rakastunut julkkikseen

rakastunut98

Onko muita jotka ovat rakastuneita julkkikseen? Olen siis 15 v ja rakastuminen tähän julkkikseen mulla on jo ollu yli vuoden. Se ei vaan mene millään ohi... oon katsonu kaikki leffat, tv-sarjat ym. missä kyseinen näyttelijä on. Ja rakastun vaan enemmän! Tekisin mitä vaan et saisin tavata hänet

26

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastunut98

      Ps. jos kiinnostaa, näyttelijä on suomalainen naisnäyttelijä

    • äidiltä

      Normaali kehitysvaihe nuorella tytöllä. Kun poikakamu löytyy, unohtuu julkimot. Mukavaa kevättä!
      P.S Ihmisten ilmoille tyttönen..

      • rakastunut98

        Kiitos mukavasta vastauksesta!


    • keski-ik. nainen

      Tuossa iässä olin äärettömän rakastunut jenkki näyttelijään, mieheen. Ihan normaalia siis. :) Nauti siitä rakkauden tunteesta, jossain vaiheessa se siirtyy poikaystävään. Niin kävi...

      • rakastunut98

        Kiitos mukavasta vastauksesta!


      • Anonyymi

        Keneen olit rakastunut?


    • Anonyymi

      Kuka on kyseinen näyttelijä?

      • Anonyymi

        Leslii Nielsen ? :|


    • Anonyymi

      voi minä jo toisen kerran nyt eriin joka ei enää olemassakaan on niin kun aave näytteliä jo siis 😁😁. kenelläkään muulla onkohan nii?

      • Anonyymi

        minulla nyt jo eriin se jo viimmeviikolla . on Pentti se 😁. viimmeeksi kehtasinkin kirjoittaa ollut Hanski 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minulla nyt jo eriin se jo viimmeviikolla . on Pentti se 😁. viimmeeksi kehtasinkin kirjoittaa ollut Hanski 😁

        nyt jo toissa viikolla oikeastaan kaimat joihin. on Heikit 😁😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt jo toissa viikolla oikeastaan kaimat joihin. on Heikit 😁😁

        nyt on vielä olemas ne keihin


    • Anonyymi

      viimeksikin aave näytteliä 😁

    • Anonyymi

      minulla nyt kans että vaan enemmän kun vaan niin söpö se näyttelijä

    • Anonyymi

      kun jo toista elokuvaa kattonut missä se näytteliä ja ohjelmaaakin

      • Anonyymi

        voi nyt niin kun haikea olo kun olisi katsomassa montaa elokuvaa missä se näyttelijä mutta ei saakaan näköjään katsottua niitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi nyt niin kun haikea olo kun olisi katsomassa montaa elokuvaa missä se näyttelijä mutta ei saakaan näköjään katsottua niitä

        mikähän auttaisi oloon? vastaisi joku 😁?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikähän auttaisi oloon? vastaisi joku 😁?

        testaan että katson vähän ohjelmaa missä se näytteliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi nyt niin kun haikea olo kun olisi katsomassa montaa elokuvaa missä se näyttelijä mutta ei saakaan näköjään katsottua niitä

        nyt jo uudenvuoden aatosta asti haamunäytteliään joka tainnut niin kun englantilainen tai amerikkalainen ollut. on kiharat hiukset ja ihan tosi söpö ja ihana. on muuten ollut saman näkönen hiuksista kun ihana kaverini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt jo uudenvuoden aatosta asti haamunäytteliään joka tainnut niin kun englantilainen tai amerikkalainen ollut. on kiharat hiukset ja ihan tosi söpö ja ihana. on muuten ollut saman näkönen hiuksista kun ihana kaverini

        mutta kummallista että olen niin. kun en tykkää yhtään ihmis pojista. mutta omista tosi rakkaista ihanista tyttö koirastani, poika koirastani ja poika kissoistani aivan tosi 🐺🐺🐈🐱💕❤️🤗🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta kummallista että olen niin. kun en tykkää yhtään ihmis pojista. mutta omista tosi rakkaista ihanista tyttö koirastani, poika koirastani ja poika kissoistani aivan tosi 🐺🐺🐈🐱💕❤️🤗🤗

        mikähän siihen auttaisi kun paljon kattonut ohjelmaa missä se näytteliä ja se näutteliä niin usein mielessä. mikähän auttaisi ettei niin usein mielessä? minä miettinyt että auttaisi ihan eri ohjelman kattominen semmosen siis mikä minulle tosi kiva koissu tai heppa ohjelma 🐺🐴😍😍. t: se sama tyttö joka kirjoittanut jo ennemminkin. missä lukee anonyymi nimen kohdas


    • Anonyymi

      Hempeily on itsepetosta.
      Saman onnen voi kokea jollain taiteen alalla. Inspiraatio nostaa pilviin eikä koskaan hylkää tai petä sinua.


      Ms X

    • Anonyymi

      Kuuluu ikävaiheeseen. Tuossa iässä tukee ja menee julkkis/kaukorakkauksia ja muitakin

    • Anonyymi

      mikähän auttaa niin kun kaverillani tytöllä myös siihen ettei sellaista mielessä mistä tässä lukee eikä 😘? kaverillani auttaa se että se yököttää että ihmiset pojasta tykkää.minulla sama juttu muttei välillä autakkaan.miten auttaisi? joku tietäisi? ei kai vaan hormonihoito auttaisi? mutta toivottavasti sittenkin pysyy semmosena kun on. mutta vaan ettei yhtään ihmispojista

      • Anonyymi

        ps minä se joka kirjoitti viimmeeksi 12.1.21 taisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ps minä se joka kirjoitti viimmeeksi 12.1.21 taisi

        12.1.22 siis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe