En ole uskaltanut maistaa Es energy drinkkiä!!!Joten kysyn uteliaasti että onko kyseinen juoma hyvän laatuista ja maukasta?
Onko Es energy drink hyvää?
6
752
Vastaukset
- Ei kiinnosta
Miksi et ole uskaltanut maistaa -onko siinä jotain erityisen pelottavaa?
Epäilen, että maistuu siltä miltä kuullostaakin - energiajuomalta. - pohjanmaan poika
Se on aivan taivaallisen hyvää. Kannattaa alkaa juomaan.
- Tuhtienjuoes
On se hyvää mut ei se siipiä anna. Eli kumminkin pointtina on että se on kyllä ihan piristävää kuten red bull. Es energiajuoma on tosi tuhtia tavaraa.
- arttuhaavisto
Kannattaa maistaa! Älä jänistä!
- Anonyymi
Es herätti minussa aivan uusia tuntemuksia joita en olisi uskonut voivani tuntea. Sain 500 orgasmia ja psykedeelisiä visioita jumalasta sen aikana.
- Anonyymi
Ihan saatanallisen hyvää yhelle eurolle kannatta ostaa ja jos et tykkää et menetä paljoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565