Kyseistä palstaa moderoivat PUHTAAT KU.SIPÄÄT!
Vapaa keskustelu on täysin mahdotonta. Moderoijat raakaavat pois esim. Antti Teivaiseen kohdistuvan kritiikin HETI!
Esimerkkinä tästä la 29.3. Forssan TOTO-75-ravien 4. lähtö, jossa Antti Teivainen murtautui törkeästi loppusuoran alussa sisältä ulos hevosella Topper ja voitti lähdön. Tuomarit hyväksyivät käsittämättömästi Teivaisen hevosen juoksun.
Tätä tapausta kritisoivat kirjoitukset poistettiin välittömästi RAVIA-keskustelupalstalta.
Tämä keskustelupalsta on samaa yritystä kuin ”7 oikein” -ravivihjelehti. Mieti kannattaako ostaa sitä!
"RAVIA" -keskustelupalsta
Sananvapaus
3
263
Vastaukset
- huoh ja hoh
Ei helevetti mitä piripäitä täällä on. Juuri kun se yksi hihhuli peräreikä antimuurari lopettaa niin tämä ravipalstoilta bannattu luupää tulee täyttämään palstan tällä samalla idioottiviestillä. Kerta toisensa perään.
Jos nyt ei ole joku skitsolalabai eli sama junttiperse... - Sama hyypiö!
On ennenkin tullut itkemään tänne kun on ensin perseillyt jossakin ravipalstalla,mitä se tänne kuuluu!!??
Sitä paitsi se ohitus oli komea ja aivan sääntöjen mukainen! - .Hanna
Onko avaaja homo?
Vain homot seuraa raviurheilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232