unilin marjatta

hukassa*

onko kellään kokemusta hänestä ja häne taidoistaan....

42

2850

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • X3X2

      Minäkin kaipaisin kokemuksia. Soitin hälle viikko sitten. Oli ainakin lämmin ja empaattinen.

    • niah

      Soitin hänelle äskettäin. Lämmin ihminen , osasi ainakin tulkita minua ja nykyhetkeä todella hyvin. Kaipaan myös kokemuksia .Ei ole ollut kovin kauvan linjoilla. On todella vaikeeta päästä läpi, niin luulisi että joillakin olisi jotain kokemuksia..

    • Soitellut

      Minuakin kiinnostaisi kuulla. Olen hänelle soittanut ja mielestäni sai hyvin kiinni tilanteesta. Ajat eivät ole toistaiseksi osuneet. Toivottavasti se mitä lopulta näki kuitenkin toteutuisi.

      Onko teillä puhelut olleet pitkiä? Minun mielestä aika pitkä, mutta kokoajan kuitenkin keskittyi asiaan.

    • olen ymmärtänyt

      minä olen ymmärtänyt, että olisi tehnyt tätä työtä jo aika pitkään vaikkakaan tuolla Unililla ei ole ollut kovin kauan.

      Vaikea on saada kiinni. En osaa vielä sanoa miten toteutui, soitosta sen verran vähän aikaa. Sen hetken tilanteesta sai kiinni hyvin.

      • Kello raksuttaa

        iHan liian kallis!! Ja se odottaminen ja vedättäminen, se maksaa huh......

        On parempiakin.


    • Ennustajat

      Siellä LInda ja Iiris ovat aivan mahtavia, näkivät selvästi lapsistani ja heidän tulevaisuudestaan ym noin 10 v. sitten.

    • Ennustajat

      Vielä sanoisin Sinikasta että häneltä tulee aina totuudenmukaiset ja realistiset selitykset, ei koskaan sano sanaakaan enempää kuin pitää, ei koskaan jäänyt myöskään epäselvyyttä siitä mistä hän puhui.

      Ainoa näkijä joka ei luvannut pilvilinnoja, mutta totuus on aina parasta kuulla jotta uskaltaa itse muuttaa elämäänsä parempaan päin.

    • kerran soittanut

      soitin ja sai elämästäni hyvin kiinni....näki tämän juttuni hyvin ihmissuhteisiin ja juhannuksen tienoilla pitäs tapahtua sitten jotain mutta palaan sit kertomaan pitikö ajat paikkansa....

      • kerransoittanut

        No nyt voin todeta kun vuosi 2015 on lopuillaan että ei tapahtunut mitä Marjatta on sanonut näihin ihmissuhteisiin. Sai kyllä tilanteesta hyvin kiinni mutta loppu olikin jotain muuta.......


    • huolestunutwee

      minulle ei ainakaan osunut sinnepäinkään ja mitkä hinnat.. ihan puutaheinää!

    • mulle1

      Mulle on tiennyt hyvin...

    • varsinainen2

      Hän osaa olla mielenkiintoinen ja kuulostaa ensin jopa aidosti välittävältä, kunnes kilahtaa. Sanomisia ei saa kyseenalaistaa. Ei välitä, mitä aiheuttaa keksityillä jutuillaan. Monen vuoden aikana ei ole mitään todellista toteutunut. Aina selitys kaikelle mm. kun ihmiset tekee muita ratkaisuja, että tilanteet muuttuukin jne. Jos erehdyt utelemaan liikoja tai epäilemään, niin turpaan tulee. Piti oppia kantapään kautta, että en varmasti enää ikinä antaudu näiden vietäväksi. Mikä on varmaa, niin lopulta on pahemmassa umpikujassa ja pää sekaisin kaiken pyörityksen ja toteutumattomien unelmalupausten jäljiltä. Siinä näkee, että mikä on homman tarkoitus, eikä sillä ole mitään tekemistä auttamisen tai näkemisen kanssa.

