Mulla siis noin ympäri vuoden vaivannut limaisuus ja tukkoisuus. Limaa valuu nieluun ja välillä on myös tukkoisuutta. Allergiatestit on otettu ja olin allerginen timoteille. Antihistamiinit eivät kuitenkaan auttaneet vaivaani. Myös mykoplasma on poissuljettu ja astma epätodennäköinen(ensi viikolla aloitan pdf-testin). Välillä myös tuntuu keuhkoissa ikävältä, ja välillä on flunssainen olo. Nämä oireet haittaavat urheiluani, ja stressaavat paljon. Osaisiko joku auttaa tai onko jollakin samanlaisia oireita?
Vastaukset 3
- hdigcud
Jätä maitotuotteet pois ja tutki kodin hometilanne.
- mullakin
Sama ongelma..
- Anteeks pyydellen
Onneksi minulla on facessa kiva ryhmä, jotka kans kärsivät tuoksuyliherkkyydestä. Se auttaa kestämään ja jaksamaan. On niin monenmoista suhtautumista meitä kohtaan. On olo et pitää pyydellä anteeks, ku joutuu poistumaan huoneesta ja henkilön läheisyydestä jolla sattuu olemaan hajuvesiä. Miedot tuoksut jotenkin menevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.381894- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei186676- 80670
- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 62606
- 35604
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48567