Onko muita jotka ovat rakastuneita julkkikseen? Olen siis 15 v ja rakastuminen tähän julkkikseen mulla on jo ollu yli vuoden. Se ei vaan mene millään ohi... oon katsonu kaikki leffat, tv-sarjat ym. missä kyseinen näyttelijä on. Ja rakastun vaan enemmän! Tekisin mitä vaan et saisin tavata hänet
rakastunut julkkikseen
26
1306
Vastaukset
- rakastunut98
Ps. jos kiinnostaa, näyttelijä on suomalainen naisnäyttelijä
- äidiltä
Normaali kehitysvaihe nuorella tytöllä. Kun poikakamu löytyy, unohtuu julkimot. Mukavaa kevättä!
P.S Ihmisten ilmoille tyttönen..- rakastunut98
Kiitos mukavasta vastauksesta!
- keski-ik. nainen
Tuossa iässä olin äärettömän rakastunut jenkki näyttelijään, mieheen. Ihan normaalia siis. :) Nauti siitä rakkauden tunteesta, jossain vaiheessa se siirtyy poikaystävään. Niin kävi...
- rakastunut98
Kiitos mukavasta vastauksesta!
- Anonyymi
Keneen olit rakastunut?
- Anonyymi
Kuka on kyseinen näyttelijä?
- Anonyymi
Leslii Nielsen ? :|
- Anonyymi
voi minä jo toisen kerran nyt eriin joka ei enää olemassakaan on niin kun aave näytteliä jo siis 😁😁. kenelläkään muulla onkohan nii?
- Anonyymi
minulla nyt jo eriin se jo viimmeviikolla . on Pentti se 😁. viimmeeksi kehtasinkin kirjoittaa ollut Hanski 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulla nyt jo eriin se jo viimmeviikolla . on Pentti se 😁. viimmeeksi kehtasinkin kirjoittaa ollut Hanski 😁
nyt jo toissa viikolla oikeastaan kaimat joihin. on Heikit 😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt jo toissa viikolla oikeastaan kaimat joihin. on Heikit 😁😁
nyt on vielä olemas ne keihin
- Anonyymi
viimeksikin aave näytteliä 😁
- Anonyymi
minulla nyt kans että vaan enemmän kun vaan niin söpö se näyttelijä
- Anonyymi
kun jo toista elokuvaa kattonut missä se näytteliä ja ohjelmaaakin
- Anonyymi
voi nyt niin kun haikea olo kun olisi katsomassa montaa elokuvaa missä se näyttelijä mutta ei saakaan näköjään katsottua niitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi nyt niin kun haikea olo kun olisi katsomassa montaa elokuvaa missä se näyttelijä mutta ei saakaan näköjään katsottua niitä
mikähän auttaisi oloon? vastaisi joku 😁?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikähän auttaisi oloon? vastaisi joku 😁?
testaan että katson vähän ohjelmaa missä se näytteliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt jo uudenvuoden aatosta asti haamunäytteliään joka tainnut niin kun englantilainen tai amerikkalainen ollut. on kiharat hiukset ja ihan tosi söpö ja ihana. on muuten ollut saman näkönen hiuksista kun ihana kaverini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt jo uudenvuoden aatosta asti haamunäytteliään joka tainnut niin kun englantilainen tai amerikkalainen ollut. on kiharat hiukset ja ihan tosi söpö ja ihana. on muuten ollut saman näkönen hiuksista kun ihana kaverini
mutta kummallista että olen niin. kun en tykkää yhtään ihmis pojista. mutta omista tosi rakkaista ihanista tyttö koirastani, poika koirastani ja poika kissoistani aivan tosi 🐺🐺🐈🐱💕❤️🤗🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kummallista että olen niin. kun en tykkää yhtään ihmis pojista. mutta omista tosi rakkaista ihanista tyttö koirastani, poika koirastani ja poika kissoistani aivan tosi 🐺🐺🐈🐱💕❤️🤗🤗
mikähän siihen auttaisi kun paljon kattonut ohjelmaa missä se näytteliä ja se näutteliä niin usein mielessä. mikähän auttaisi ettei niin usein mielessä? minä miettinyt että auttaisi ihan eri ohjelman kattominen semmosen siis mikä minulle tosi kiva koissu tai heppa ohjelma 🐺🐴😍😍. t: se sama tyttö joka kirjoittanut jo ennemminkin. missä lukee anonyymi nimen kohdas
- Anonyymi
Hempeily on itsepetosta.
Saman onnen voi kokea jollain taiteen alalla. Inspiraatio nostaa pilviin eikä koskaan hylkää tai petä sinua.
Ms X - Anonyymi
Kuuluu ikävaiheeseen. Tuossa iässä tukee ja menee julkkis/kaukorakkauksia ja muitakin
- Anonyymi
mikähän auttaa niin kun kaverillani tytöllä myös siihen ettei sellaista mielessä mistä tässä lukee eikä 😘? kaverillani auttaa se että se yököttää että ihmiset pojasta tykkää.minulla sama juttu muttei välillä autakkaan.miten auttaisi? joku tietäisi? ei kai vaan hormonihoito auttaisi? mutta toivottavasti sittenkin pysyy semmosena kun on. mutta vaan ettei yhtään ihmispojista
- Anonyymi
ps minä se joka kirjoitti viimmeeksi 12.1.21 taisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ps minä se joka kirjoitti viimmeeksi 12.1.21 taisi
12.1.22 siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039