    • uskomatontamuttatotta

      Juu älä vahingossakaan kyseenalaista mitä sanotaan, kokemusta on tosin ei Marjatasta mutta parista muusta. Silmille tulevat jos erehdyt epäilemään näkemisiä. Kokemusta on ja täytyy kyllä sanoa ettei näkemiset toteutuneet, kuten epäilinkin!

    • uskomatontamuttatotta

      Tosin kyllä sen verran Unilin Marjatasta kokemusta, että kertoi minulle aika oudon ihmissuhdekuvion, jota ihmettelin jo kysyessäni eikä ole toteutunut kumpikaan tuleva tapaaminen kahden eri miehen kanssa joista kertoi.....

    • varsinainen2

      Mulla oli ihan sama juttu. Ja kymmenen muutakin oli kaikki niin rakastuneita...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • Entäpäsitten

      Entä unilin muut näkijät ? Onko kellään kokemusta eevistä ? Anjasta ?
      Olen näille soittanut mutta en oikein vakuuttunut...

    • kokemusta10

      Olen varmaan läpikäynyt 30 muutakin ennustajaa tai muuta näiltä yleisiltä sivuilta löytyvää höyrypäätä, joista ei voi sanoa kenenkään osuneen tulevasta ja nyt ottaa päähän, paljonko rahaa meni ja tuli huijatuksi kaikella tavalla. Ihan yhtä hyvällä syyllä voi epäillä Unilin tai minkä tahansa firman muitakin työntekijöitä. Voi olla, että jossain on joku, jolla on aito lahja, mutta ei mahda täältä julkisesti löytyä. Ei kannata maksaa etsiessään mahdotonta vastausta.

    • uskomatontamuttatotta

      Juu samat on kokemukset, viimeisen puolentoista vuoden aikana soittanut varmasti aika monta puhelua monelle näkijälle. Ei ole yksikään luvattu asia tullut vastaan. Tulossa oli rahaa, miestä vaikka mitä. Olen edelleen pa ja ei ole yhtään miestä näkynyt ei uutta eikä vanhaa, ei vaaleaa ei tummaa eikä kyllä ristiveristäkään. Eli tulevaisuus on edelleen hämärän peitossa kokonaan ja lompakko tyhjä. Mitä kummallisempia vastauksia olen saanut jos olen ihmetellyt ettei ole näkemiset toteutuneet. Olisinkohan tullut huijatuksi.....?

    • SenNäkööSitte

      Pari kertaa oon marjatalle soittanut ja hän oli hyvin vakuuttava. Ei jaaritellut turhia niinkuin moni muu. Lämmin ja mukava nainen :) Hienoja asioita olisi tulossa mutta odottavalla kannalla kuitenkin oon, aika näyttää kuinka käy.

      • kokemusta10

        Lue aikaisemmat kirjoitukset. On tosi hyvät tarinanlahjat. Mutta älä jää liikaa odottamaan, ettet jätä elämättä odottaen. Tulee jossain vaiheessa todennäköisesti pahempi henkinen olo odotuksen tuskasta, kun huomaat, että näistä tarinankertojien antamista mielikuvista on pakko luopua, huomaat olleesi narutettavana eikä jäljelle todellakaan jää mitään. Jokaisellehan täällä on povattu rakkautta, mikä ei ole toteutunut. Näillä tarinankertojilla on taitava ominaisuus tehdä soittajasta "pienempi ihminen", jolle vaan sanellaan, miten he tietävät kaiken. Heikompihermoista on erittäin helppo vedättää ja pitää koukussa.


    • uskomatontamuttatotta

      No kävipä tässä juuri ilmi, että noin viikko sitten annettu viimeinenkin näkeminen oli aivan pielessä. Oli kyse ihmissuhteesta ja näköjään ei edes sinnepäinkään tämäkään tarina ollut. Joten nyt on kyllä viimeisinkin usko näihin asioihin mennyt. Kaikki soitot 0700 numeroihin ovat kyllä aivan turhia ainakin omalla kohdallani . Ei edes pientä osumaa asioissa. Oli sitten kuinka kehuttu näkijä tahansa . Kyseinen asia ei voi toteutua myöhemmin koska piti jo olla toteutunut ja näköjään asia aivan päinvastoin.

