olen kuullut ja jopa nähnyt kun tällä tallilla hakataan hevosia ja opettajat raivoavat ihan OIKEASTI KUNNOLLA jos tekee pienenkin virheen onko teillä tälläisiä kokemuksia?
Vastaukset 4
- HUHUIHIN ÄRSYYNTYNYT!!!!
Luulenpa, että olet kuullut huhuja ja juttua meheväntääksesi lisännyt siihen sen, että olisit muka nähnyt. Itse ratsastan tällä tallilla ja meillä on hyvä tallihenki niin opettajien kuin oppilaidenkin kanssa. Tallilla järjestetään kilpailuja esim: eilen oli yhdet kilpailut joihin osallistuin ja jopa voitinkin luokkani. Tallilla on yhdet suomen parhaimmista maastoista joissa järjestetään jopa sm kisoja. Kaikki mitä viestissäsi luki oli pelkkää valetta! Toki opettajat korottava joskus hieman ääntään, mutta niin sinäkintekisit jos yrittäisit opettaa ja kukaan ei kuuntelisi
- minävain1234344
Mm taidankin tietää kuka olet >;) olet kamala! tämän takia lopetan täällä
- Huhut-,-
Totta puhut! Itsekkin myös ratsastan tällä tallilla
- Huhut-,-
Totta puhut! Itsekkin myös ratsastan tällä tallilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551072
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53867Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613