Hei, olen pari vuotta kuvannut ja hyvässä nosteessa oleva, luova trendi- ja ihmiskuvaaja jonka ruutuja on viime aikoina esitelty eri julkaisuissa.
Olen laajentamassa viime kesän hyvin kokemusten siivittämänä portfoliotani hääkuvaukseen ja etsin uusia asiakkaita.
Tarjoan hääkuvauspalveluitani erikoishintaan, jotta saan päivitettyä sekä rakennettua itselleni laajemman hääkuvausportfolion. Myös visuaalisesti haastavammat hääpotretit otetaan mielenkiinnolla vastaan.
Pakettitarjouksena 6 tunnin kuvaus: on-line galleria 3 kuukaudeksi, hääpotretit ja noin 300 käsiteltyä valokuvaa hintaan 390 euroa sis. alv 24 % (norm. 1150 €)
Kuvat toimitetaan dvd tai kuvapankin kautta asiakkaalle ja kuvaukset Tampere, Lempäälä, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala alueella ovat ilman matkakustannuksia. Muissa paikoissa tapahtuviin kuvauksiin lisätään matkakustannukset.
Yhteydenotot kari at clickmedia.fi
Kotisivut osoitteessa www.clickmedia.fi
Osa viikonlopuista on heinä-, elokuussa ja marraskuussa 2014 jo varattu. Vapaa-ajat voi tarvittaessa tarkistaa myös verkkosivustoni kalenterista.
Kuvaaja tarjoaa palveluitaan pirkanmaalla
clickmedia
2
87
Vastaukset
- fool-photos
paksu portfoolio, kun koko kesän kuvaukset sinne tunget. Alennuskuvia.
No hiukan sama kuin aloittaessani henkilökuvaukset. Alussa hankalaa saada keikkaa mutta portfolion kasvaessa ja tyyliin tykästyneiden kasvaessa keikkamäärät kasvaneet. Niin tai näin, asiakas päättää valinnoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399