    • uskomatontamuttatotta

      Ja samalla tässä kumoutui Marjatankin minulle aikanaan kertoma tarina lopullisesti. Joten ei tosiaan kannata luottaa että toteutuvat.

      • kokemusta10

        Mulle kanssa selvisi nyt, että monen vuoden aikana hehkuttamansa tarina erään ihmisen tulemista on oikeasti lopullisesti ohi ja mahdotonta. Kaikki kymmenen miestä olivat minuun vuosien aikana lätkässä, mutta se 11:s josta ei hehkuttanut mitään tällaista, oli ainut joka tuli ja välittää. Että aika koominen juttu:)


      • Anonyymi
        kokemusta10 kirjoitti:

        Mulle kanssa selvisi nyt, että monen vuoden aikana hehkuttamansa tarina erään ihmisen tulemista on oikeasti lopullisesti ohi ja mahdotonta. Kaikki kymmenen miestä olivat minuun vuosien aikana lätkässä, mutta se 11:s josta ei hehkuttanut mitään tällaista, oli ainut joka tuli ja välittää. Että aika koominen juttu:)

        Kannattaako kaikkea uskoo. Miksi et mennyt oikealle näkijälle?


    • SenNäkööSitte

      No enhän mä ny sokeesti luota noihin, mulla on elämäkin ja lapsia jotka vie aikansa.. Parempi on henkilökohtaisesti käydä selvännäkijällä, tulee halvemmaksi :) luottotulkitsijakin on joka ei oo ennustaja mutta antaa hyviä neuvoja ja kuuntelee :)

    • Anonyymi

      Minä soitin kaksi vuotta sitten. Äänitin puhelun. Kuuntelin sen eilen siivotessani.
      Ei mitään ole tapahtunut, tosin en kyllä tiedä katsoiko hän edes minulle mitään.
      Järjesttömästi vaan puhuu, niin ettei saa suunvuoroa, kuin paperista posmittaisi jotakin kaikille sopivaa tekstiä.
      Eli ei kyllä vakuuttanut yhtään. Ja näin jälkikäteen kun kuuntelin tuli olo, että
      miksi olen tuollaista peetä edes kuunnellut - varmaan 15 minuuttia.
      En suosittele todellakaan, tämän oman kokemuksen perusteella.

      Huijaa ihmisiä sillä, että puhuu - et kerkeä mitään kysymymään - tosin se tarina on niin yleisluontoista, että ei siitä ole kysyttävää saati mitään yhtymäkohtaa omaan elämään.

      • Anonyymi

        Mä en voi kun ihmetellä. Miks ihmeessä joku soittaa johonki Unileille ja Marjatoille ja Anjoille??? Onko tosiaan niin paljon ylimäärästä rahaa. Meinaan että kun ihan oikeitakin selvännäkijöitä on.


    • Anonyymi

      Näyttääpi nämä Unilin työntekijät nyt olevan kovan arvostelun kohteena. Koittakaa kestää. Pahatsilmät on taas valloillaan

      • Anonyymi

        Älä hupata ne pahat silmät taitaa olla siellä toisella puolella kaikesta sonnasta mitä tännekin syytävät perusteella.


      • Anonyymi

        Painotus sanalla työntekijät. On SIELLÄ TÖISSSÄ! Mitään selvännäkijöitä...rahaa ne siellä koittaa tienata. Koittakaa nyt työntekijät kestää. Kaikki ei varmaan tiedä mitä eroo on selvänäkijöillä ja TYÖNtekijöillä, että ehkä sinnekin joku erehtyy...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1788
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1178
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      1007
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      964
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      67
      901
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe