Avojää pusu on taidetta

Avojääpusuonkaunis

Huhtala ajoi miinaan ja Nurmi moiskautta pusun. Kyllä puhdas avojää pusu on kaunis. Lopetetaan turhat itkut, avojää pusut kuuluvat jääkiekkoon ja myös taklattavan on osattava ottaa niitä vastaan.
Näin se vaan menee kun pelaaja lähtee nhllään, avojääpommit ovat arkipäivää.
On hyvä että niitä nähdään myös kotoisessa liigassa.
Noita lisää!! Sanon minä.

12

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+4

IDIOOTTI!! Tuollainen sikailu ja vastustajan tahallinen vahingoittaminen ei kuulu jääkiekkoon. Reilut kovat taklaukset kuuluu. Mutta raukkamaiset tahalliset vahingoittamiset ei kuulu. Nurmi ansaitsee teostaan vähintään 5 ottelun pelikiellon. Etenkin löi samassa pelissä jo aikaisemmin Huhtalaa kyynärpäällä tarkoituksellisesti suoraan päähän. Tuomarit eivät tätä vain nähneet mutta tv lähetyksestä asian näki. Teko oli tahallinen ja tuomittava. samoin kun Huhtalan törky taklaukset edellisellä kaudella.

• hölmö avaus

Päähän kohdistuvat taklaukset eivät kuulu jääkiekkoon.

• r4f5

Olisi saanut osua niinettä ois kunnolla halvaantunut. Paska tyyppi ja sikailija itse.

• vtwvb wrt

idioottimainen kannanotto.

• ferr

sitä saa mitä tilaa. ihan oikein.

• rami3

13 4 ihan vaan terveisiä... katsos joskus huhtalan omaa peliä. esim Rauman pelissä. peli vihelletty poikki huhtala luisteli lukon matt generouksin kannoille ja lyö takaapäin pohkeeseen niin että toinen meinaa kaatua ja tuomarit ei näe. Juuri tälläiset takaapäin tulevat vihellyksen jäkeiset tilanteet aiheuttaa eniten vakavia vammoja,kun kukaan ei pysty ennakoimaan niitä.
      Kyllä jokainen juniori kiekkoilija opetaan ettei siniviivalla saa luistella poikittain ja AINAKAAN PÄÄ ALHAALLA... sellainen voi sattua ja nyt tais sattua lujaa..

• bgt

Niin et olet sitä mieltä et peli tai kaks pelikieltoa ja kostonkierre päälle et mahdollisimman moni vielä loukkaantuu vakavasti?

• 30+30

Kannattaa muuten kattoa Tikkasen ja Karri Kiven kommentit tilanteesta. Vaikka ruutu palvelun kautta. Törkeä, törkeä ja vielä kerran törkeä päähän kohdistunut taklaus.

• rami3
        30+30 kirjoitti:

Kannattaa muuten kattoa Tikkasen ja Karri Kiven kommentit tilanteesta. Vaikka ruutu palvelun kautta. Törkeä, törkeä ja vielä kerran törkeä päähän kohdistunut taklaus.

30 30 katsoppas itse kuitenkin perustelut tuomiolle.. Ei vissiin ollutkaan päähän kohdistunut taklaus.. voi voi. pitäisköhän itsekkin katsoa tilanteet ennen kuin julistaa tuomion

• Avojääpusuonkaunis
        rami3 kirjoitti:

30 30 katsoppas itse kuitenkin perustelut tuomiolle.. Ei vissiin ollutkaan päähän kohdistunut taklaus.. voi voi. pitäisköhän itsekkin katsoa tilanteet ennen kuin julistaa tuomion

ja höpö höpö. kysymyksessä oli täysin puhdas avojääpommi. Jääkiekko on kova vauhtinen kontaktilaji, jossa joskus ikävä kyllä sattuu ikäviä loukkaantumisia esim. otevrelin tapaus mutta ne kuuluvat lajiin.
        Ne on vain hyväksyttävä, kukaan ei kaukaloon pakota eli kovia avojääpusuja lisää.
        Minä vaadin!!

• vrt
        30+30 kirjoitti:

Kai se on sit yhdyttävä raumalaisten liiman haistelijoiden mielipiteeseen ja toivoa et joku ajelee viimeistään ensi kaudella Nurmen pellen kylmäksi puhtaalla avojää pusulla.

• Avojääpusuonkaunis
        vrt kirjoitti:

Kai se on sit yhdyttävä raumalaisten liiman haistelijoiden mielipiteeseen ja toivoa et joku ajelee viimeistään ensi kaudella Nurmen pellen kylmäksi puhtaalla avojää pusulla.

kurinpitäjien tehtävä on ottaa törkeydet pois. Avojääpusu on sallittu nhlssä niin miksi ei myös meillä liigassa.
        Pelaajien täytyy osata ottaa taklauksia vastaan, kun he siirtyvät rapakon taakse siellä tulee pusua.
        Ei lätkä ole mitään neiteilyä, Nurmi pisti hyvän puhtaan pusun ja kaverilla soi se kuuluisa nukkumatti mukkumatti lasten...
        peliä tämä vaan on, pieni katkeruus paistaa tuossa yllä olevassa viestissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7505
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5424
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      261
      4669
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4555
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3302
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2728
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2378
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      51
      2362
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe