En yleensä anna unien vaikuttaa muhun millään tavalla.. vaikka olis kuinka outo / pelottava tms, jätän ihmettelyt yleensä sikseen. Mutta nyt yksi näkemäni uni pyörii kokoajan mun päässä..
Unessa kaikki oli aluksi ihan ns normaalisti kunnes huomasin, että ihan yhtäkkiä mun päästä rupes valuu verta. Ei siinäkään mitään, yhtäkkiä ketään ei ollut enään minun ympärilläni (olin kaveriporukassa) vaan katosi ja samalla kroppaani ilmestyi todella oksettavan näköisiä arpia, uusia kohtia mitkä valui hullun lailla verta JA huomasin että käteeni oli viilletty oma nimeni. ..
Kaikki tämä tuli siis yhtäkkiä.. Haluaisiko joku oikeasti selittää että mitä tämä tarkoitti? :/
Tarvisin todella apua..
4
68
Vastaukset
- ballad_of_life
Ehdotuksia vain, mutta tulee mieleen, että ihan kuin näkisit itsessäsi yhtäkkiä vain haavoittuvan puolesi, vain yhden osan sinusta, etkä muuta. En tiedä tarkoittaisiko uni sitä, että sinun pitäisi käsitellä jokin vanha asia tai mielettömän vahva ikävä tunne, kun arpi/arvet voisi viitata.. Käytätkö elämänvoimaasi niin sanotusti hukkaan, etkä käytä voimavarojasi oman elämäsi tai mielihyväsi rakentamiseen? Minä jotenkin luulen, että unen oli tarkoitus herättää sinut henkisesti tutkimaan itseäsi, tunteitasi ja elämääsi. En itse usko, että uni tarkoittaisi itsessään mitään pahaa, että esim jotain tapahtuisi, mutta nyt vaan elämässä tai jossakin on jokin mikä Vaatii huomiosi.
(jos olet nainen, niin veri voi tulla uniin, kun kuukautiset tai kuukautiskivut ovat alkamassa.) - miksi?
Tulkitsisin unesi niin, että sinulla on vihamies, joka ei käytä mitään keinoja saadaksesi sinut pois pelistä.
Hän ei pysty siihen fyysisesti, mutta se uskoo omaavansa voimia, jolla saa sinut pois tasapainosta. Tunnen sellaisen ihan eri maisemissa.
Tämä nainen esiintyi mukavana naapurina, mutta halusi tuhota toisen tuntemansa naisen. Olit unessasi aluksi turvallisessa yhteisössä, kaveripiirissä.
Veren valuminen kasvoille voisi jostain ihmisestä tuntua ahdistavalta, mutta annat ymmärtää, että kokemus ei vielä tässä vaiheessa ollut pelottava.
Seuraavaksi olet yksin kokemuksiesi kanssa.
Muutut epämiellyttäväksi omien ja ajatuksiesi mukaan muidenkin silmissä.
Haavoja tulee ja vuodat verta, yksin, hylättynä.
Nimesi ilmestyy vuotavaan käsivarteesi. Kenties se kertoo kuka tämän kaiken aiheuttaa?
Vaikuttaa syyllisyyden tunteelta. Tunnet olevasi yksin kaikesta huolimatta.
Sellaista on elämä.- tulkitsijan tulkitsi
tässä huomaa tulkitsijoissa erot todella. tämä rytmimunat tulkitsee unia suoraviivaisesti, analysoimatta sen kummemmin unta eri näkökulmista. negatiivisesti. tavallaan syyllistäen unennäkijän.
ballad of life taas tulkitsee moniulotteisesti ja positiivisesti, josta jää näkijälle hyvä mieli.näinhän ei tarvitse tietenkään välttämättä olla, mutta ei se kyllä haittaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226