olen kuullut ja jopa nähnyt kun tällä tallilla hakataan hevosia ja opettajat raivoavat ihan OIKEASTI KUNNOLLA jos tekee pienenkin virheen onko teillä tälläisiä kokemuksia?
Keravan ratsastuskoulu
4
733
Vastaukset
- HUHUIHIN ÄRSYYNTYNYT!!!!
Luulenpa, että olet kuullut huhuja ja juttua meheväntääksesi lisännyt siihen sen, että olisit muka nähnyt. Itse ratsastan tällä tallilla ja meillä on hyvä tallihenki niin opettajien kuin oppilaidenkin kanssa. Tallilla järjestetään kilpailuja esim: eilen oli yhdet kilpailut joihin osallistuin ja jopa voitinkin luokkani. Tallilla on yhdet suomen parhaimmista maastoista joissa järjestetään jopa sm kisoja. Kaikki mitä viestissäsi luki oli pelkkää valetta! Toki opettajat korottava joskus hieman ääntään, mutta niin sinäkintekisit jos yrittäisit opettaa ja kukaan ei kuuntelisi
- minävain1234344
Mm taidankin tietää kuka olet >;) olet kamala! tämän takia lopetan täällä
- Huhut-,-
Totta puhut! Itsekkin myös ratsastan tällä tallilla
- Huhut-,-
Totta puhut! Itsekkin myös ratsastan tällä tallilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1042617Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1011667- 671515
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi221028- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44911Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119896Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta334814- 54813