Kaikki meni... käsittämättömän huono fiilis

Aivanrikki

Olen nuori mies ja aloitin vedonlyönnin noin vuosi sitten. Tilanne alkoi siitä että aloin pelaamaan pienillä panoksilla ihan läpällä kuten monet muut. Pienet eurot meni mutta ei harmittanut kun ei sitä tosissaan ottanut. Myöhemmin aloin niillä pienillä euroilla voittamaan satoja euroja ja innostuin harrastuksesta. Nostin panosta ja sitten aloin häviämään. Hävisin niin kauan että oma lompakko pieneni lähemmäs tonnin verran. Sitten eräänä päivänä heitin taas pienillä euroilla monta kohdetta samalle lapulle ja tuurilla voitin lähemmäs 10 000. Taas sama rutiini alkoi ja innostuin. Miettisin että en tee enää samaa virhettä, mutta sitten tein. Nostin panosta ja tällä kertaa panos oli tonnin luokkaa. Aluksi voitin ja paljon, häviöitäkin tuli mutta vähemmän. Meni n. kuukausi ja olinkin jo voitolla päälle 30 000. Miettisin että alan ymmärtämään idean, mutta päinvastoin. Mitä pidemmäksi mentiin sitä huonommaksi se meni enkä itse tiedostanut sitä. Jatkoin pelaamista, laitoin lapulle monta kohdetta ja panokset olivat aina tonnin luokkaa, voitin ja voitin. Tässä vaiheessa olin jo varmaan niin sekaisin että en tajunnut enään, en huomioinut mitään vaan ajatukset uppoutuivat vedonlyöntiin. Meni taas pari kuukautta ja voittoa kertyi jo lähemmäs 200 000. Sitten kaikki muuttui silmänräpäyksestä. Jatkoin pelaamista samalla tavalla, mutta tällä kertaa hävisin. Hävisin ja hävisin mutta en ajatellut sitä, sillä olin jo niin paljon voitolla. Häviöitä alkoi tulemaan niin paljon että pelasin vielä isommilla panoksilla. Nekin rahat meni. Kun olin vielä 100 000 voitolla, miettisin että jätän tähän, mutta ei. Tilanne vain jatkui ja pelasin ja hävisin. Aina kun hävisin niin ajattelin että lopetan nyt tähän. Se ei ikinä tapahtunut. Pelasin niin kauan kunnes olinkin jo omasta tilistäni kaikki rahat pelannut, eli voittojen lisäksi meni omatkin rahat. Nyt olen aivan rikki ja en tiedä mitä tehdä. Vedonlyönti hallitsi minua ja kaaduin. Kaikki meni, enkä voi mitenkään käsittää että näin on käynyt... Olotilani on tyhjä.

3

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makkara joka pomppii

voi voi... pieni tauko / 2kk ja uutta yritystä kehiin:)

• salolainen1

Minkä nuorena opii,sen vanhana taitaa.Pankista lainaa ja takaisin kehiin.
        Tai sitten ÄLÄ IKINÄ PELAA!!!

Olet ylittänyt rajan ,häviämisessä,MITKÄÄN JÄRJELLISET PANOSTUKSET eivät
        riitä tuomaan takaisin.Hävittyjä rahoja.

• Nou Hätä !

ISO pankkilaina ja Eurijackpottia pelaamaan, kyllä se Porvoossakin kannattaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe