Huhtala sai ansionsa mukaan, eikä edes sikamaisella tavalla toisin kun hän itsee toimii... Mukavaa kesälomaa Bluesille!
oikein
8
311
Vastaukset
- ulukopuolinen
Taitaa aika lailla tulla sellun höyryä päähän kun tuollaisia puhelee. Väkivaltakierteen saa poikki kun antaa kerralla kunnon rangaistuksen. Pari vuotta pelikieltoa niin seuraava mömmönsyöjä miettisi pitempään. Jos on millä miettiä...
- 5+9
Vastustajan tahallinen vahingoittaminen ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää. Ei Huhtalan omassa teossa eikä Nurmen naurettavassa kostossa. aloittajalla ei taida hissi nousta ihan ylös asti.
- 61#
Nurmen teko oli sikailua pahemmasta päästä. Etenkin kun ottaa huomioon että tämä aivokääpiö löi jo pelin aikaisemmassa vaiheessa tahallisesti Huhtalaa kyynerpäällä naamaan. Täysin luokaton ja idioottimainen keskustelun avaus.
- 19+18
En ole Lukkofani mutta monasti se menee tässä elämässä vähän niin että sitä saa mitä tilaa. Tahallinen kostaminen ei tietystikkään koskaan ole hyväksyttävää mutta mitä muutakaan sitä ennenpitkään voi odottaa saavansa osakseen jos ei löydy kunnioitusta muita kohtaan.
- rdf
Törkeen kova rangaistus, kun tuli kaksi ottelua pelikieltoa, Huhtala itse pitäisi sulkea koko sarjasta pois. Toivottavasti jää lopullisesti pelikyvyttömäksi.
- 8+20
Siinä on taas haisteltu liimaa niin et on aivot meneet. Niin mauoton ja idioottimainen kommentti.
- d42
Kukaan ei kaipaa, jos Huhtala r.i.p.
- raumallahaisee
Kuulehan liiman haistelija. Suomen maajoukkue kaipaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761737
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html196952- 45915
- 55817
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650