Kun tiesin paikan, löysin kolme kukkivaa leskenlehteä.. Paikka ei ol mikää aikainen, mut esimmäiset mun näkemäni.
Vastaukset 7
- leskenlehti1
Nyt jo!!! Oliko joen rannalla?
- k lehti
Kyllä. Inksan sillasta ehkä 30 m Marinklän suuntaan yli sen tieluiskan ja ojan. Jokeen päin viettävällä penkalla. Kolme kevään keltakukkaista.
- laulurastas
joen rannalla.
- leskenlehti1
Ihanaa. Tuli ihan kesäinen olo kirjoituksestasi, kiitos!!!
- krookus1
Krookukset alkavat pikkuhiljaa nousta myös pohjoispuolella pihallamme, etelärinteessä on jo lumikellot kukassa, näin aikaisin ne eivät ole kukkineet milloinkaan. Ei taida haitata vaikka on luvattukin hieman kylmenevää.
- hapa
todella aikaisin kukkivat. Meidän pihalla vasta nyt ensimmäiset krookukset. Lumilkelloja ei vielä näy.
- Allan6
Nyt tarvisi luonto vettä niin puhkeaisi kesä alkuun. Helpottaisi varmasti myös allergikkojen oloa kun sade puhdistaisi pöllyjä pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649