jonka välittömään läheisyyteen Hanna oli tullut keikan jälkeen ja tuttava oli kuullut, kuinka Hanna oli sanonut suurin piirtein näin: "onpas tämä paikka perseestä, no tietääpähän ettei tarvi tulla toista kertaa." Eipä nosta pisteitä ainakaan minun silmissäni. Voisi pitää suuta vähän pienemmällä..

29

6704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senki torvelo

      kukaan usko sua.hanna menee keikan jälkeen aina suoraan keikkabussiin eikä jää mihkään pöytiin norkoileen.

      • apinanPer*e

        Ei nii..siis todellakaan kukaan ei voi uskoa sitä.Mä oon kuule lukenu niin paljon seiskaa et tiiän et se lähtee aina helikopteril sen poliisiarmeijan kans sen pumpulilinnaan nukkumaan sen prinssin kanssa.Syö kaurapuuroa!


    • Satan666

      toi menestys nousta hattuun kun ei kestä sitä, et keikkapaikoilla ei ole aina paljon väkee.
      Koko idols ja popstars touhu on siinä mielessä typerää ettei niissä artistien tarvii nähdä vaivaa menestyksen eteen ja sit valitetaan ettei yleisöö ole.
      Pakarinen on vaan levy-yhtiön sätkynukke ei mitään muuta.

    • minä

      Sinun tapaisesi pienet tarinaniskijät pitäisi saada pakkohoitoon kertomaan terapeutti-sedälle kuinka ne äänet siellä päässä ahdistaa. Pelottava ajatus, että sinä ja kaltaisesi kuljette tuolla vapaalla jalalla.

      • nii varmaan ei hanna niin sanois eikä sille jää yleensä aikaa sitku se on jakanu nimmarin niin lähtee keikkabussilla kotia kohti


    • Isto

      Nämä "tutuilta kuullut" tarinat kyllä tiedetään ;)

      • Black pearl

        voi se tietty olla niinkin, että se sun tuttus keksi koko homman päästään vaan sua kiusatakseen :)


    • Sabriina-teininoita

      HÖPÖTÄT OMIASI!MINÄ PIDÄN HANNASTA JA SINÄ ET JA HALUAT ETTÄ MUUTKAAN EI PIDÄ SIITÄ!ÄLÄ RÄMMI ITSESÄÄLISSÄ!

      • apinanPer*e

        Miks se nyt ei olis voinu tehdä niin??(no koska Hanna on niin sulonen ja ihana ettei se vois ikinä tehdä mitään sellasta..!Totta v*tussa se voi tehdä ja tekee niin jos siltä tuntuu!Pitäskö sen vetää päivät läpeensä suu messingillä ja hyppiä tasajalkaa ilosta kun keikalla on yks ihminen?=? Samanlainen tallaaja sekin nyt vaan sattuu olemaan ku me muutkin(tiedoksi teille kirkuvat teinit)ja....katsotaanpas nyt sitten miten Hannanne pärjäilee uusien V*tun popstarssien ja idolssien tultua taas kohta voimiinsa.Kirkuvia kommenteja odotellen!Ylä-ikäraja on sit 14V koska muuten saattaa jo tulla ihan asiallistakin tekstiä!


    • juu-u

      Milläköhän keikalla tämä on mahtanut tapahtua? Olen ollut lähes jokaisella keikalla, enkä muista että missään olisi ollut "vähän" porukkaa. Ja sen tiedän lähes varmasti, ettei Hanna tule keikan jälkeen ravintolan puolelle ja ei varmasti sanoisi tuolla tavoin. Joten nämä jutut voi jättää omaan arvoonsa. Ja voihan olla, että kyseessä on joku toinen Hanna...

      • Kuten juu-u, tuttu varmastikin mulle :)

        Keikat on kierretty tämän kesän ja myös viime kesän aikana. Hanna ei ole tietääkseni koskaan jäänyt keikkapaikkansa baariin keikan jälkeen. Takahuone on tietysti eri asia.

        Ja se, että keikalla olisi ollut vähän ihmisiä kiinnostaa myös mua, että mikä keikka on ollut kyseessä, kun on ollut niin pahuksen ahdasta joka puolella Suomea.

        Mutta mitä me näistä, keikoille vaan nauttimaan loistavasta live-esiintyjästä. Siinä ei paljon tulevat Popstarsit ja Idolsit vaikuta. Hanna on erittäin valmis artisti eikä tuota Popstars taakkaa pidä hänelle tunkea, Idols oli aivan eri tasoinen kilpailu, josta tuli todella mainioita artisteja. Erilaisia ja osaavia kuten Sonja Nurmela, josta tulemme vielä kuulemaan kunhan saa koulunsa käytyä pois.

        Ja muistakaa Hanna on rock!


      • masie
        Sorry kirjoitti:

        Kuten juu-u, tuttu varmastikin mulle :)

        Keikat on kierretty tämän kesän ja myös viime kesän aikana. Hanna ei ole tietääkseni koskaan jäänyt keikkapaikkansa baariin keikan jälkeen. Takahuone on tietysti eri asia.

        Ja se, että keikalla olisi ollut vähän ihmisiä kiinnostaa myös mua, että mikä keikka on ollut kyseessä, kun on ollut niin pahuksen ahdasta joka puolella Suomea.

        Mutta mitä me näistä, keikoille vaan nauttimaan loistavasta live-esiintyjästä. Siinä ei paljon tulevat Popstarsit ja Idolsit vaikuta. Hanna on erittäin valmis artisti eikä tuota Popstars taakkaa pidä hänelle tunkea, Idols oli aivan eri tasoinen kilpailu, josta tuli todella mainioita artisteja. Erilaisia ja osaavia kuten Sonja Nurmela, josta tulemme vielä kuulemaan kunhan saa koulunsa käytyä pois.

        Ja muistakaa Hanna on rock!

        Ollaan varmaan kiidetty samoilla keikoilla ;)! Mutta asiahan on juuri niinkuin kirjoitit. Hanna on Rock! Eikä mikään "poppari pimu". Hanna ei ole mikään "tyttö" esim: Gimmelin "tytöt"! Eikö jotkut ole vieläkään tajunneet, että vaikka Hannalla toki on nuoriakin faneja ( aika vähän), niin pääasiassa hänen keikat ovat k-18 ja siitä ylöspäin keikkoja kuten Tavastia. Tällaiset jutut, että ei popstarseista tai Idolsseista voi tulla osaavaa lahjakasta artistia joutaa romukoppaan.
        Asko Kallonen on mies joka on mm HIM.n, Anssi Kelan takana tietää kyllä mitä tekee eikä turhaan Hannan keikoilla kierrä mukana. ( todennäköisesti Hannan tukena sekä opastajana ,neuvonantajana) En usko, että hän turhaan omaa aikaansa tuhlaisi artistiin joka olisi täysin lahjaton.


    • Teräsbetoni

      Jos paikka on perseestä niin sitten on, mitä sitä kaunistelemaan. Hannakin nykyään kaiketi budjaa täällä stadissa, joten en ihmettele jos kaikenmaailman pystyynkuolleet tuppukylät ja niissä esiintyminen kolmelle jyväjemmarille ottaa päähän.

      Propsit Hannalle siitä että sanoi niinkuin asiat on, olis vaan prkl pitänyt huutaa se siihen mikkiin niin että olis koko kylänväki kuullut! Njäh njäh!

      • Sorry

        Teräsbetonille kiitos nauruista :) Mutta en kyllä usko Hanna moista sanoneen vaikka mitä merkitystä sillä oikeasti olisi vaikka olisi sanonut.

        Oikeasti ei tuolla maaseutukeikoilla ole koskaan ollut vähän porukkaa. Tosin viestissä sanottiin, että vähemmän kuin normaalisti siinä paikassa ja siitä mä en voi sanoa mitään, kun en ole noilla keikkapaikoilla yleensä käynyt kuin sen yhden kerran juuri Hannan keikalla.

        masielle.. ei Asko kierrä Hannan keikoilla. On tainnut olla Idoleita ja tähtiä -keikalla, Lappeenrannassa ja Tavastialla. Ehkä myös jollain muulla, mutta ei levy-yhtiön heeboilla ole aikaa kiertää yhden artistin mukana, yleensä käyvät nämä Stadin keikat katsomassa ja tietysti aluksi olivat enemmän mukana.


      • masie
        Sorry kirjoitti:

        Teräsbetonille kiitos nauruista :) Mutta en kyllä usko Hanna moista sanoneen vaikka mitä merkitystä sillä oikeasti olisi vaikka olisi sanonut.

        Oikeasti ei tuolla maaseutukeikoilla ole koskaan ollut vähän porukkaa. Tosin viestissä sanottiin, että vähemmän kuin normaalisti siinä paikassa ja siitä mä en voi sanoa mitään, kun en ole noilla keikkapaikoilla yleensä käynyt kuin sen yhden kerran juuri Hannan keikalla.

        masielle.. ei Asko kierrä Hannan keikoilla. On tainnut olla Idoleita ja tähtiä -keikalla, Lappeenrannassa ja Tavastialla. Ehkä myös jollain muulla, mutta ei levy-yhtiön heeboilla ole aikaa kiertää yhden artistin mukana, yleensä käyvät nämä Stadin keikat katsomassa ja tietysti aluksi olivat enemmän mukana.

        en tietenkään tarkoittanut, että hän oikein kiertämällä kiertäisi Hannan mukana. Ei tietenkään hänellä ole aikaa pelkästään yhteen artistiin. Mutta kuitenkin väitän, että hänestä on ollut Hannan uran alkutaipaleella runsaasti apua Hannalle.
        Eikös hän myös tuottanut WIBM.n


    • Daniela.-92

      Hanna menee kyllä keikan jälkeen bussiiin!ei mihinkään pöytiin istumaan!HANKI ELÄMÄ!
      HaNnA RuLaA

      • sä sen noin varmasti voit tietää? En nyt viitsi kommentoida tapausta, koska en ole käynyt yhdelläkään Hannan keikalla(enkä mene), mutta kaikkea voi aina sattua.
        Joten jos olet aivan varma ettei tota ole koskaan tapahtunut niin perustele vastauksesi.


      • Daniela_92
        Satan__666 kirjoitti:

        sä sen noin varmasti voit tietää? En nyt viitsi kommentoida tapausta, koska en ole käynyt yhdelläkään Hannan keikalla(enkä mene), mutta kaikkea voi aina sattua.
        Joten jos olet aivan varma ettei tota ole koskaan tapahtunut niin perustele vastauksesi.

        no hanna ei ikinä jää baariin!uskokaa jo!se menee heti bussiin tai jonnekkin...toi on päästä keksittyä paskaa..


      • Daniela_92 kirjoitti:

        no hanna ei ikinä jää baariin!uskokaa jo!se menee heti bussiin tai jonnekkin...toi on päästä keksittyä paskaa..

        MISTÄ SÄ SEN VOIT VARMASTI TIETÄÄ? Tuskin säkään olet ihan kaikilla hannan keikoilla ollu.


      • Daniela_92
        Satan__666 kirjoitti:

        MISTÄ SÄ SEN VOIT VARMASTI TIETÄÄ? Tuskin säkään olet ihan kaikilla hannan keikoilla ollu.

        No olen ollut sen kaikilla keikoilla!


      • Black pearl
        Daniela_92 kirjoitti:

        no hanna ei ikinä jää baariin!uskokaa jo!se menee heti bussiin tai jonnekkin...toi on päästä keksittyä paskaa..

        ootte te kyllä kummallisia... en senonu sitä haukkumiseks vaikka te sen haukkuna kuitenkin otatte!


    • somebody

      Kyllähän Hannallakin on tietysti omat huonot päivänsä mutta ei se nyt kuitenkaan pidä paikkansa että hän olisi keikan jälkeen mennyt sinne baarin puolelle aukomaan päätään.

    • sini

      No kylläpä sai tämä mun KUULEMANI (ei siis oma tieto) juttu Hannasta lapsoset raivoamaan. Ei mulla itsellä todellakaan ole mitään Hanna Pakarista vastaan. Mut se on ihan totta et meidän kaupungissa yleensäkin esiintyjät tulee halutessaan yleisön joukkoon istumaan eikä porukka ahdistele/pyytele nimmareita koko aikaa. Ja en usko et kukaan ois keksiny tuollasta kommenttia Hannalta. Mut mitä sitten jos Hanna onkin sanonu noin??!! Ihminenhän sekin on ja saahan sitäkin ottaa päähän jos keikka oli tylsä verrattuna johonkin Hesan keikkaa tai vastaavaan. Kunhan kokeilin et mitä tällanen juoru saa aikaan "fanipalstalla". Nooh onpa tääkin nähty et enpä enempää sekaannu teidän "Hanna-maniaan" :)

      • No mitäs

        ihmeellistä tässä keskustelussa nyt sitten oli?


      • Hannan roudari

        Voisit vielä sanoa mistä paikasta oli kyse.Tietääkseni Hanna on mennyt aina keikan jälkeen suoraan keikkabussiin ja nukkumaan.


      • Hannan roudari kirjoitti:

        Voisit vielä sanoa mistä paikasta oli kyse.Tietääkseni Hanna on mennyt aina keikan jälkeen suoraan keikkabussiin ja nukkumaan.

        Mun mielestä olisi myös kiva kuulla mistä keikasta on kyse, kun on noi keikat melkein kaikki tullut myös itse kierrettyä.

        Ja ihan sama vaikka olisi sanonut noin, jos sellaiset fiilikset oli keikan jälkeen niin näin oli.. mutta mikä paikkakunta :D

        Älä pidä uteliasta jännityksessä ;)


      • rotta
        Hannan roudari kirjoitti:

        Voisit vielä sanoa mistä paikasta oli kyse.Tietääkseni Hanna on mennyt aina keikan jälkeen suoraan keikkabussiin ja nukkumaan.

        Eiku mun mielest se menee heti keikan jälkeen sateenkaari vaunullaan sen pilvilinnaan laulelemaan itse ison jiin kanssa sulosäveliä!


    • kelta

      mä en usko oikeen et hanna tollast menis sanoo. en haluu vaikuttaa liian sinisilmäselt mut kuuntele ittees ja mieti kannattaaks aina uskoo mitä muut sanoo???? toi ei oo totta!!!

    • sofia

      no moi musta tuntuu että hanna on sanonu sen vaan six koska sitä on ottanu päähän se et se ei oo voinu esiintyä kunnolla tää on mun peri aate mut muista vaan mun sä saat olla ihan eri mieltä en rupee väittään vastaan. "kaikilla on omat mielipiteensä"!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe